Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen pedig szerintem R1 féknyereg van .
94'-töl kapott 6dugós féknyerget az 1000-es,ha minden igaz .
De nem hiszem hogy át lehet tenni mert más lett a teló alján a nyereg felfogatása is .
Bal oldalon az enyém,jobb oldal egy 94'-es.
jah "építkezés" végett én is gondolkoztam az eladáson volt is itt fennt a gép de hála istennek meggondoltam magam az utolsó pillanatban de nem bántam meg
nemtudom mennyivel jobb a hatásfoka,nekem a 4 dugós is nagyon jó bár már nem is emlékszem milyen betétet is vettem bele de kellő bejáratás után nagyon fogtak csak jól be kell koptatni őket én meg vagyok vele elégedve annyira h nem sok külömbséget éreztem a yamaha és a gsr fékhatása közt...mond kettő keményem fogja a gépet.... bár akkor próbálj meg másik betétet
Jó gép a GSR ,havernak volt.2nyarat motoroztunk együtt.Sajna lakásvásárlás miatt akkor eladta,de mostanában megint nézegeti a hirdetéseket .
Nyáron próbáltam ezt a z1000-t,állat .
Úgy érzem kemények ezek a betétek,nem igazán fognak.A 6dugós nyereg azért keltette fel az érdeklödésemet mert gondoloma nagyobb erövel szoritja a tárcsát.De csak tippelek.
Bár a te kawád is tetszik most néztem.de egyenlőre megelégszek a GSR-el hozzámnőtt rendesen...
hát remélem hogy lessz de semmi komoly csak kibaszott tetszik a gép ennyi
így már értem. nagyon szép a gép!Bár a betétcserével nemtudom mit érsz el a nyereg a lényeg nem h 6 dugós.....
Cinko,mi az a kép(z1000) az adatlapodon?Van?Lesz?
jah fasza rég jártam arra..
Nem,enyém 91'-es,4dugós.
faszom, nincs print screen gomb a notin de egy vitrint látok, egy hagyományos féktárcsáról, egy szénszálasról, egy radiális felső pumpáról, és egy nagyondur monoblokk féknyeregről
Naná
Nemsoká megint
nézd már meg a linket töki
háhogy nonplusultra
Üllési vagyok.
Mert milyen van a tiédbe?Gondolom az fzr-eden ugyanugy 6 dugos vagy nem?
csáóó! Szomszéd? ezt nem értem
Ádám itt mit kell nézni?
És lámpánál hogy gyorsulnak. Emléxel?
És jó vele menni. Mármint a tieddel.