Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melik alsot baszod? Az lap amiben vannak az érzékelök azok élő szervek az ezredes blokkjában
Ott van a képen. A kislánckerék mellett van az üresjelző, ez annak a fedele. Jelenleg egy vezeték megy rá(az üresjelző lámpáé) ha fokozatkijelzőt akarsz akkor meg öt szegmense lesz.
Azt én értem nem is nagy kunszt ,de az alsó felét mire teszem hajamra? vagy fúrjam meg a blokkot?
Becsületükre legyen mondva: elcseszték ugyan de megoldották. (igaz hogy sz@rul de meg)
Ja. Én meg majd megoldom megint.
Az,ahogy a képeken látszik (1. és 2.-on) zölddel jelöltem a gyári jelölést a vezérléshez,alatta pedig sárgával egy csavarhúzóval (vagy valami ilyesmivel) csinált házi jelet.
A generátor forgórészén (a nagy fényes izé a jobb oldalon) van egy "T" jel (Top) és egy vonal.
Ez a vonal most a sárga "házi" jelre mutat.
A 2. képen láthatod a vez.tengely végén levő tárcsa tetején a beütött pöttyöt ami a mögötte levő fém izén levő pöttyel pontosan egybeesik.(tehát ez jó helyen van,ez jelzi a vez.tengely pozícióját összerakásnál)
A gond az, hogy ennél a vez.tengely állásnál a gr.forgórészen levő vonalnak a felső,zölddel írt gyári jelre kell(ene) mutatnia, nem pedig az alsóra. (tehát kb egy foggal "el van rakva" a vezérlés, így egy kicsit később kezdi el nyitni ill. zárni a szelepeket a két vez.tengely a főtengelyhez képest)
A többi képen kiálló tőcsavarokat láthatsz ami házi gányolás arra az esetre ha nyomatékkulcs (vagy táblázat) hiányában kitépték a meneteket némelyik furatból és így pótolták. (az utolsó képen még ennek az utólagos csavarnak a menete is szét lett barmolva tehát nem tartott semmit)
A szelephézag gyárilag megadott értékei pedig:
-szívószelepek:0,11-0,20mm között
-kip.szelepek:0,21-0,30mm között megfelelő
Itt mértem:
-sz.szelepek: 0,05mm-től 0,35mm-ig
-kip.sz: két helyen 0,15mm-t és a többinél 0,20mm körüli értékeket.
(azaz többnyire nem jók de a szívóoldaliak nagyon rosszak)
Nem cseszték el csak megoldották a megszakadt menetet
Azt a büdös k*rv* mindenit,mekkora kókányolás!
Jól el van cseszve.
A hengerfejben levő (a képen látható) csavarok. (igen a vez.tengelyt leszorító csavarok)
A hengert és a hengerfejet a blokköntvényből kiálló tőcsavarok tartják és a felső végükön anyák szorítják le a hengerfejet. (így azok nem h.fej csavarok)
Nálam csak egyféle csavar volt szerencsére

A hengerfejcsavarok alatt mit értesz? Szét voltak barmolva a hengerfej csavarok? Nem a veztengely kengyelek csavarjai?
Azt hinné az ember hogy változik a világ.
De nem.
Bármikor leveszek egy szelepfedelet amihez még nem volt szerencsém olyankor azon szorítok hogy csak egyféle csavarfejeket lássak. Ha mélyebbre is kell menni akkor csak adja a Teremtő hogy ne találkozzak itt-ott CSIV 5.6 feliratú csavarral mert az rosszat jelent.
Nekem sem üveg de mit irjak ? Plexijét
Dézsávűűűűűűűűűűűűűm van. Mintha a sárgát látnám.
Nem néztem de kb egy fog lehet. Nem ez az igazi probléma hanem a szétbarmolt hengerfej csavarok.
ez nem üveg
Mit nem értesz ? Há kibőki a monitor űvegét annyira látszik
Jó az, ha a vége is jó lesz!


ÁBRUS! Mennyit fordulnak el a tengelyen a jelölések, ha a főtengelyt a normális jelre rakod? Nézted ezt?
Nékem is csak én nem éjfélkor kelek
valaki mondja már el pontosan a kis fékilás blokkal mi a stájsz. én ehee buta vagyok
Menek aludni, mert mingyá csörgök. Persze, holnap is melóóóóóóó.
Jó az legalább lehet vele foglalkozni Mi itt a forumon ugy is azt szeretjük
akkor lesz mit állítgatni! láttam később, hogy a főtengelynél el van baszva
Ne csodálkozz.....
Magyarország.......
Hogy milyen azt ugy sem tudhatod
Azt tudtad hogy az oldalidomjai a 12 esnek egyben voltak és csak a fejidom sérült igazándibol? Csak ennél is valami főszakértő elvágta flexel félbe Gondolta ha már a fejidom nincs egyben akkor az oldalidomok se legyenek