Ott van a képen. A kislánckerék mellett van az üresjelző, ez annak a fedele. Jelenleg egy vezeték megy rá(az üresjelző lámpáé) ha fokozatkijelzőt akarsz akkor meg öt szegmense lesz.
Az,ahogy a képeken látszik (1. és 2.-on) zölddel jelöltem a gyári jelölést a vezérléshez,alatta pedig sárgával egy csavarhúzóval (vagy valami ilyesmivel) csinált házi jelet.
A generátor forgórészén (a nagy fényes izé a jobb oldalon) van egy "T" jel (Top) és egy vonal.
Ez a vonal most a sárga "házi" jelre mutat.
A 2. képen láthatod a vez.tengely végén levő tárcsa tetején a beütött pöttyöt ami a mögötte levő fém izén levő pöttyel pontosan egybeesik.(tehát ez jó helyen van,ez jelzi a vez.tengely pozícióját összerakásnál)
A gond az, hogy ennél a vez.tengely állásnál a gr.forgórészen levő vonalnak a felső,zölddel írt gyári jelre kell(ene) mutatnia, nem pedig az alsóra. (tehát kb egy foggal "el van rakva" a vezérlés, így egy kicsit később kezdi el nyitni ill. zárni a szelepeket a két vez.tengely a főtengelyhez képest)
A többi képen kiálló tőcsavarokat láthatsz ami házi gányolás arra az esetre ha nyomatékkulcs (vagy táblázat) hiányában kitépték a meneteket némelyik furatból és így pótolták. (az utolsó képen még ennek az utólagos csavarnak a menete is szét lett barmolva tehát nem tartott semmit)
A szelephézag gyárilag megadott értékei pedig:
-szívószelepek:0,11-0,20mm között
-kip.szelepek:0,21-0,30mm között megfelelő
Itt mértem:
-sz.szelepek: 0,05mm-től 0,35mm-ig
-kip.sz: két helyen 0,15mm-t és a többinél 0,20mm körüli értékeket.
(azaz többnyire nem jók de a szívóoldaliak nagyon rosszak)
A hengerfejben levő (a képen látható) csavarok. (igen a vez.tengelyt leszorító csavarok)
A hengert és a hengerfejet a blokköntvényből kiálló tőcsavarok tartják és a felső végükön anyák szorítják le a hengerfejet. (így azok nem h.fej csavarok)
Azt hinné az ember hogy változik a világ.
De nem.
Bármikor leveszek egy szelepfedelet amihez még nem volt szerencsém olyankor azon szorítok hogy csak egyféle csavarfejeket lássak. Ha mélyebbre is kell menni akkor csak adja a Teremtő hogy ne találkozzak itt-ott CSIV 5.6 feliratú csavarral mert az rosszat jelent.
Azt tudtad hogy az oldalidomjai a 12 esnek egyben voltak és csak a fejidom sérült igazándibol? Csak ennél is valami főszakértő elvágta flexel félbe Gondolta ha már a fejidom nincs egyben akkor az oldalidomok se legyenek
A generátor forgórészén (a nagy fényes izé a jobb oldalon) van egy "T" jel (Top) és egy vonal.
Ez a vonal most a sárga "házi" jelre mutat.
A 2. képen láthatod a vez.tengely végén levő tárcsa tetején a beütött pöttyöt ami a mögötte levő fém izén levő pöttyel pontosan egybeesik.(tehát ez jó helyen van,ez jelzi a vez.tengely pozícióját összerakásnál)
A gond az, hogy ennél a vez.tengely állásnál a gr.forgórészen levő vonalnak a felső,zölddel írt gyári jelre kell(ene) mutatnia, nem pedig az alsóra. (tehát kb egy foggal "el van rakva" a vezérlés, így egy kicsit később kezdi el nyitni ill. zárni a szelepeket a két vez.tengely a főtengelyhez képest)
A többi képen kiálló tőcsavarokat láthatsz ami házi gányolás arra az esetre ha nyomatékkulcs (vagy táblázat) hiányában kitépték a meneteket némelyik furatból és így pótolták. (az utolsó képen még ennek az utólagos csavarnak a menete is szét lett barmolva tehát nem tartott semmit)
A szelephézag gyárilag megadott értékei pedig:
-szívószelepek:0,11-0,20mm között
-kip.szelepek:0,21-0,30mm között megfelelő
Itt mértem:
-sz.szelepek: 0,05mm-től 0,35mm-ig
-kip.sz: két helyen 0,15mm-t és a többinél 0,20mm körüli értékeket.
(azaz többnyire nem jók de a szívóoldaliak nagyon rosszak)
Jól el van cseszve.
A hengert és a hengerfejet a blokköntvényből kiálló tőcsavarok tartják és a felső végükön anyák szorítják le a hengerfejet. (így azok nem h.fej csavarok)
A hengerfejcsavarok alatt mit értesz? Szét voltak barmolva a hengerfej csavarok? Nem a veztengely kengyelek csavarjai?
De nem.
Bármikor leveszek egy szelepfedelet amihez még nem volt szerencsém olyankor azon szorítok hogy csak egyféle csavarfejeket lássak. Ha mélyebbre is kell menni akkor csak adja a Teremtő hogy ne találkozzak itt-ott CSIV 5.6 feliratú csavarral mert az rosszat jelent.
ÁBRUS! Mennyit fordulnak el a tengelyen a jelölések, ha a főtengelyt a normális jelre rakod? Nézted ezt?
Magyarország.......