Na kezdődnek a gondok.
Be van állítva a Ta nyílra mögötte van 1 H is az nemtommi.
Na T re van állítva és ilyen a bütykök állása, nem értem miért nem vízszintes mint a manualba.
Nem tanultam persze hogy nem de az 500as és az 50es 4ü hondámnál szemre állítottam be a felső holtpontot és a bütykök szögét ott ment mert 2 ill 4 szelepnél nem volt nehéz de 20 nál nem szemezgetek vele
Most jövök rá hogy nincs jogsid, mert ha lenne akkor tanultad volna, hogy szelephézag állításkor a henger felső holtpontját keressük. Ugyanis ekkor vannak zárva a szelepek.
Mivel az 1-3, és a 2-4 együtt mozog elvileg nem kell külön beállítani a felső holtpontot mindegyik hengernél külön-külön. De hogy ez ennél a gépnél is így van-e azt nem tudom.
05-100ig vannak a mérők benne 05-10-15-20-25-30-40-50 így megy 100ig. 100as az 1mmes.
A szívó 0,1-0,2 között kell hogy legyen, a kipuff meg 0,2-0,3 között
Be van állítva a Ta nyílra mögötte van 1 H is az nemtommi.
Na T re van állítva és ilyen a bütykök állása, nem értem miért nem vízszintes mint a manualba.
http://cgi.ebay.co.uk/AC-Power...
kb 320Ft 1Ł
2 het alatt szokott ideerni.ha hamarabb van ra szuskeged,akkor rendelhetunk UKbol kb masfel Ł-tal dragabb,es atlag 4 nap alatt van itt.
Mivel az 1-3, és a 2-4 együtt mozog elvileg nem kell külön beállítani a felső holtpontot mindegyik hengernél külön-külön. De hogy ez ennél a gépnél is így van-e azt nem tudom.