Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 105 helyére tettem először 90-est,de nem bírt menni!
Gondoltam a síberen állítok,ekkor vettem észre hogy a síber tűk nem egy formák!
Jó, csak csörgess meg előtte.
107,5
Befejeztem a mail olvasást egy hét alatt 153 olvasatlan
Ez mind kuka lesz
Lehet meglátogatlak.
A belső 105-ös?
mondjuk nekünk a 2 belső karbinál a fúvóka kisebb
Mi va má?
Most már én is tudom !De a biztonság kedvéért nagyobb hőértékü
gyertyát tettem bele(CR9E) a CR8E helyet!
Azt nem tudom hogy a 250-esnél konkrétan milyen megfontolásból de gyárilag ilyen. (egyéb másnál nem találkoztam még ilyennel)
Én? du.
A 2 belső jobban melegszik így oda kevesebb nyál kell.
Ábrus mester jól mondtam.

Holnap hogy melózol?
Gyárilag nem egyforma. (csak szólok)
Istenem
Basszus szó szerint ugyanezt mondtam!
Download.
Mabisz kifizeti ha felnyomod a Yardon.
Nagyjából ennyi, ha leveszed a hűtőt akkor egész tűrhetően hozzá lehet férni. Le kell még venni a főtengely bal oldalán a kis fedelet és egy 8-as csavart belehajtva tudod (hátrafelé) körbeforgatni a főtengelyt.(miután kivetted a gyertyákat persze)
A baj akkor szokott lenni ha állítani is kellene, mert ahhoz szét kell szedni rendesen.
Az a kérdés hogy jobb ilyenkor bízni benne hogy jó az még őszig vagy megnézni és esetleg vakarózni hogy basszus kettőn is kicsi a hézag, na most mi a fasz legyen.
SZÉP! NEKEM IS VOLT CSAK 90-ES ÉVJÁRAT
A rend őre leszállított róla!
Nem kell mert mér leméricskéltem osztottam szoroztam egybeforgattam és ugyan akkora veszek 2db új lábtartót és akkor újramérem.
. .
ÉN FZR-250-et vettem 130000FT-ért. 2 hónapja ! "kis hibával"!
Hengerfej tömítés,hengertömb tömítés,gyújtógyertyák/4*3=12db/
gyújtó trafó 2db kábellel+pipával,megint 4 gyertya nagyobb hőértékkel
végül rájöttem sokszori bontás után hogy a 4 síbertű nem egyforma!
A CT7 jelzésű 54,2mm 1-4 hengeré,a CT-9 jelzésű 53,9mm a 2-3-é!
2 HÓNAP UTÁN MÁR FOLYAMATOSAN (TOLÁS ÉS SZÁLLÍTÁS NÉLKÜL)
TUDTAM 27KM MENNI!HIBA NÉLKÜL!
Háháááááá a jogsim felét kaptam jutiba 2 napért 4db ropogós 10e