az,h az AC kerrreg nem jelent mast,csak, hogy az jo.de lehet uresen kerreg.vedd le a karbira rameno csovet,es ugy kerregtesd.ha omlik a benya a csovon,akkor valoban jon a bennya,es addig jo a rendszer.lehet dugulas valahol vmelyik fuvokanal.
ha nincs szikra,akkor lehet szarok a trafok.ha most mar nincs eletjel,akkor lemerult az akksi(vagy nem erintkezik).ez lehet a sok oninditozastol,v tonkretette a fesszab.igy mar megse zarnam ki a fesszabot
vedd ki ejszakara az akksit,es tolsd fel.reggel hagyd egy orat pihenni,es ellenorizd a feszultseget.ha 12V ala esik egy oran belul,jo eselyed van,h meghalt.ha drasztikusan(pl
Leírás:
A szoftver képes az OBD2 által elõírt paraméterek megjelenítésére,hibakódok olvasása-törlésére,egyéb számos funkció elérésere.Minden OBD2 / EOBD diagnosztikával ellátott típushoz használható ( ezen felül az OPEL és ALFA / FIAT típusoknál a korábbi rendszereket is képes megszólítani).
Megnéztem a gyertyát semmi jele szikrának,de be benzinek sem...
Pedig van benne 10L ...
Az AC elvileg adja a benzint,de a gyertya mégsem volt benzines.
Ezértsem értem.
Levettem az AC-t majd visszaraktam. MoST ott tartok,hogy ha ráadom a gyújtást már semmi áramot nem kap. Semmi nem víllan fel. Sőt semmi életjel. Nem értem... A biztik is jók....
en mint felig laikus,felig idegbeteg szerelo,eloszor megneznem a gyertyakat.van-e szikra( azok megfeleloek-e? )?nedvesek-e?ha mindketto igen,akkor vagy nem megfelelo idopontban kapja a szikrat,v nem jo a keverekarany.mivel menet kozben csak ugy leallt,utobbit kiszurnem.mivel teker,gyanitom a fesszab,, akksi jo. ha nincs bekopve a gyertyad,ki kellene probalni megint egy masik gyujtasmodult.
merre fele lax?hatha van ott ismeros innen,aki esetleg kolcsonadna probara.
Én má kéccer szóltam az ölelkezések meg a köszöngetések ellen
Egyébként ki moderálná, és az mért lenne jó?
A Zindexen pl. már kb. 6 nickem volt, mert mindig kitiltanak - hiába, a véleményem soxor nem egyezik a fősodratú médiával
Hellosztok!
Szeretnék segítséget kérni.
Ma a 600-as FZR-em minden jel nélkül menet közben megált...
Amit észleltem és fúrcsának tartottam,hogy mitán nem volt gyújtás a fordulatszám mérő sem mutatott semmit. pedig a motor mivel még sebességben volt elég szépen járt. Az út szélén próbáltam indítózni,de semmi. Csak forgatott. ( A fordulatszám mérő meg sem mozdult ) Végül utánfutón hoztak haza...
Szerintetek mi lehet a probléma?
Tavaj elszált a gyújtás modulom de akkor,ha indítóztam a fordulatszám mérő mozgott. Tanácstalan vagyok.
Remélem tudtok segíteni!
ha nincs szikra,akkor lehet szarok a trafok.ha most mar nincs eletjel,akkor lemerult az akksi(vagy nem erintkezik).ez lehet a sok oninditozastol,v tonkretette a fesszab.igy mar megse zarnam ki a fesszabot
vedd ki ejszakara az akksit,es tolsd fel.reggel hagyd egy orat pihenni,es ellenorizd a feszultseget.ha 12V ala esik egy oran belul,jo eselyed van,h meghalt.ha drasztikusan(pl
Csá!
A szoftver képes az OBD2 által elõírt paraméterek megjelenítésére,hibakódok olvasása-törlésére,egyéb számos funkció elérésere.Minden OBD2 / EOBD diagnosztikával ellátott típushoz használható ( ezen felül az OPEL és ALFA / FIAT típusoknál a korábbi rendszereket is képes megszólítani).
* Magyar nyelvû szoftver
* Több,mint 9000 hibakódot tartalmazó adatbank
* 31 Gyártmány gyártóspecifikus hibakódja
* Hibakód adatbank különbözõ típusokhoz ( Szabvány OBD2 kódok és Gyártóspecifikus kódok megjelenítése )
* Könnyû kezelhetõség
* Extra funkciók ( pl.: üzemanyag fogyasztás mérése )
Pedig van benne 10L ...
Az AC elvileg adja a benzint,de a gyertya mégsem volt benzines.
Ezértsem értem.
Levettem az AC-t majd visszaraktam. MoST ott tartok,hogy ha ráadom a gyújtást már semmi áramot nem kap. Semmi nem víllan fel. Sőt semmi életjel. Nem értem... A biztik is jók....
merre fele lax?hatha van ott ismeros innen,aki esetleg kolcsonadna probara.
Egyébként ki moderálná, és az mért lenne jó?
A Zindexen pl. már kb. 6 nickem volt, mert mindig kitiltanak - hiába, a véleményem soxor nem egyezik a fősodratú médiával
Szeretnék segítséget kérni.
Ma a 600-as FZR-em minden jel nélkül menet közben megált...
Amit észleltem és fúrcsának tartottam,hogy mitán nem volt gyújtás a fordulatszám mérő sem mutatott semmit. pedig a motor mivel még sebességben volt elég szépen járt. Az út szélén próbáltam indítózni,de semmi. Csak forgatott. ( A fordulatszám mérő meg sem mozdult ) Végül utánfutón hoztak haza...
Szerintetek mi lehet a probléma?
Tavaj elszált a gyújtás modulom de akkor,ha indítóztam a fordulatszám mérő mozgott. Tanácstalan vagyok.
Remélem tudtok segíteni!
Néha csodálkozok is hogy még nem moderálják a fórumot.
Mert ez azért valljuk be, java részt e-szemét.