Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

volt egy nyáron is eladó, az 450 volt.. ennek ennyi az ára.
igen? nemmondod? olyannal mentem, majdnem vettem egyet rendszám nélkül, de inkább járni kellett akkoriban is nekem a kardán tetszett mit tudunk még azon?
Nem ér le a lábam.
Ikon? Nekem motorozni kellene.
Meg hegyekben áll hozzá a bontott cucc.
az xlv750r is olyan, akkor már inkább az
a gts elég vagány, kéne is de az nem egy igazi ikon egyet láttam eladót mo-n, nem is vészes áron
emiatt tetszeik a PC800 hidrotóke, meg minden gondozásmentes, kurvanagyra méretezett, hogy autós szinten legyen gondozásmentes
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki080731/
ez is cbr
meg elég sokszor cikis. így beleolvasgatva, a feszítő nem ugrik át, mint nekem a 20 éves fzr-en.
GTS 1000
FJR
ja, az f-eknél sokszor elkezdett csörögni a vezlánc, pedig csak a feszítő volt fos
hirtelen
600-asoknál? (1000F-hidraulikus feszítője kopott ki és zörgött alapjáraton)
ettől függetlenül a legjobb motorok a gold wing, meg a Gs. most hírtelen gondolkoznom kéne a yamahánál, meg a suzukinál (kawasakit nem is említem) mi lehet olyan szinten mint az a két motor yamahánál talán az fjr, rosszat nem hallottam, de aaaannyira extrára sem isten, pedig elég jó motor. szerinted, mi van még?
jó, de a honda, mégis csak honda azért az nem Yamaha a honda csak simán jó ha akar(!), a yamaha meg minőségi. mondjuk régebben sem értettem, mit faszoltak a vezláncfeszítővel a cbr600asoknál, szinte végig, aztán a mostaniaknál nem egy tulaj szája sírt, hogy gondok voltak az új motorral, pedig direkt azért vett hondát.
Késő, nyelvtannáci úr!
Ma egész napos elfoglaltságom.
http://youtu.be/ogzr-k-yXPQ
Ma délelőtti elfoglaltságom (sajnos):link