Ő az akit mondtam Itt lakik nem messze csak 12 esre nincs néki.De mondtam vagy csinyálunk belöle egyedi 12 est vagy akkármi idom jó lesz oszt ráfaragjuk Ha nekiállunk itt a zöldséglerakatnak akko ugyis lesz rá időnk
jó estét fzr/fz -eres motoros kollegák. Lenne néhány kérdésem ha esetleg tudna valaki segiteni:
A problémám a következő. Van egy régi 1982 Kawasaki kz 440 ltd, egy kéthengeres négyütemü 440 köbcentis motorom (tudom hogy ez nem kawasaki fórum, de azt is tudom hogy itt van néhány szakember köztetek), tavaly be szerettem volna állitatni a karburátort, szelepeket, aztán szinkronizálni a karburátorokat. A szivótorok nem volt az igazi, azt mondták először azt kell kicserélni. Az idén sikerült kicserélni, el is vittem szerelőhöz beálitoták a szelepeket, a karburátort, és szinkronizálták is. Minden jól ment de kb. 20km után rángatott és nem akart menni. Vagyis gyorsan nem akart menni (az azt jelenti hogy nehezen érte el a 80 km/h ). Érdekeség az hogy városban lazán megyen egészen egy olyan2500-3000 fordulatig. Kiszedtem a gyertyát és kormos volt mind a kettő egyformán. Megtisztitottam és utána ujból ment de csak ugyanugy 2500-3000 fordulatig. Anyit tudni kel hogy ez előfordult még a szivótorok cseréje és beállitások előtt is, de akkor az egyik gyertya volt csak fekete-olajos-benzines , a másik az szépen ki volt égve(őzike barna). Ezek a gyertyák kb 300km mentek. Tavaly lettek cseréve. Szoltam a szerelönek hogy nem megy a motor. Valószinüsitette hogy túl sok benzint kap. Elvitte , beálitotta visszavette a fogyasztást, aztán azt mondta kipróbálta és ugyanaz az eredmény. Gyertyák kormosak. At gyanitja hogy a szelepszár szimering lehet a ludas, hibás. Mi a véleményetek?Elöre is köszönöm aválaszaitokat.
hm úgy látom Pista testvérem lángosos csajozik a többieknek meg fellőtték a pizsit. Ábrus elérte a level 40et Thomas szétflexelte a gépét a tartó miatt pötyi kiment az öreghez tanulmányútra én meg jól eldumálgatok magammal.
A problémám a következő. Van egy régi 1982 Kawasaki kz 440 ltd, egy kéthengeres négyütemü 440 köbcentis motorom (tudom hogy ez nem kawasaki fórum, de azt is tudom hogy itt van néhány szakember köztetek), tavaly be szerettem volna állitatni a karburátort, szelepeket, aztán szinkronizálni a karburátorokat. A szivótorok nem volt az igazi, azt mondták először azt kell kicserélni. Az idén sikerült kicserélni, el is vittem szerelőhöz beálitoták a szelepeket, a karburátort, és szinkronizálták is. Minden jól ment de kb. 20km után rángatott és nem akart menni. Vagyis gyorsan nem akart menni (az azt jelenti hogy nehezen érte el a 80 km/h ). Érdekeség az hogy városban lazán megyen egészen egy olyan2500-3000 fordulatig. Kiszedtem a gyertyát és kormos volt mind a kettő egyformán. Megtisztitottam és utána ujból ment de csak ugyanugy 2500-3000 fordulatig. Anyit tudni kel hogy ez előfordult még a szivótorok cseréje és beállitások előtt is, de akkor az egyik gyertya volt csak fekete-olajos-benzines , a másik az szépen ki volt égve(őzike barna). Ezek a gyertyák kb 300km mentek. Tavaly lettek cseréve. Szoltam a szerelönek hogy nem megy a motor. Valószinüsitette hogy túl sok benzint kap. Elvitte , beálitotta visszavette a fogyasztást, aztán azt mondta kipróbálta és ugyanaz az eredmény. Gyertyák kormosak. At gyanitja hogy a szelepszár szimering lehet a ludas, hibás. Mi a véleményetek?Elöre is köszönöm aválaszaitokat.
AranyHorda motoros találkozó
Kajdacsi motoros találkozó
Mondjuk elég szar hogy egy hétvégén lesznek, de nincs olyan nagy távolság a kettő között.
link
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Teszek egy próbát : http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzr_600-4927996
http://youtu.be/nmXL6-F3vZQ