A DT-t ne nézzük mert az nem terepmotor. De a CR500-at felejtsd el, az nagyon sok a jóból, nem az átlagmotorosnak való.
( a Maicoval sem tudtunk mit kezdeni pár év KX125 és KTM250-ezés után mert abban ha megjött a nyomaték akkor ment mindenfelé csak arra nem amerre mi akartuk)
és én lakok aglomerációban. há milyen western filmbe csöppentünk, hogy mindenki puskával jár. Úgytűnik innen nyugatra minden (vadnyugat) ember Réémbóó !
Én is gondolkozom már egy ideje hogy vennék valami 4T terepjárót, csak itt már azért is levernek a gazdák ha csak a földúton motorral a földek felé megy valaki.(pedig az út nem magánterület)
Próbáltunk annak idején egyezkedni a gazdákkal hogy hol van olyan rész ahol motorozhatnánk de mindenhonnan kitiltottak mert hogy összeb.sszuk a rétet. (sráckoromban nem számított semmi, csak adtunk a mezőőrnek egy üveg pálinkát és meg is volt a területi engedély a környékre, most meg csak meghallják a légkalapácsok hangját és 10 percen belül ott vannak a gazdák, többnyire vadászpuskával )
Ja és Ti vagytok a hibásak Zsotííval mert én már rég leszámoltam a multal de neketek meg kellett itten jóizüen bütyközni há persze ,hogy visszakapok az izzére
Na Jaszikám akko az anekem valo CR500 DT 125 meg egy 250 vot de az gyönge mint a harmat Azé nem mint kezdö me ugy 4-5 évet elkrosszoztam csak azota nem mentem velük. AZé a nyolcas meg a kört simmán lerajzoltam vele akár az aszfalton is . Sőt még a250 -es TZ vel is . Imádtam . Szoval ha már töröm magam akkor valami érdemes döggel törjem .
egyik barátomnak volt kxf250, az kb annyi lovas mint egy 125 2t, de hihetetlen bitangul ment, csak kapaszkodás volt azon is. ésaz nincs 100 kiló sem. azzal most mennék inkább melóba
Nálam mindig ez volt amikor estem. (esésnél ösztönösen megfeszül a test és nyekkenéskor a benntartott levegő megnyomja a belső szerveket, többek között a gyomorszájat és már meg is szűnt a légzés. qrvaszar érzés)
Valóban, lemaradt a 4T-s fele. Azokkal el lehet menni terepjárni (huppogó nehézfejű sétahajó a 2T láncfűrészekhez képest) de aki még kezdő az aszfalton túl, az bajban lehet ezekkel is.
CR meg volt itt, menni nem mentem vele de nem sokáig volt meg a gyereknek. Visszaült egy CR 250-re.
A hóhelyzet viszont kezd eldurvulni.
Igaza van Ábrusnak nagyjából. 50 le kétütemű versenykrossznál több mint elég mert nagyon nehéz kimotorozni. Könnyű, nagy teljesítménnyel. Nálumk a krosszpályán a 250-ket nem tudják kimotorozni, powernyitás előtt el kell venniük a gázt. Viszont az öregebb 4T-k 50 le-vel bőven motorozhatóak, sőt kevés is. Nagy súly, orrnehéz tatás buszok. Olyan mintha egy ikaruson ülnél, minden csak nem enduró, meg krossz.... Túrázni erdőben megfelelő, de nincs az a hatalmas adrenalin. Egy újabb berg, husky, max 110 kg, 60-70 le több mint elég. Jó pályára, túrázni, utcára stb......
Mondjuk egy 2t CR500 vicces lehet, csak legendákat hallottam róla. Profi pályások is félik, mint ördög a tömjénfüstöt. Állítják, hogy idegbeteg állat....
Zündapp KS 600 1.5MFt
23440
Bakosinak motor
( a Maicoval sem tudtunk mit kezdeni pár év KX125 és KTM250-ezés után mert abban ha megjött a nyomaték akkor ment mindenfelé csak arra nem amerre mi akartuk)
Próbáltunk annak idején egyezkedni a gazdákkal hogy hol van olyan rész ahol motorozhatnánk de mindenhonnan kitiltottak mert hogy összeb.sszuk a rétet. (sráckoromban nem számított semmi, csak adtunk a mezőőrnek egy üveg pálinkát és meg is volt a területi engedély a környékre, most meg csak meghallják a légkalapácsok hangját és 10 percen belül ott vannak a gazdák, többnyire vadászpuskával
CR meg volt itt, menni nem mentem vele de nem sokáig volt meg a gyereknek. Visszaült egy CR 250-re.
A hóhelyzet viszont kezd eldurvulni.
http://youtu.be/tunIMOSAgsA
De ki is megyek lemérem
itt elállt.
Mondjuk egy 2t CR500 vicces lehet, csak legendákat hallottam róla. Profi pályások is félik, mint ördög a tömjénfüstöt. Állítják, hogy idegbeteg állat....