. Es egy 600-as hornettel, vagy fazerrel is lehet ilyen modon "butaskodni"!
de jó alap
jó éjt
!
)
Bármilyen cigányos gázkezelésre (ha ezt kanyarban teszed) borítékolni lehet vízszintest az árokparton.
Ahogy már mondtam is: félni nem kell tőlük de mindenképpen tisztelni kell az erejüket hiszen egy autóméretű blokk nyomatéka és ereje mozgat egy 250kg+130kg súlyt több mint egy tonna helyett!
Ezeknél a nehézlövegeknél nem úgy működik mint a nagyobb sportgépeknél, ahol ha feltéped a pillangószelepeket akkor gyorsul az mint az állat de 7500-tól jön az "anyááád!asztakurvamicsinález!"
!" nincs hipertér hanem folyamatosan tépi fel az aszfaltot 9-10e-ig.
Az XJR-nél pedig sportos használatnál számít gyengének az eleje de két jobb villarugóval (öhlins/wirth/technoflex/koni) itt is a helyükre kerülnek a dolgok. (normál használatra pedig a gyári is teljesen jó)
A Fazer és a CBF inkább egy sportgéphez közeli (mivel az R1 és a CBR 1000 blokkja van bennük kissé áthangolva) karakterisztikát ad, azaz lent nem annyira durvák mint a nagyobbak.