Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Normális (átlagos) gázkezeléssel, megfelelő sebességi fokozat választással szépen és biztonságosan motorozhatóak, nem fenyeget semmi. Gond akkor lehet, ha elkezded használni a felső fordulatszám tartományt (4e felett) ahol ezek a vasak "izomból" (azaz kihasználva a 130Nm körüli nyomatékukat 5e körül) oldják meg azt amit te nem egészen átgondolva kérsz tőlük és ilyenkor igen könnyen fejmagasságban találod az első kereket. (a GSX iszonyat nagyot tol már 2500-tól!)
Bármilyen cigányos gázkezelésre (ha ezt kanyarban teszed) borítékolni lehet vízszintest az árokparton.
Ahogy már mondtam is: félni nem kell tőlük de mindenképpen tisztelni kell az erejüket hiszen egy autóméretű blokk nyomatéka és ereje mozgat egy 250kg+130kg súlyt több mint egy tonna helyett!
Ezeknél a nehézlövegeknél nem úgy működik mint a nagyobb sportgépeknél, ahol ha feltéped a pillangószelepeket akkor gyorsul az mint az állat de 7500-tól jön az "anyááád!asztakurvamicsinález!" hipertérugrás 12-13e-ig, hanem itt már 3e-nél "miahúúáánemérleazelsőkerékaföldigááá-baszkihanyattesek
!" nincs hipertér hanem folyamatosan tépi fel az aszfaltot 9-10e-ig.
Az XJR-nél pedig sportos használatnál számít gyengének az eleje de két jobb villarugóval (öhlins/wirth/technoflex/koni) itt is a helyükre kerülnek a dolgok. (normál használatra pedig a gyári is teljesen jó)
A Fazer és a CBF inkább egy sportgéphez közeli (mivel az R1 és a CBR 1000 blokkja van bennük kissé áthangolva) karakterisztikát ad, azaz lent nem annyira durvák mint a nagyobbak.
Jó reggelt vazze már kidolgoztam magam rendesen. Tök jó enyhe idő van.


Ez az, ami engem nem igazan jellemez . Es egy 600-as hornettel, vagy fazerrel is lehet ilyen modon "butaskodni"!
Egyebkent biztosan csabito lenne az az orbitalis ero, ami alattam lenne... Es epp itt jon kepbe a tegezodes/magazodas tema..
Szep, nem igaz?
még majd lesz baszakodás vele, kicsit szakadékul néznek ki az idomok de jó alap
Vége már a melónak irány az ágyikó jó éjt
Egyebkent az FZ1 fazeren is rengeteget gondolkodtam, es a nemileg hasonlo cbf 1000-en is.
Azok sem eppen csopnnyi zummogok, de a cb es a gsx teljesen kikeszitenek (ketsegtelenul jobban hozzak a retro "mz-filing"-et, ami nagyon sokat nyom a latba nekem.
Az xjr 1300-rol pedig ne is beszeljunk, csodaszep. Egyedul az elso villa gyengesegerol, es az ebbol kovetkezo szitalasokrol irnak mindenhol negativumokat.
Az etz-nel pont ez volt az, ami az oruletbe kergetett. Veszfekezesnel mindig olyan erzesem volt, mintha ki akarna bicsaklani a bokaja.
Koszonom !
Jol esik biztato valaszokat olvasni. Szerintem a cb 1300 lesz a befuto.. Jovo aprilis/majus.
Tudom, hogy nagyon kell vigyaznom vele (ra), szerintem meg annal is veszedelmesebb, mint ahogy most elkepzelem.
Abban bizom, hogy az elso nehany (kilo)meter meg fog gyozni arrol, hogy nem a halalra rendeltettem vele!
Ezt tudom, hogy buta kerdes, de egy hirtelen gazfroccs utan rogton a a hatamon fekszem?
Köszi!:)
Én is puszikállak, jó éjszakát !
Csá mindenki. Mentem.
Kemény mi? (mondtam hogy rábaszol )
Sziasztok ! i Én itt vagyok, nem alukálok még !
Én meg most megyek.
Megveheted bármelyiket ha tényleg ésszel használod.(egyébként nagyon jó választás mind a kettő)
Ha tisztában vagy azzal és elfogadod hogy még egyáltalán NEM tudod minden körülmények között kezelni és ezért megadod neki a kijáró tiszteletet akkor nem lesz baj. Amint idő előtt kezdesz tegeződni vagy csak felelőtlenül beszólsz neki valamit, akkor egy ilyen erős és nehéz vas hamar bepöccen és egy pillanat alatt kinyír. Kérdés nélkül. Mert a hangnem itt már nagyon sokat számít.
Ha tiszteled akkor jó haverok lehettek és számíthattok egymásra.
Ezeket több mint 20 év tapasztalat után mondom.
Látod milyen jó kis csend van a hétvégén kitombolták magukat a srácok a lányok is alszanak csak én dolgozok még kitudja meddig
Ha alkatrésznek kell akkor vonassa ki véglegesen (valami 2e Ft volt tavaly) a tulaj mielőtt megveszed (az ETZ-t így adtam el) motorhoz NEM kell bontási igazolás. (és később KPM vizsgával akár vissza is lehet helyeztetni)
Ha ezt nem teszed akkor át kell íratnod de nem kapsz új forgalmit csak ha elvitted műszaki vizsgára (mindegy hova) de jó hír hogy addig nem kell kifizetni a 6e Ft-ot az új forgalmiért. (a GW-t így vettem meg májusban, ha jövőre viszem műszakira akkor majd lesz új forgalmi is)
4 éves.
éppcsakhony nem kuka
ezt a szezont még neked kihúzza.
Jó éjt !
Állítólag 2007 10 heti,de majd szerdán megnézem. A felni et-jét nem tudta megmondani.
multhéten motorral voltam dolgozni, és visszaváltásnál mikor határozottabban engedtem a kuplungot meg-meg fogta a hátsógumit. REggel volt és hideg.