Apámnak a Ladához így kevertek színt.Az öreg 25-éve vezet,de most sem tud beállni a garázsba,mindig megkarcolja valamelyik oldalát,de egy 83-as kocsi színe már köszönő viszonyban sincs az eredeti színével,viszont a színmérővel jól összehozták a kikevert színt.
Felesleges a gyári színkód,mert elütne az idomon levő színnel,ahogy öregszik a festék,változik idővel a szine.Vannak olyan festékboltok ahol van színmérő műszer,azzal az idom sértetlen részéről tud venni színmintát,és kever neked pont olyan színű festéket,akkor nem lesz különbség.
Értem. Köszi. A lényeg hogy a képen láthatóhoz kellene tudnom a színkódot vagy legalább is valami megközelítő színt találni mert a sérülések után újra szeretném fényezni.
Ilyen volt csak neolux pirosban, amit a nap ilyenre fakított ki (okádék mattban persze)
Kb:1-1,5 évre vettem, túlélni a Mitsubishi utáni mélyszegénységet ahová taszított.
és képzeld el, FULLRa felújíttattuk a blokkot... Olyan csendes volt, sokan nem is hitték el, mikor beleültek. Csodálatos gyári állapotú belső, majdnem 150-et ment, esőben-hóban csak keresztbe Titokban nézegetem az ilyen régi skodák hirdetéseit, nagyon el tudnám képzelni, ahogy egy ilyennel elgurulok szabadnapomon fagyizni, meg moziba
Nagyon sokkal találkozom (nem potira gondolok) akiknek lövése sincs arról hogy a régi autókban van pl:kézi szivató. Nem tudják hogy mire való, ezért alap hogy az ilyen autó szar, mert nem törli meg a seggüket wc használat után.
A menetteljesítményekkel ugyanígy vannak, pedig ha tudnák hogy egy 1,5-ös "üldözővel" vagy akár egy 1,2-essel mekkorát lehet menni! (thomast biztos meglepi hogy ilyenem is volt )
Az is igaz hogy bármennyire szeretem ezeket a régi vasakat (nem szoktam kihagyni ha van rá lehetőség) de ~ 3 éve egy Ladából visszaülve a rönóba azért elég ütős volt a különbség .
faternak egy ideig volt egy ősrégi ezerkettes, mikor szerelték a céges transporterét, és naggyon király volt! imádtam! Jól forgott, ahhoz képest amit vártam nagyon finom kis gép volt!
Szerintem meg ha kipróbálnál egy ilyet utána max. tetszene de nem értenéd hogy hogyan közlekedtek ezekkel annak idején.
(a tanulóautó szervós kormányához és az ABS-es fékjéhez szokott kis seggedet csúnyán rendbe tenné egy ilyen сильный русский железо )
FZR 1000
Kb:1-1,5 évre vettem, túlélni a Mitsubishi utáni mélyszegénységet ahová taszított.
A menetteljesítményekkel ugyanígy vannak, pedig ha tudnák hogy egy 1,5-ös "üldözővel" vagy akár egy 1,2-essel mekkorát lehet menni!
Az is igaz hogy bármennyire szeretem ezeket a régi vasakat (nem szoktam kihagyni ha van rá lehetőség) de ~ 3 éve egy Ladából visszaülve a rönóba azért elég ütős volt a különbség .
(a tanulóautó szervós kormányához és az ABS-es fékjéhez szokott kis seggedet csúnyán rendbe tenné egy ilyen сильный русский железо
Bontóban végezte
Ezeknek a beltere is nagyon zsír. faberakás, meg minden. Egyszer ha lesz pénzem.