Ugye Ledes indexxeket vettél?
Az indexrelék terhelés függőek,ha kiég az egyik izzó akkor kétszeres sebességgel villog,ha mindkettő,akkor a visszajelző lámpa folyamatosan világít,így jelzi a hibát.(Bosch találmány eredetileg)Viszont a Ledes indexek túl kis áramot fogyasztanak,ezért szoktak tenni beléjük egy terhelő ellenállást,amelyikben nincs vagy nem tehető bele,ott ki kell cserélni az index relét kimondottan Ledesre.
Nem ez 1 nagyon olcsó kör volt. 200e+jogsielvét helyett kaptam 20e ejnyét de ez volt az utolsó keménykedés leáttételezem és felrakom a tomaseli kormányt és leszedem az idomokat
Ja és a legkeményebb a dologba az hogy a 2 rendőrcsaj megszólal mi is motorozunk drukkoltunk hogy sikerüljön meglépni de hát istenemre nem hallottam hogy ő akar valamit a szélzaj meg a kipu hangos nem hallok semmit
lazítsd le a felső villahidat ami befogja a telószárat mert összeszorítja és azért nem tudod kitekerni nálam így volt fznél nemtom hogy van vagy pedig a kormány szorítja össze.
Mai menet erdménye fix 260 at megy nem 275öt de 5.10000nél megáll és nem megy tovább sík úton, a 275 kicsi leejtőn volt.
Beszélgettem 2 rendőrcsajjal kb fél órát nagyon kedvesek voltak aranyosak viccelődtünk 1 kicsit, de az volt a baj volt velük 2 pasi is akik nem voltak mókás kedvükbe miközben mondta hogy sokoda RS octacviával 190el alig ért utol M0án meglett a beszélgetés eredménye gyorshajtásért nem tud feljelenteni mert nem volt azonosítható a rendszám de mert le volt takarva helyszíni bírságot szabott ki rám MKP hatósági azonosítójának 4. karaktere nem azonosítható de jó fej volt látta nem hadoválok mikor kérdezte tudja miért állítottuk meg? mondom lehet kicsit gyorsan mentem
Már csak az a bökkenő van, hogy ugye nekem a felső végeknél alumíniumok és az anyája is amit megtudok fogni és az istennek nem akarnak meglazulni, félek, hogy elbaszódnak az anyák, de az olaj is meg van meg most időm is van rá, meg ki akarnám cserélni.
Igen ha be van tekerve nagyobb az előfeszítés és keményebb lesz.
Hát illene jól megpucolgatni belül is.
vagy kiveszed mind a 2őt előtte a 2 kupakot kitekered csak vigyázni kell vele mert arcon lő és szopás visszarakni és kell 1 spec kulcs a darabokra szedéséhez, vagy benne hagyod és oldalt van 1 kis csavar azt kitekered és leengeded az olajat felül meg betöltöd a frisset.
http://bembomotor.hu/module/li...
Az indexrelék terhelés függőek,ha kiég az egyik izzó akkor kétszeres sebességgel villog,ha mindkettő,akkor a visszajelző lámpa folyamatosan világít,így jelzi a hibát.(Bosch találmány eredetileg)Viszont a Ledes indexek túl kis áramot fogyasztanak,ezért szoktak tenni beléjük egy terhelő ellenállást,amelyikben nincs vagy nem tehető bele,ott ki kell cserélni az index relét kimondottan Ledesre.
http://youtu.be/5zbq6GdM3E0
Remélem így majd sikerül. :D
Beszélgettem 2 rendőrcsajjal kb fél órát nagyon kedvesek voltak aranyosak viccelődtünk 1 kicsit, de az volt a baj volt velük 2 pasi is akik nem voltak mókás kedvükbe miközben mondta hogy sokoda RS octacviával 190el alig ért utol M0án
Hát illene jól megpucolgatni belül is.
vagy kiveszed mind a 2őt előtte a 2 kupakot kitekered csak vigyázni kell vele mert arcon lő és szopás visszarakni és kell 1 spec kulcs a darabokra szedéséhez, vagy benne hagyod és oldalt van 1 kis csavar azt kitekered és leengeded az olajat felül meg betöltöd a frisset.
Most akarnék olajat cserélni az első telóimban. csak úgy tudom cserélni ugye hogy ha teljesen kiszedem a telókat és szétszedem?