Nos nézzük:
Azt mondod hogy gázadásra emelkedik a vízszint a kiegy.tartályban majd visszamegy. Mekkora túlnyomásnak kell lennie a hűtőrendszerben hogy a hűtősapka bazi erős rugóját meg tudja emelni és áttolja a vizet a kiegy.tartályba? (ha a rugó jó és a tömítés is jó alatta akkor marha nagynak)
Ha visszaengeded a gázt akkor mikor és hogy jut vissza a víz a hűtőrendszerbe a tartályból? (a h.sapi alján van egy fém lemez rugóval előfeszítve,ez nyit ki ha lehűl a víz és vákuum lesz a h.rendszerben,így vissza tudja szívni a vizet a kiegy.tartályból)
Mi történik ha ez nem zár jól, pl. alákerül vmi vagy csak elöregedett alatta a gumi? (a víz ide-oda közlekedhet a h.rendszer és a k.tartály között, így nem tud nyomást tartani a rendszerben és kinyomja a k.tartály csövén a felesleget,lehűléskor meg levegőt szív be helyette)
Termosztát van benne?
Nekem egyszer a kocsi csinált ilyet , az önindító csapágy viccelt meg.
Kézzel is lehetett normálisan forgatni, viszont ha terhelés volt rajta beszorult.
Hátha ez segít
Én is gyakoroltam ám ma! A szomszédok nagy örömére
A vízcsövek bilincseit harmadjára is áthúzgáltam, és a biztonság kedvéért tettem rá juk még 1 bilincset ,mert volt.
A tágulásira légmentes kupakot eszkábáltam, és a kifolyó csövet kihúztam.Aztán rám sötétedet.
Az eredmény az lett hogy így az esti hidegben nem tudtam felfőzni a vizet igencsak aktív városi motorozás közben sem
Viszont azt figyeltem meg hogy a tágulásiban lévő víz gázadásra reagál. Azaz mikor húzok 1 kövéret megnő a vízszint,mikor visszaengedem a víz is visszamegy.
Ez így normális Szerintetek? (kocsinál nem, azt tudom)
Köszi a segítséget...
Azt mondod hogy gázadásra emelkedik a vízszint a kiegy.tartályban majd visszamegy. Mekkora túlnyomásnak kell lennie a hűtőrendszerben hogy a hűtősapka bazi erős rugóját meg tudja emelni és áttolja a vizet a kiegy.tartályba? (ha a rugó jó és a tömítés is jó alatta akkor marha nagynak)
Ha visszaengeded a gázt akkor mikor és hogy jut vissza a víz a hűtőrendszerbe a tartályból? (a h.sapi alján van egy fém lemez rugóval előfeszítve,ez nyit ki ha lehűl a víz és vákuum lesz a h.rendszerben,így vissza tudja szívni a vizet a kiegy.tartályból)
Mi történik ha ez nem zár jól, pl. alákerül vmi vagy csak elöregedett alatta a gumi? (a víz ide-oda közlekedhet a h.rendszer és a k.tartály között, így nem tud nyomást tartani a rendszerben és kinyomja a k.tartály csövén a felesleget,lehűléskor meg levegőt szív be helyette)
Termosztát van benne?
és megbeszéltük h mikor leveszem cuppan, nem lehet rossz a tömítés ha a vákumot sem engedi el.Nem?
Meglepő, de ketyeg.
Lehet, hogy az akksi szar. Ha ekkor is megvan a ~12V akkor lehet tovább lépni...
Kézzel is lehetett normálisan forgatni, viszont ha terhelés volt rajta beszorult.
Hátha ez segít
A vízcsövek bilincseit harmadjára is áthúzgáltam, és a biztonság kedvéért tettem rá juk még 1 bilincset
A tágulásira légmentes kupakot eszkábáltam, és a kifolyó csövet kihúztam.Aztán rám sötétedet.
Az eredmény az lett hogy így az esti hidegben nem tudtam felfőzni a vizet igencsak aktív városi motorozás közben sem
Viszont azt figyeltem meg hogy a tágulásiban lévő víz gázadásra reagál. Azaz mikor húzok 1 kövéret megnő a vízszint,mikor visszaengedem a víz is visszamegy.
Ez így normális Szerintetek? (kocsinál nem, azt tudom)
Az átvezetéseket néz meg, kefehíd-kefe, pluszcsavar, test.
Végül is hengerfej csere is volt