Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát kinek mi jön be.
Meglátom, hogy ez milyen lesz és úgy választom majd a következőt. Elég jó áron hozzájutottam 3500 helyett 2200-ért, és spórolni se akartam az olajon.
Én azt rakom ami a gyári annál rosszabb nem lehet, lehet van sőt biztos hogy van jobb de nem kísérletezek.
ok elhiszem.
Én 20w50 ásványi olajat használok bajom nincs vele pedig pörög nálam ha megyek vele 1400km alatt nem fogyott, szinte 1 decit se kellett rátöltenem és szinten volt.
Én ezt olvastam az egyik oldalon:

"K: Igaz-e, hogy régi motorba a legjobb választás a 15W40-es ásványolaj?

V: Nem igaz. A régi motoroknak nyilván alacsonyabbak a követelményei, mert amikor gyártották őket még nem írhattak elő hozzájuk akkor nem is létező, korszerű motorolajat. De ez nem jelenti azt, hogy ezek a motorok nem profitálnának egy korszerű motorolaj nyújtotta előnyökből. Egy alacsonyabb, pl. 10W40-es viszkozitás azt eredményezi, hogy hidegindítás után az olaj hamarabb eléri az ideális vastagságot, hiszen egy kevésbé dermedt állapotból indul. Miért lenne ez rossz egy régi motor számára? Ha ásványolaj helyett félszintetikus vagy szintetikus olajat töltünk bele azzal hozzájárulunk a motor tisztábban tartásához, valamint azt is biztosítjuk, hogy az olaj vastagsága kevésbé fog ingadozni a magasabb viszkozitási index miatt. Miért lenne ez rossz egy régi motor számára? Tény, hogy a szintetikus olajok 15-20 évvel ezelőtt még nem voltak megfelelőek minden motor számára. Akkoriban a szintetikus olajok tartalmaztak olyan adalékokat, amelyek károsíthatták a régebbi motorokban használt tömítéseket, és olajfogyasztáshoz vezethettek. Ezeket az adalékokat ma már nem használják, így olajfogyasztás-probléma csak akkor merülhet fel, ha a tömítések eleve rossz állapotban vannak, nem a szintetikus olaj használata miatt fognak tönkremenni." olajinfo.hu
a km meghajtó hogy ha csak a lemez kell a 2 bütyökkel akkor a yakomotonál 2000-2500ft körül van nekem annyi volt az 1000hez.
Az olajhoz meg nem tudok mit szólni full szint te tudod
Üdv mindenkinek!
Boldog névnapot a Sándoroknak!

Tegnap megjött a Repsol 10w50 full sint olajam. Ma le is cseréltem. Ideje volt már, nagyon fekete volt a leeresztett olaj. Sokat javult a váltó is, most szépen veszi a sebességeket.

Lebontottam a burkolatokat is, és ahogy sejtettem a hátsó fékfolyadék tartálya csont üres volt. Nem csoda, hogy nem fogott. (de fékbetétet is cserélni fogom nemsokára)

Lecsavartam a km óra spirált is, és semmi baja. A meghajtóval van gond a keréknél, aminek nem örülök.

Nincs valakinek véletlen egy ilyen kmóra meghajtója? FZR 250 3LN-be való?
Mi van nincs meló? Csak mert ilyeneken ráérsz agyalni.
és ha 5000-et, vagy csak 500-at, és mi van ha egyáltalán nem motorozol, és milyen benzinnel, mert nem mindegy....

de azért kösz az információt
Ha 1000 km-t megyek havonta, akkor a 365 ft helyett 400 ft-os benzinnel, alig 1200 ft plusszom lenne. kb mindegy is.
Skizo lettem, mentem vissza...
Dadogsz vagy visszhang van?
Boldog névnapot Sanyi BÁCSI motorral akartam jönni, de anyum "lebeszélt róla" ...mizu?
Boldog névnapot Sanyi BÁCSI motorral akartam jönni, de anyum "lebeszélt róla" ...mizu?
Boldog névnapot Sanyi BÁCSI motorral akartam jönni, de anyum "lebeszélt róla" ...mizu?
És a meleg hol marad . . . .
Látom a dolgok könnyebbik oldalát választottad megint, kimaradtál a zsákcipelésből azt rábíztad Józsefre meg a Benedekre. . .
szevasz Sanya
Isten éltessen sokáig
Köszönöm mindenkinek! Sziasztok! Muszáj volt elmenni bringázni korán reggel,mert nem tudni milyen idő lesz itt napközben. Bár most süt a nap,de fúj a szél rendesen.
Még 1x nagyon köszönöm Nektek,hogy eszetekbe jutott!
Burgman. (ma megint ilyen álmodós napod van?)
majd kapj el egyet a szalonban üléspróbára
csak a nexusnak, meg sok másiknak, alacsony a kormánya, és tök hülye pózban kell ülni rajta. nekem üléspozícióra a burgam, a kismajám, a t-max, meg a nagyhondák jönnek be... ezek az egyenesenülünk, mint a nagyinálebédközben-formák, nem tetszenek
. . ez qrvára tetszik Ádám meg ne hallja