Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a válaszod. Nem semmi lada trafókkal. Kb mennyi egy lada trafó? + volna kedved összerakni egy meghajtó egységet ?

Holnap nem leszel Pesten akkor?
Pupunak nem kell motor majd viszed
Japán Vs. Szovjet technika
Mi van,Pupu lenyúlta Piroskát,neked meg a Béla maradt?
Ha egyik gyertyán sincs szikra akkor először is az Ignition biztosítékot nézd meg.ha jó,akkor lehet jeladó tekercs vagy a csatlakozása,esetleg a gyújtásmodul is.Általában egyszerre nem szokott mindkét trafó tönkremenni,de az sincs kizárva.Én Lada trafót tettem minden hengerre,de csinálnom kellett hozzá egy meghajtó egységet is,mert a gyújtásmodul nem bír el négy trafót.És persze hely is kellett nekik,a gyári légszűrő helyett sportszűrők vannak fenn.
Szép estét nép (vagy szebbet)

Döntöttem, két nő nem fér meg együtt, úgyhogy vége. Látni nem akarom többet.
18-as kell arra is.
Hát én ma felültem (talán szeptember végén mentem vele utoljára) és újra ugyanazt érzem hogy kényelmes,finoman rugózik,gázhúzásra csendesen és észrevétlenül gyorsul mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne.
Semmi sem tűnik fel,csak szépen csendesen siklik a városi forgalomban,finoman csúsznak a helyükre a fokozatok(még a kettes is) majd csendesen zümmögve jár alapjáraton a lámpánál.
Elindulva hipp-hopp tenném tovább 12.-be de már régen 5.-ben van,kiérve a városból egy finomabb gázmozdulatra érzékien de készségesen sugallja hogy már megyünk is és az előttünk levő autó már csak a tükörben látszik egyre kisebb pontként.
Ha feltépem a pillangószelepeket mert sürgetni szeretném akkor elmosolyodik,majd lágyan egyenletesen de kérlelhetetlenül gyorsulni kezd, hatezernél sóhajt egy nagyot a légszűrőházból és szelíd morgással finoman figyelmeztet hogy kapaszkodj mert megyünk és már 200 felett is járunk.
Én ugyanazt éreztem ma is,mint amikor annak idején a 162. finomhangolgatás után azt mondtam hogy igen, én ilyet képzeltem el, finom és érzéki rajta szinte minden, semmi agresszív megnyilvánulás és mégis nagyon erős és nagyon megy ha kell.
Nem sportos,nem a legerősebb és nem is a leggyorsabb és nekem mégis tökéletes.
Nagyon szeretem.
holnap rakok fel képeket a gyertyámról ami több mint 1éve nem volt kiszedve fogod majd a bucidat a látványtó l.
Valamiből nekem is erőt kell gyűjtenem
Exup, de a 16os valahogy nem ment rá, viszont a18 fért be, megszerettem volna tisztogatni, mondjuk szépen indult ahhoz képest h állt elég sokat.
trafó?
Nekem csak csuklóval sikerült kiszedni a gyertyákat
Nem a női szoknyák alatt kell egész nap boklászni azt lesz időd
Köszmán, de már hányingerem van a szereléstől
Csak egyszer szeretném kivenni a kereket
Nem haladok igazán így h napi fél óra jut rá
Milyen trafókat raktál bele ? Mást is át kellett alakítani ?
18as csőkulcs van nekem de az a genesisé, ha exupod van az asszem 16 os nem egyszerű hozzáférni
Köszörüld meg lefér az.
Sziasztok!
Gyertyát milyen kulccsal tudom kitekerni, mert én úgy néztem , hogy 18as kulcs kell hozzá de az nem fért le.Rosszul néztem vagy esetleg valami spéci kulcs kell hozzá?
Napokban fog megjönni a másik motor (Fzr1000 92-93-as), viszont a blokkja megállt nem tudom h jó-e az ac pumpája, ha megérkezik ,mit kell nézzek rajta,hogy megfelelő-e. Persze ha nincs túl későn...
jó éjt gyerekek