Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem megy rosszul, és érzésre is jónak tűnik. A második vidi tök jó, napsütés és baromi kék ég. Én itt szoktam nézegetni a teszteket, szerintem elég jól bemutatják a gépeket.
A VN próba óta nem vettem itt elő a témát, de pár héttel utána (tök véletlenül) majdnem megvettem egy bordó VS800-ast (800-ba adták volna, egész szép volt, de aztán elvitte valami rokona a csajnak). Kiegészítésként mentem egy VL1500-zal (a szomszédban van) ami megerősítette a VN 1,6 érzését, hogy ez talán egy még kezelhetetlenebb-tehetetlenebb-semmirevalóbb dög, majd egy 2003-as V-Max is érlelődött, bár az gazdasági nehézségek függvényében lesz/lehet eladó (válás, de nagyon húzódik) a menetpróba viszont már megvolt. (hát, az erő az nem kérdés....pfffff 🙀)
http://youtu.be/BIqtPhS9reU
http://youtu.be/_wTz6ZSnj9o
Ez így reális is, az enyém is így megy. Van, hogy csak 120-nál teszem a negyediket. Nagyon vidám blokk, az egyik legjobb ebben a szegmensben.
Nyilván nem kapja fel maga alatt az aszfaltot, de 140-ig simán lehet vele lépést tartani nagyobb motorokkal, vagy épp cseppet alázni őket. Pályán (130+) előzgetés már nem az ő műfaja, arra mondjuk egy Mean Streak való. :D
Hogy megy egy ilyen? (már kövér gázra értem, persze nyilván nem egy FZR...) Bár a színe is lehetne valami kevésbé giccses.
Na így lett nekem másodszor is FZR-em. 😹
Nem bizony és annál sokkal simább járású - a blokk ugyanaz, mint a 800-asé, kiegyenlítőtengely kettős lendítősúllyal, csak a lökete hosszabb 8mm-rel, injektoros és szíjhajtású.
Az első gumit szokni kell, én már egészen megszerettem. :D
Hm.
Nézegettem ezeket is, ez azért messze nem akkora dromedár, mint az 1,6-os. De az a széles első gumi ugyanolyan ormótlannak tűnik mint azon volt. (menni nem mentem ilyennel, de a chopper fajtája valahogy jobban tetszett)
Egyetertunk. Melysegesen.
Szandekosan szoktam ezeket 'amerikai stilusu motoroknak' hivni, mert mindenki lecsopperezi oket tipustol fuggetlenul es hat... sok kozuk nincs hozza.
De jar a ket pont, ez valoban cruiser.
Ez nem csopper, hanem krújzer... 😁
Jo az, a Harley-kat a hetvenes evek ota szij hajtja. A BMW kozepsulyu modelljeit detto. Csendes, nem kell kenegetni, csak cserelni dragabb a lancnal - bar ha gumicserenel jol kerul vissza es nincs tulfeszitve, valamint nem jarkal az ember kavicsos kecskecsapasokon, 80-100 ezet km siman beleszalad gond nelkul, ha nem tobb.

Nekem ennek az elodje van, az meg karburatoros es lanc hajtja. Aki nem maga szerel, annak a szij es az injektor nagy elony.
Nem ismerem ezeket a csoppereket de mikor láttam,hogy szíj hajtja....kicsit fura volt.
Annyiert egyaltalan nem rossz.
Párom rokonáé németben.6 éve vette 3000 kilómétert ment vele.
2010 es 900 cm3 10.000km
5000 júró
Persze ezek a keleti szektorra vonatkoztak.
Mikor az XS250-be vettem egyet tőlük (14e Ft-ért!! adták 2001-ben, mert "ez önindítós, ez kell bele" holott ugyanakkora Vartát Pestről 6e Ft-ért hozott bele a motorszervizes srác egy évvel később) az öregasszony kihozta a multimétert és megállapította (200Ft-ért) hogy a töltés rendben van, majd amikor ez menetrendszerűen megdöglött, közölte hogy "ha rossz a generátor vagy a fesszabályzó, akkor ne csodálkozzon hogy tönkremegy az akksi". Mondom hogy akkor szaladjon be a műszerért és mérjen rá most is, akkor közölte hogy neki nincs ideje ilyenekkel foglalkozni. Akkor jártam ott utoljára.
A Seleks előtt Periont használtam, az nem volt annyira rossz. A Seleksek kb. egy évet bírtak bármelyik gépemben, lehetett az 6 vagy 12V-os. (itt a városban meg az akkumulátoros manus meg a neje mindig azzal jött, hogy "mert nem jó a töltés, azért mennek tönkre" ami persze baromság volt)
Mifelénk az nem is volt elérhető. Perion, Unibat annál inkább, de egyik szarabb volt, mint a másik
Az MZ/Jawa nálam többnyire anno a feledésre méltó Selekset kapta, szerencsére már beszántotta a történelem.
Akkor a többiek és a saját tapasztalataid alapján Varta vagy LP a kérdés.
A Kawából 2017-es Vartát szedtem ki és azóta is egy 400-as Intruderben dolgozik - szóval nagy bajod nem lehet, ha a "bevált csapaton nem változtatsz"
Hát drágább a Varta ami most is van, de eddig (eltekintve a gyári Yuasától) ez volt a legmegbízhatóbb a flottában. (ezt használtam a Hexagonban, GTR-ben és az FZR-ben is, de már csak a Hexagont indítja)
Én sem szeretek kockáztatni ilyesmivel.
Bannert soha többé. Mióta a román gyártja sz*r. Kettő halt meg 1,5-2 évesen az FJ-ben meg az 1000 Exupban úgy hogy folyamatosan volt figyelve, töltve, stb. Exide kb 3 év maximum. Most szezon elején LP AGM-et vettem bele, idáig fasza. Azt nem szidja eddig senki, a Bárdiban azt mondta a srác hogy LP akksit még nem vittek vissza, Yuasából idén már hármat. Szerintem ez vallási kérdés.
Landportot nem szabad szidni.
Passz, utoljára az MZ vagy a Jawa kapott Bannert tőlem, de annak huszonéve már. Anno én sem voltam tőle lenyűgözve.
Csak olyan jellegű tapasztalatom van vele újabban, amit diagnosztikánál látok. 2-6 éves akksikra teszem a terhelővillát, jellemzően egészséges 150-200A-t mutat a műszer az öregebb Bannereken is. Sőt, egy koma mindenképp akksicserét akart, az ő VTX-széből kiszerelt 4 éves Bannert meg is tartottuk, azzal bikázunk vagy tesztelünk. Ezért most a saját Kawasaki is Bannert kapott, gondoltam hátha összeszedték magukat, ahogy a Landport is. Meglátjuk, milyen kort él meg.
Az LP nekem sokáig volt a boxerben, és idénre csak azért kakált be, mert trehányul nem figyeltem rá, és mélybe merült. Asszem megint valami hasonlót vettem bele, áprilisban. Bannerrel vettem a motort anno, az úgy szart be, hogy kifogástalan volt, aztán eccercsak már meg se forgatta a motort.
Megmondom a frankot, en ettol fosok. Ismerem az eredeti Motobatt akksikat (citromsarga AGM, tolunk nyugatabbra nagyon nepszeru), ugyanazzal a markanevvel eselyesen klonozok operalnak - fokepp hogy nem is nagyon latod oket sok helyen forgalmazni.
De nem kivantam soha kockaztatni se huszonezret, se azt, hogy megalljon, mint a szog.

A Virago-mba 19-ben tettem LP akksit (20Ah), az uj gazdaja meg mindig azzal hasznalja. 18-ban eladtam a Dragstart egy uj sarga Motobattal (az eredetivel, nem ezzel), az is meg uzemel. De ez a narancssarga ize... Hat, nem tudom.
Már csak agm-et veszek régóta. A Bannerek (18Ah-s) 4 évet bírtak, aztán egyik napról a másikra pusztultak el. Exide a pözsóban van, abban én is bízom, Yuasát az ára miatt nem annyira szoktam venni. (bár volt új cbr600-ból gyári akksim -ytz10s- az 10 évesen még mindig indította az FZR-t de brutál drága)
Ezt a márkát sem ismerem: https://motor-akkumulator.aruk...