Ha egyik gyertyán sincs szikra akkor először is az Ignition biztosítékot nézd meg.ha jó,akkor lehet jeladó tekercs vagy a csatlakozása,esetleg a gyújtásmodul is.Általában egyszerre nem szokott mindkét trafó tönkremenni,de az sincs kizárva.Én Lada trafót tettem minden hengerre,de csinálnom kellett hozzá egy meghajtó egységet is,mert a gyújtásmodul nem bír el négy trafót.És persze hely is kellett nekik,a gyári légszűrő helyett sportszűrők vannak fenn.
Hát én ma felültem (talán szeptember végén mentem vele utoljára) és újra ugyanazt érzem hogy kényelmes,finoman rugózik,gázhúzásra csendesen és észrevétlenül gyorsul mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne.
Semmi sem tűnik fel,csak szépen csendesen siklik a városi forgalomban,finoman csúsznak a helyükre a fokozatok(még a kettes is) majd csendesen zümmögve jár alapjáraton a lámpánál.
Elindulva hipp-hopp tenném tovább 12.-be de már régen 5.-ben van,kiérve a városból egy finomabb gázmozdulatra érzékien de készségesen sugallja hogy már megyünk is és az előttünk levő autó már csak a tükörben látszik egyre kisebb pontként.
Ha feltépem a pillangószelepeket mert sürgetni szeretném akkor elmosolyodik,majd lágyan egyenletesen de kérlelhetetlenül gyorsulni kezd, hatezernél sóhajt egy nagyot a légszűrőházból és szelíd morgással finoman figyelmeztet hogy kapaszkodj mert megyünk és már 200 felett is járunk.
Én ugyanazt éreztem ma is,mint amikor annak idején a 162. finomhangolgatás után azt mondtam hogy igen, én ilyet képzeltem el, finom és érzéki rajta szinte minden, semmi agresszív megnyilvánulás és mégis nagyon erős és nagyon megy ha kell.
Nem sportos,nem a legerősebb és nem is a leggyorsabb és nekem mégis tökéletes.
Nagyon szeretem.
Sziasztok!
Gyertyát milyen kulccsal tudom kitekerni, mert én úgy néztem , hogy 18as kulcs kell hozzá de az nem fért le.Rosszul néztem vagy esetleg valami spéci kulcs kell hozzá?
Napokban fog megjönni a másik motor (Fzr1000 92-93-as), viszont a blokkja megállt nem tudom h jó-e az ac pumpája, ha megérkezik ,mit kell nézzek rajta,hogy megfelelő-e. Persze ha nincs túl későn...
Holnap nem leszel Pesten akkor?
Döntöttem, két nő nem fér meg együtt, úgyhogy vége. Látni nem akarom többet.
Semmi sem tűnik fel,csak szépen csendesen siklik a városi forgalomban,finoman csúsznak a helyükre a fokozatok(még a kettes is) majd csendesen zümmögve jár alapjáraton a lámpánál.
Elindulva hipp-hopp tenném tovább 12.-be de már régen 5.-ben van,kiérve a városból egy finomabb gázmozdulatra érzékien de készségesen sugallja hogy már megyünk is és az előttünk levő autó már csak a tükörben látszik egyre kisebb pontként.
Ha feltépem a pillangószelepeket mert sürgetni szeretném akkor elmosolyodik,majd lágyan egyenletesen de kérlelhetetlenül gyorsulni kezd, hatezernél sóhajt egy nagyot a légszűrőházból és szelíd morgással finoman figyelmeztet hogy kapaszkodj mert megyünk és már 200 felett is járunk.
Én ugyanazt éreztem ma is,mint amikor annak idején a 162. finomhangolgatás után azt mondtam hogy igen, én ilyet képzeltem el, finom és érzéki rajta szinte minden, semmi agresszív megnyilvánulás és mégis nagyon erős és nagyon megy ha kell.
Nem sportos,nem a legerősebb és nem is a leggyorsabb és nekem mégis tökéletes.
Nagyon szeretem.
Csak egyszer szeretném kivenni a kereket
Nem haladok igazán így h napi fél óra jut rá
Gyertyát milyen kulccsal tudom kitekerni, mert én úgy néztem , hogy 18as kulcs kell hozzá de az nem fért le.Rosszul néztem vagy esetleg valami spéci kulcs kell hozzá?
Napokban fog megjönni a másik motor (Fzr1000 92-93-as), viszont a blokkja megállt nem tudom h jó-e az ac pumpája, ha megérkezik ,mit kell nézzek rajta,hogy megfelelő-e. Persze ha nincs túl későn...