Terepen az 50Le már nagyon sok tud lenni. Üzemeltünk itt a homokbányában 250-es KTM-mel, attól csak összefostuk magunkat ha tényleg keményen hajtottuk de volt egy Maico 500 (kétüteműek voltak) attól "csak" egyszerűen féltünk és egy-két kísérlettől eltekintve nem is nagyon mertük ráncigálni a gázt mert egyszerűen kezelhetetlen volt.
Járt le egy krosszos versenyző srác (YZ 250-nel nyomta) elkérte és ment vele párszor, jóval keményebben kente mint mi de azt mondta hogy ezt ő sem tudja kimotorozni mert kb olyan mint a CR 500-as Honda.(azaz idegbeteg)ilyen
Szóval terepen 80 Le-vel nem tudsz kezdeni semmit.(már egy 125-össel is lehet lábremegős élményed )
azok a lóerők extrém nagyok
a 60 lovas KTM-ek Huskyk is már üzemórásak. minden nyáron 1 moci ára a felújítás...
50-60 ló egy krossznál már csúnya elsőkerék emelgetésekkel jár.
biztos jó lehet. Unokatesóm Suzuki DRZ 400-asával csak ennyi a bajom. Cibál, de nem emelkedik az orra csak kuplungra. azt meg nemnagyon merem, mer megöl ha kicsinálom a kuplungot. így is a bontott szabadonfutó 14-be volt bele.
Jaszikám akko az a Suzuki R 600 az egy jó választás ? Vezérlés nem bajos ? Dugatyú? Űzemora vagy kopás vagy valami? Nekem az agondom hogy egy kicsit gyöngülöm ezzeket Olyan elképzelésem volna ,hogy kb min85-95Le Vagy tulzok?
Járt le egy krosszos versenyző srác (YZ 250-nel nyomta) elkérte és ment vele párszor, jóval keményebben kente mint mi de azt mondta hogy ezt ő sem tudja kimotorozni mert kb olyan mint a CR 500-as Honda.(azaz idegbeteg)ilyen
Szóval terepen 80 Le-vel nem tudsz kezdeni semmit.(már egy 125-össel is lehet lábremegős élményed
már itt is van vagy 30 cm
épiccséééé
krossz motorban azok. nincs is szerintem akkor...
hacsaknem építesz, mint ahogy ezt csinálták a rodeóra
http://youtu.be/A0d3B7MPqUg
a 60 lovas KTM-ek Huskyk is már üzemórásak. minden nyáron 1 moci ára a felújítás...
50-60 ló egy krossznál már csúnya elsőkerék emelgetésekkel jár.
biztos jó lehet.
http://youtu.be/fpoyBOSh8p8