Jó,majd holnap én is lefotózom a 600-as vázat,hogyd lásd hogy csinálták a kisebb gépen.Szerintem te is el tudod ott helyezni,mert nem hiszem hogy a blokk felnyúlna a vázba.
Szerintem egy ezres lesz a munkadij+pocsta,álltalában nem kérnek többet ilyen volumenü munkáért.Hacsak nincs nagy szopóka vele,de nem hinném hogy lenne .Ha OK,átdobom a cimem.
Az nem jó,nagyobb esőnél elázhat,és lehúz testre,nem lesz szikrád.1000-ben nem vaqgyok naprakész,de szerintem neked is a váz belső oldalán jobb oldalt,a légszűrő alatt van a gyári rögzítési pont.asszem két hatos,vagy nyolcas menetű foratot keress,oda kell felcsavarozni a gyári trafók tartó lemezét.Ha gyári trafóid vannak,oda vissza rakhatod.Ha a trafók közös tartó lemeze nincs meg,azt tudok adni.
Nálam a a váz belső oldalán voltak a gyári trafók,gondolom az 1000-nél is ott van a gyári helye,idom nélkül se látszik.Gyárilag van egy takaró lemez a hengerfej felett,az takarja a trafókat alulról.
Jó éjszakát vashuszárok. úúú de régen mondat ezt VASHUSZÁROK
mintha a faterét látnám.csak az 600-as és van benne 4000km-er!
350Lovat
link
Én a karbik mögött néztem hogy elfér ott ahol a benz csap van.
http://youtu.be/LYUQIEAd8II
bár én nem sűrűn használom városba.nem szereti.
kemény