A kínai pólót is megvesszük, meg az 1ccerhasználatos gagyi elektromos vackokat is - mért pont a xar autót ne vennénk meg? Ha óccó...
Olvashatnál népítéletet is, az elérhető könnyen (mert ugye külföldi teszteket nehezebb olvasni) Minden francos le van húzva...pedig ezt tulajok írták, akik megvették.
A franciák sok autót maguknak adnak el, nagy ország, soviniszták, a sajátjukat veszik, ezért tisztelem is őket. Van akkora belpiac, hogy nem kell bezárni a 3 márkájukat.
Ezt az autót itt csinálták a garázs szomszédban,vagyis csak a festését. 380 körül vették,és hátul a tető végétől,a hátsó ajtó közepéig a küszöbnél van össze hegesztve. Gyakorlatilag 2db-ból van.
Ügyesek ezek a fiúk! Ők fújták a kis frézit is.
Csak az enyém ne ilyen legyen! Egy ilyenbe nem jó belefutni,pláne millió felett.
Megfeledkezel róla hogy nem csak nekem van Francia autóm hanem még pár tizenmillió embernek. Nem tűnt még fel hogy a te statisztikáid ellenére ezek az autógyárak még mindig milliószámra adják el az autóikat? Ha tényleg olyan rosszak lennének akkor hogy lehet hogy még mindig megveszik őket és vagy 100 éve nem zártak be ezek a gyárak? Mellesleg sok ismerősömnek van akik sokat mennek velük és nem osztják azt az előítéleted hogy csak a Németek tudnak autót gyártani.
Egyébként van kollégám szüleinek egy nem túl régi szép állapotú tényleg megkímélt VW Polo Classic 1,4-es eladó párszázvalamennyiért. (az apja meghalt és így nincs már szükség az autóra)
Nincs hirdetve sehol.
Az jut eszembe, amit régen olvastam: Neked jó Citroened van, nekem meg statisztikám Az összes vevő-elégedettségi meg hibalistán az ucsó negyedben vannak.
Ha Te is 30-40e-ket mennél vele évente (télen-nyáron) biztos nem bírná úgy, mint a garázsban ácsorgást.
A Stilo jó, leginkább, mert nincs ára. Anno a Golf-Astra ellenfelének szánták, lényegesen minőségibb, mint elődei. De nem lett sikeres, az nem megy rögtön
Laci! Nem sietünk sehová! 100 több mint sok,pláne az itthoni utakon. Szívó dízel,ha nem bántják lemegy a térképről. Ha akkor amikor az Omit vettem,lett volna ennyiért,és ilyen állapotú,biztos ezt hoztam volna el.
Ilyenem volt, 1. új autó életemben. Szerettem, bár max seb. 120, de ott már elviselhetetlenül zajos, 100-al eljár. Minden belefért, de elég teherautós.
Én nem tudok kiigazodni rajtad.
Olvashatnál népítéletet is, az elérhető könnyen (mert ugye külföldi teszteket nehezebb olvasni) Minden francos le van húzva...pedig ezt tulajok írták, akik megvették.
A franciák sok autót maguknak adnak el, nagy ország, soviniszták, a sajátjukat veszik, ezért tisztelem is őket. Van akkora belpiac, hogy nem kell bezárni a 3 márkájukat.
megyek kicsit angolozok,majd meg kesobb leszek
Nem csak a Németek tudnak autót gyártani! A Japánok is tudnak !
Ezt az autót itt csinálták a garázs szomszédban,vagyis csak a festését. 380 körül vették,és hátul a tető végétől,a hátsó ajtó közepéig a küszöbnél van össze hegesztve. Gyakorlatilag 2db-ból van.
Ügyesek ezek a fiúk! Ők fújták a kis frézit is.
Csak az enyém ne ilyen legyen! Egy ilyenbe nem jó belefutni,pláne millió felett.
a civic oreg.ennyi erovel karnak adtam el a regit.
Nincs hirdetve sehol.
mitsubishi l400 kasten wagen
Az jut eszembe, amit régen olvastam: Neked jó Citroened van, nekem meg statisztikám
Ha Te is 30-40e-ket mennél vele évente (télen-nyáron) biztos nem bírná úgy, mint a garázsban ácsorgást.
egy ilyet veszel.