Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az nem úgy van. Az SP a legrövidebb ami érthető is, ez volt a versenyváltozat alapja. (az R volt az utcai)
FZR 1000: 1,037
YZF 750R: 1,083
YZF 750SP: 1,190
köszi!
A szerkezet ugyanaz de az áttételek hosszabbak az YZF-nél.
Még a 750 R és a 750 Sp nek is különbözöek a fokozat átételei . Az Sp ami nekem is van benne annak a 6 osa hosszabb mint az ezres 5 öse.
Minden fokozatnak mássak az átételei .Ezzen kívül nem tudom de ha a tiédet kivennénk akkor összetudnánk hasonlitani

Megjött (visszajött) a csomag.
A hüvelyezést meg nem erőltetném, mert láttam már pár olyat hogy ~20e km után válla volt az új hüvelynek. (ennyire jó anyagból sikerült csinálni)
Mert ez nem az?

Az YZF750 váltó mennyiben más mint az FZ750?
Kompletten 60e lett volna az YZF 750-é a Sugónál. 50e-ha már szét van szedve a blokk.
Itt is esik.
Sziasztok! Itt megint esik,-11 fok. Régen esett.
Milyen 300 ló?

Itt -16 volt hajnalban, most -10 körül van.
Hát ja. Ennyiért komplett 6-os szokott lenni.
fordítva reálisabb lenne
Kicsit sokalom a válto árát
Mindig ilyen gyenge dolgokkal akarjátok kiszurni szemem
Kevés kur..va kevés valami komolyabb nincs
Itt is most kezdett esni
Kevés
Basszus, itt megint esik a hó

Megyek teszem fel a láncot a kocsira.
hát kondásfalvi exzap
Nesztek EXZAP cucok olcson http://www.kepesmotor.hu/motor...
Sziasztok!
Gondoltam, beindítom a motorom és felébresztem a medvéket.