Ha úgy méred, hogy benne voltak, nem ad pontos értéket, mert a többi alkatrész ami utána van kötve befolyásolja. Nem tudom milyen értékűnek kell lennie. Esetleg megpróbálhatnád a két óra elektronikáját felcserélni és úgy kipróbálni őket....
Meg ha nagyon megemeled a seggét akkor 200 körül jön az a finom de egyre erősödő alacsonyfrekvenciájú kormányszitálás amitől eleinte belefagy a szar is a pilótába. (de nálam 230 felett abbahagyta)
Meglesz a faszántos első hátsó gumim akkor kinyomom a szemit neki úgy fogom hajtani. Ikim majd kapaszkodik utánam és lesz 1 tábla hátra felrakva " intettem neki jöjjön tempót Ikim gyere már "
Sanyi nem soká megyek mingyá kész leszek haladok már. Jajj ma 13 a van nem szabad semmit csinálnom mert baleset ér de már késő a vállam szétcsesztem mikor a blokkot emeltem be a vázba.
Helyette hallgattam kicsit a hangját.
Amit kimértem ahoz mit szólsz?
lehet, hogy estére meglátogat bennünket (virtuálisan)
tessék majd nagy szeretettel fogadni
Igen úgy néztem a pozitív ágban van, de a túláramról nem tudok nyilatkozni mert nem az én motoromon volt.
1. alaphelyzetben he nincs rajta gyujtás: +12v
2. ha adok rá gyujtást: +1v
3. ha indítózok: +4.0v - +6.5v
Tehát mindig "+" feszültséget mutatott a műszer.
Akkor ez nem jó?
Itt egy kép a nyákról: