Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hazafelé egyszer 120-al kellett előznöm,mert addig csak cammogott a Merci,de ráhúzott mikor mellé értem,a kis trükkös.Persze nem volt esélye!Lehet hogy roma hintó volt.
bocsesz akkor Jaszinak.
Az még a felújítás előtt volt
Hogy füstölne a tied Gyula.100-as tempónál mit vársz?
Jaszikám kedd van mi a helyzet? Ihatok már?
Jaszinak, nem Zsoltinak.
Ja és tegnap elfelejtettem hogy Boldogat Bakosinak meg a Zsoltinak így utólag!
Szasztok Pupákok!
Az én gyertyáim is kormosak voltak,láthatóan csak 120-felett füstölt,viszont a kipu melletti indexlámpa erősen sötétített volt.
Aztán volt egy elrontott hézagbeállítás itt helyben,majd Ábrus felújíttatta a tartalék hengerfejet és azt tette rá,abba ki lettek cserélve a szimeringek is,beállította a hézagot is,azóta jó.Ez lehet gyűrű,hézaghiba,vagy sok benzin is.
A kocsimnál volt szerencsém egyszer törött gyűrűhöz.
Ott a motorfék üzemmódban füstölt (nem kicsit) gázadásra nem nagyon okádta.
Amennyiben a szelepszár-szimering ment el akkor nem folyamatosan kellene tolnia a füstöt?
Thomas éltek még?

link
jó reggelt
Jó reggelt,Pupukám Mesu a második képen van narancs pólóban!
Még csak 34.
Kissé le is voltam sérülve (bal vállam izomzata) ezért örültem hogy élek de néha benéztem azért.
Ha szelepszár-szimering akkor motorféküzemben kéken füstölne, ha az olajlehúzó gyűrűk fáradtak el akkor meg gázadásra. (ez a típus különösen hajlamos rá)
Kompresszió van benne rendesen? (mert akkor is csinál ilyet)
A csomitartóra tudok embert!
És ott van emre!
(szerencséd! )
http://youtu.be/guswUdg8Bv8 hm, nem nagyon iparkodnak láthatóvá tenni... boxolgattunk kicsit egyik karbantartósráccal meló után. Kis utcai vagány, mondta is, hogy majd jól odacsap. Há ja
Na megyek aludni mert baszik mindenki reám
Na ho vagytok