ez volt az apriliávalklis amikor meghoztam
egyik után jött a másik gond!
csak jo hejröl szereztem a cucokat és elégé olcson meg tudtam mindig csinálni de igyis sokta rugott
hát milett volna ha valamit is a boktbol veszek a csapágyakorn kivül
Nem tudod nekem is nehéz néha, mindig mikor elkészül valami jön 1 újabb zizi. Generátor leég szétmegy a kuplung munkahenger tömítése és ez ahogy kijavítom az 1 iket jön a másik. monjduk 3 nap alatt lement 800km gond nélkül csak a szelephézagok tűntek el 20x3000ft/db a hézagoló betétnek szerinted akkor.....
na ez a nő tipikus szőkenő!
csak ki kéne festen a haját
még a szerencsétleg sebeségbehayga oszt tolja
mért nem megy el a tüzépre és vene 2 zsák cementet!
mint régen a ladákba
hát azért nem
azért vagyok itt hogy kalkuájak hogy fentbirom e tartani nemeg hogy megérée elcserélni
amugymeg tudok elégé jol motorzni most hiába mondod hogy isten mencsen mert most vagy huzom neki vagy nem és enyi
az apriliánál megveszek egy hengert gugóval, egyben 30 körül. (max)
Mivel az FZR 4 hengeres, és 4T a hengerek nyílván egyben vannak.
Csak gépmunkával és úgy dugókkal gyűrűkkel lehet felújítani.
Emiatt gyakorlatilag minden motorikus alkatrész eladhatatlan.
Nem is szokás felújítgatni. Vesznek szép hangú bontott blokkot.
Amit te kitudsz árulni egy fzr-ből az az amit Pupu írt. futómű, idomok, elektromos cuccok, kerekek. Ennyi.
szaráment?