Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit én vettem aksit azt fel kellett simán savazni mert szárazon töltött aksi volt. 30-40 perc után rátöltöttem megint savat és már pöcc röff indult is a motor azóta is pöci röfi.
Nah megjött az akksi az imet-től Feltöltöttem savval, most bizseg Akkor tutkó nem kell tölteni? Csak mert a papírjába azt írják 10-15óra...
Akkor Benedek ráb@szott!
Most beszéltem Józsival azt mondta nem ér rá kocsmázik és hogy egyeztessek időpontot a nyuszival ő ráér elhozni majd
Szegény Józsi!
Köszi, és még egyszer mindenkinek köszönöm szépen. Nagyon jól esik,hogy eszetekbe jutottam!
akkor jó, megnyugodtam
Nem hozza azt mondta nem cipel mert fáj a lába. Cipeljenek a Józsik meg a Benedekek
Igen! Ha megkapom a biztitől a Zsét,már veszem is. Elvileg már múlt hét óta itt kellene lennie.
Mond meg a drágának hogy köszönöm néztem a sorsolást. . . . .
Nemsoká Moto gp időmérő. 1-2-3 ó még
Isten éltessen Sanyi, hozzad már a meleget.
baszki, találtam neked névnapi ajándékot
mondjál már valamit róla mert.....
Ezt biztos nem ez a spártás a haverom csinálta alá a spárta hangot Álovits Bálint most rakta fel youtubra
Pupu a Kriszti azt üzeni, hogy az Inter a Salkét kapta.
egy csomó viccet, videót onnét kopizik a kiscsávó
azt hiszi hogy más nem néz körül
nézted az oldaltáskát
Ezt már láttam a viccek topikban tegnap.
Castrol 20W-50 ,1700ft/l
Ezek a régi motorok még olyan illesztéssel vannak tervezve,hogy a vastagabb ásványi olaj tölti ki rendesen üzemi körülmények között a hézagokat a csapágyaknál,és mindenhol. Mivel a szintetikus olajak hamarább folyóssá válnak,mivel vékonyabb olajakról van szó üzemi körülmények között,ezért nem tölti ki rendesen a csapágyhézagokat,és mivel nagy fordulatszámon üzemelnek,és nagyobb a hézag is ,ezáltal rezonancia léphet fel,és saját magát veri csapágyasra a vas. Ez általában első körben a hajtókar,majd a főtengely csapágyaknál jelentkezik.
Nem én vagyok ilyen okos,hanem ezt a Yakomoto-s szerelő srác mondotta,mikor csinálta a 250-es vasamat,és óva intett, a vékony olajtól.(Egyébiránt sok motort javítottak,nagyon ügyesek.)
Van itt a fórum történetében számos példa is erre. Dio motorja is csapágyas lett,Ő is előnyben részesítette a szintetikus olajat,mellette adott is a gépnek rendesen. Yakósok vertek neki lelket bele,aztán rövid úton el is adta, amikor készen lett.
És azt is megnézted hogy az adott olajat milyen hőmérséklet tartományban ajánlják?
Mert ha jól emlékszek akkor +15 fokos külső hőmérsékletig a 10-30-as, míg +15 fokos hőmérséklet felett 20-40-es ajánlott.
Szóval ha szeretsz ősszel és a télen motorozni akkor semmi gond.

Lehet hogy az újabb szintetikus olajak tényleg jók a régebbi gépekbe, de beszéltem 1-2 szerelővel aki az új vasakba is csak ásványi olajat pakolna.
Ez kurva nagy! Asszem többet nem kötözködött vele a kis srác!
Hát nálam a gyári előírt 10w30 vagy 20w40. Ilyenekkel nem is találkoztam, csak 10w40 vagy 20w50-tel. Bízom benne, hogy ez a 10w50-es jó választás volt. Azt hiszem P071 is ugyanilyet használ az ő 250-esébe.
Ej a kemény csávó de rábaszott ez olyan csata lenne mint Ádám és Pupu . . . Ugribugri ninja gyerek és a nyugis 1x mozdulós de akkor se ember se isten nem állíthatja meg. . . .
http://youtu.be/Twwl13NVg-Y