Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elküldve
jó éjt
mohaidani@freemail.hu
Köszi a segítséget...
Ja,nincs mert mondtad hogy kinyírtad a múltkor kísérletezés közben.
Nos nézzük:
Azt mondod hogy gázadásra emelkedik a vízszint a kiegy.tartályban majd visszamegy. Mekkora túlnyomásnak kell lennie a hűtőrendszerben hogy a hűtősapka bazi erős rugóját meg tudja emelni és áttolja a vizet a kiegy.tartályba? (ha a rugó jó és a tömítés is jó alatta akkor marha nagynak)
Ha visszaengeded a gázt akkor mikor és hogy jut vissza a víz a hűtőrendszerbe a tartályból? (a h.sapi alján van egy fém lemez rugóval előfeszítve,ez nyit ki ha lehűl a víz és vákuum lesz a h.rendszerben,így vissza tudja szívni a vizet a kiegy.tartályból)
Mi történik ha ez nem zár jól, pl. alákerül vmi vagy csak elöregedett alatta a gumi? (a víz ide-oda közlekedhet a h.rendszer és a k.tartály között, így nem tud nyomást tartani a rendszerben és kinyomja a k.tartály csövén a felesleget,lehűléskor meg levegőt szív be helyette)
Termosztát van benne?
Szopok a lámpával Zsolti nem biztos hogy jó lesz . Tényleg nagyon kínlodok vele
Meg durrog picit. Lehet karbit is lőni kéék, de marad így.
Nem rossz. Szelepet még állítani kell, de határozottan jobb.
Hangja egészséges lett?
Háááát őőőő együtt néztük,
és megbeszéltük h mikor leveszem cuppan, nem lehet rossz a tömítés ha a vákumot sem engedi el.Nem?
Akkor én sem maradok ki. Beindítottam az xt-t.
Meglepő, de ketyeg.
Sanyinak
BIZTOS hogy jó az a hűtősapka?
Hát a swiftet gond nélkül viszi, pedig az 5x ekkora Remélem csak jó
de bikázza
Az akad itthon, csak ki kell szerelni
Amikor csak nyekereg mérd meg az akku feszt.
Lehet, hogy az akksi szar. Ha ekkor is megvan a ~12V akkor lehet tovább lépni...
Nekem egyszer a kocsi csinált ilyet , az önindító csapágy viccelt meg.
Kézzel is lehetett normálisan forgatni, viszont ha terhelés volt rajta beszorult.
Hátha ez segít
Én is gyakoroltam ám ma! A szomszédok nagy örömére
A vízcsövek bilincseit harmadjára is áthúzgáltam, és a biztonság kedvéért tettem rá juk még 1 bilincset ,mert volt.
A tágulásira légmentes kupakot eszkábáltam, és a kifolyó csövet kihúztam.Aztán rám sötétedet.
Az eredmény az lett hogy így az esti hidegben nem tudtam felfőzni a vizet igencsak aktív városi motorozás közben sem


Viszont azt figyeltem meg hogy a tágulásiban lévő víz gázadásra reagál. Azaz mikor húzok 1 kövéret megnő a vízszint,mikor visszaengedem a víz is visszamegy.
Ez így normális Szerintetek? (kocsinál nem, azt tudom)
Mai napra ráhagytam, holnap folytatom. Keféket, forgórészt megcsiszoltam... Remélem lesz majd valami változás.
Csak nem találtad mert ha minden jó lenne, működne
Az átvezetéseket néz meg, kefehíd-kefe, pluszcsavar, test.
A kefék rugói eléggé nyomják kifele a keféket?
Szétszedtem, nincs baj benne.....
Könnyen indult
Végül is hengerfej csere is volt