nekem az a jó, hogy motorral 1 percre van, gyalog 15, de vili itt áll meg a ház előtt, meg ott előtte és kb 4 megálló. neki állok szeptemberbe. télre nekem kocsi kell, most, hogy megint megemelik a fizum, remélem kicsit bővebbre ereszthetem a nadrágszíjat.
tetkón én is sok éve töröm magam, de rájöttem, hogy csak 1 bőröm van. nézem nagyon a jogsit, van egy itt pár utcányira, 120 körülre jönne ki a B...gecisok
Lehet, annyira nem érdekel, nekem a felvétel tetszik.
De ha figyelmesen megnézed a ZX videót feltűmhet hogy nagyon light-os féktávokat vesz a csávó, egyszer nem rezeg be alatta a gép, sem akkor sem kigyorsításkor.
Ez pedig csak egyet jelenthet: volt még benne tartalék, vagyis lassú
Egyébként a VFR-es csávó előtt meg le a kalappal, mert forgalomban ment, nem üres pályán mint a kawás.
Mondjuk én kurva messze vagyok attól hogy így menjek, és nem is nagyon érdekel a pályázás, szóval könnyen beszélek.
Nem idegeskedek.
Csak hozzászoktam hogy jóól kitárgyaljuk a témát.
Valszeg nem veszem meg, mert a 750-est sem motorozom ki. Alig megy 8000 fölé a fordulatszám mérő.
Meg nincs még 100 ezer forintom rendbe tenni. Nincs műhelyem ahol télen tudnám szerelgetni, mert az a pár pályán eltöltött év nem múlik el nyomtalanul.
a fasz kivan
úgy látom megint mindenki a hsz-eket figyeli
Esetleg a kupecektől, és a lelkes amatőr szerelőktől valami véleményt szívesen fogadtam volna a tegnapi hozzászólásaimhoz az ezres FZR témában.
De ha nem hát nem, majd egy hét múlva hogy jó nagy marha voltál...
Nincs mit de vékonyan használd. Kenhetsz a fékbetét hátuljára (ha csak simán festett fém) akkor nem fog "recsegni" ha meghúzod a fékkart és a féknyereg dugattyúinak a csúszófelületére is mehet, ettől nem fog "beállni-beragadni" olyan gyorsan. Ha kell még szólj.
Mentem délutánra.
Na sercintettem megint 1 kiflit
De ha figyelmesen megnézed a ZX videót feltűmhet hogy nagyon light-os féktávokat vesz a csávó, egyszer nem rezeg be alatta a gép, sem akkor sem kigyorsításkor.
Ez pedig csak egyet jelenthet: volt még benne tartalék, vagyis lassú
Egyébként a VFR-es csávó előtt meg le a kalappal, mert forgalomban ment, nem üres pályán mint a kawás.
Mondjuk én kurva messze vagyok attól hogy így menjek, és nem is nagyon érdekel a pályázás, szóval könnyen beszélek.
A rekordtartó Helmut Dahne egy 130 lóerős RC30-as VFR750-es Hondával ment itt 7:49-et, utcai Metzeler ME Z1 gumikon!
videó: link
Csak hozzászoktam hogy jóól kitárgyaljuk a témát.
Valszeg nem veszem meg, mert a 750-est sem motorozom ki. Alig megy 8000 fölé a fordulatszám mérő.
Meg nincs még 100 ezer forintom rendbe tenni. Nincs műhelyem ahol télen tudnám szerelgetni, mert az a pár pályán eltöltött év nem múlik el nyomtalanul.
úgy látom megint mindenki a hsz-eket figyeli
Esetleg a kupecektől, és a lelkes amatőr szerelőktől valami véleményt szívesen fogadtam volna a tegnapi hozzászólásaimhoz az ezres FZR témában.
De ha nem hát nem, majd egy hét múlva hogy jó nagy marha voltál...
Pupu, neked köszi!
Mentem délutánra.