Nem is lesz vízszintes. Lent a T utáni vonalon álljon, fent meg ahol a lánckerékcsavarok vannak ott az öntvényben felül van egy-egy pont,azoknak kell felül lenni a vez.tengely leszorító középvonalában.
(de ha nem lett volna a helyén azt már észrevetted volna )
nem tudja, az enyémet se tudja, pedig azzal fele annyi meló sincs mint a tiéddel...ábrus nem szervíz. HA valami csoda folytán az enyémet elvállalja, azt is csak azért, mert annyira sajnál már, hogy inkább jófej lesz velem, kibasz magával.
Ne szarakodj a jelzésekkel,felfelé álljon a bütyök és úgy mérj.
A kipufogószelepeknél jó a hézag, a szívóknál meg a 0,15-ösnek kell szépen becsúszni. (ha tényleg 0,05 vagy kevesebb akkor az nagyon kevés)
(de ha nem lett volna a helyén azt már észrevetted volna
a kipufnál mindenhol bemegy a 20as néha 25 ös húzósan
a kipufnál a 20as is alámegy mindegyiknek
a szívónál most volt olyan ami alá bemegy a 10es eddig 2db mindjárt nézem a többit.
A kipufogószelepeknél jó a hézag, a szívóknál meg a 0,15-ösnek kell szépen becsúszni. (ha tényleg 0,05 vagy kevesebb akkor az nagyon kevés)
majd este körülnézek
Nagyon bejön felmegyek nagyfaluba metálbolta és megnézem van e
de mindjárt újramérem mert látom nem a Thez kell hanem A T utáni vesszőhöz.
de lenyomott 1300km 2hónap alatt baj nélkül.
közel fele a minimumnak
És ezt te így használtad vazze?