Nekem bejön a spory,ez nem biztos,hogy itt mindenkire igaz..
Nyomatékos,gyorsul,kanyarodik,jó a fék
Ez gyárilag 53 C ,gondolom ez sem sokat mond
Ezen most széles villa híd, nyújtott,széles,két beömlős tank,széles kormány,kormányvég indexek vannak,fém fékcsövek,Screamin Eagle dobok..
Nemsoká átfestem matt feketére,talán mustáng tank megy rá és a kerekek is ki lesznek cserélve szélesebbre
Igen sporival motoroztam
Háááát hű meg háááá,nem véletlen az álom motorom
Fantasztikus Ausztriában motorozni
Olcsóbb a benzin,jobbak az utak,sokkal normálisabbak az emberek!
Szállás nem drága,15 €-ért simán találni szobát,a vendéglői árak kissé húzósak,a magyar pénztárcának..
Jól, bár lesz még mit csinálni rajta.
Nagyobb fordulaton hallok a blokkból némi zörgést (hk.csapágy-csapszeg-primerlánc-váltócsapágy vagy valami ilyesmi lehet) és szivárogni kezdett a je. telószimering. Az ülést újra kell csinálni mert a 30 év alatt elöregedett benne a szivacs és nagyon összelapul.
Egyébként 80-90 körül nagyon kellemes vele menni (~170-körül van a vége) és az üléstől eltekintve nagyon kényelmes. Vezetni tanulni kell mert az FZR-hez képest külön tudomány de kis megszokás után gond nélkül terelgethető. (itt fórumon nem javaslom senkinek,nem nektek való )
Marianna követeli hogy tartsuk meg és én is erősen hajlok rá hogy maradjon. (bár néha vannak kételyeim, mivel még belemegy vagy 300e Ft ha azt akarom hogy tényleg rendben legyen)
Jelenleg mindenestől 670e Ft-nál jár a számláló (magamnak nem számoltam munkadíjat persze) azaz nem lesz olcsóbb mint azok amik a hirdetésekben vannak 1M körül.
Azt leírhatom itt mindenki megnyugtatására: az FZR szinte minden tekintetben sokkal jobb mint az Oldwing. (az ár/használati érték arányról nem is beszélve)
Nyomatékos,gyorsul,kanyarodik,jó a fék
Ez gyárilag 53 C ,gondolom ez sem sokat mond
Ezen most széles villa híd, nyújtott,széles,két beömlős tank,széles kormány,kormányvég indexek vannak,fém fékcsövek,Screamin Eagle dobok..
Nemsoká átfestem matt feketére,talán mustáng tank megy rá és a kerekek is ki lesznek cserélve szélesebbre
Háááát
Fantasztikus Ausztriában motorozni
Olcsóbb a benzin,jobbak az utak,sokkal normálisabbak az emberek!
Szállás nem drága,15 €-ért simán találni szobát,a vendéglői árak kissé húzósak,a magyar pénztárcának..
Nagyobb fordulaton hallok a blokkból némi zörgést (hk.csapágy-csapszeg-primerlánc-váltócsapágy vagy valami ilyesmi lehet) és szivárogni kezdett a je. telószimering. Az ülést újra kell csinálni mert a 30 év alatt elöregedett benne a szivacs és nagyon összelapul.
Egyébként 80-90 körül nagyon kellemes vele menni (~170-körül van a vége) és az üléstől eltekintve nagyon kényelmes. Vezetni tanulni kell mert az FZR-hez képest külön tudomány de kis megszokás után gond nélkül terelgethető. (itt fórumon nem javaslom senkinek,nem nektek való
Marianna követeli hogy tartsuk meg és én is erősen hajlok rá hogy maradjon. (bár néha vannak kételyeim, mivel még belemegy vagy 300e Ft ha azt akarom hogy tényleg rendben legyen)
Jelenleg mindenestől 670e Ft-nál jár a számláló (magamnak nem számoltam munkadíjat persze) azaz nem lesz olcsóbb mint azok amik a hirdetésekben vannak 1M körül.
Azt leírhatom itt mindenki megnyugtatására: az FZR szinte minden tekintetben sokkal jobb mint az Oldwing. (az ár/használati érték arányról nem is beszélve)
GW jól fut?
nem látunk mostanában dolgozni
Occsó öreg motor!
Annyira nem motorozunk, hogy a Pannonia műszakija is lejárt titokban
Igen, jól vagyunk mindannyian
Jól vagytok?