Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az a gondom,hogy kapott tőlem is víz nélkül,az előző tartálynak le volt heggesztve a túlfolyója is.Dízel autókban már láttam repedt hengerfejet,szemmel látható volt a gáton a repedés,de motornál még nem találkoztam ilyen problémával,viszont ekkora nyomást nem okozhat mást a rendszerben csak,ha beledolgozik a henger.Jól gondolom?Ha kell síkolni,ott mennyi a max. szerinted,amit le lehet venni,
Nézd. Én motornál még nem találkoztam eddigi pályafutásom alatt olyannal hogy repedt lett volna a h.fej.
Ezekben egy nagyon vékony nyomottfém h.f tömítés van ami kiválóan vezeti át a hőt így nemigen tud kialakulni "forró pont" ahol repedés keletkezhetne,illetve megtekeredhetne.
Ha mindenképpen el akarod vinni megnyomatni akkor szerintem elég ha kiveszed belőle az emelőtőkéket (fényes kupakok) és a hézagoló betéteket. (szigorúan sorrendben lerakva a keveredés elkerülése miatt)
Síkba tolni meg elég a h.fejet ha szükséges de hacsak nem gyilkolták halálra a gépedet víz nélkül akkor szerintem nem lesz annak a h.fejnek semmi baja. (mivel itt könnyűfém szinte minden így ez nem egészen ugyanaz mint az autóiparban)
Ha szedetsz le a h.fejből akkor igen könnyen úgy járhatsz mint fegya fórumtárs aki 15 bár körüli végnyomást mért a hengerekben mivel ezekhez nincs gyárilag vastagabb h.f tömítés. (a tömítéskészítők termékeit meg ne nagyon erőltessük mert eléggé szétszór a minőség, mint pl az amit robertgidáéból is kivettem)
most már értem,köszi!
még egy kérdés!
a nyomáspróbához mennyire kell szétszednem a hengerfejet,vagy kompletten odavigyem?ha nem repedt,akkor elég síkoltatnom a h.fejet,vagy a blokkot is kell?
Ott látszik a 6-os inbusz-szár amivel a lyukon átnyúlva az alul levő h.fej leszorító csavarokat ki tudod hajtani. (a 37Nm a Genesisre vonatkozik, nem a tiédre!)
Tisztázzuk: a szelepfedél az ami a képen van.
Amiről te beszélsz az az emelőtőkéket tartja a helyükön, az a h.fej felső része. (csak az ezresnél lehet külön levenni)
Azért nem tudtad levenni mert a szeleprugók szöge miatt (mivel V alakban állnak) beleütközik a szeleprugókba. (ha szét akarod szedni akkor ki kell venni az egyik sor szeleprugóit, a Genesis és az FZ 750 rugói rövidebbek, ott simán lejön anélkül is)
Ezt a felső részt NEM azok az inbusz csavarok tartják amiket ki kell venned,azok a csavarok ott vannak ahol a képen a sárga körök vannak a felső rész ALATT és magát az egész h.fejet szorítják le kompletten. (tehát ezt a felső részt nem kell külön levenned,le fog jönni egyben az egész)
felkötöztem a kormányhoz a láncot...
lassan megyek szerelni,azt mondd még meg légyszi,ha az a 6-8 imbusz csavar fogta még a hengerfejhez a szelepfedelet,akkor hogyan tudtam elemelni 3 centit,hogy a szeleprugókba akadt csak meg,mert ez még mindig nem értem,köszi
...ha 8.8-as........
Még valami: ha tekernéd hátrafelé a főtengelyt akkor a vezérműláncot kézzel vagy egy keresztben áttolt valamivel (pl csavarhúzó) tartsd "feszesen" mert a blokk aljában a laza lánc befeszül a ház és a főtengely közé. (és persze nem mozdul)
Nos mint a képen láthatod a csavar nem végig menetes és brutálerős saválló.
Bátran tekerheted akkor is 8.8-as keménységű csavart használsz.
a szerencsétlen hülye
kicsit több---16700+14600
na mindegy megrendeltem a súgótól,5e/pár
kiderült útközben,hogy 1990-es a vas:)
tippeljetek mennyibe kerül a gyári bowden pár!
Az első helyezett vendégem egy hideg sörre!
csörögnék,ha felvennéd
Van. Csörögj....
majd elfelejtettem,nagyon ramaty állapotban vannak a gázbowdenjeim,az egyiket 1,a másikat 2 szál tartja
elfekvőben valakinek?
Ádámnak előzmény.

Megmondtam, vagy megmondtam
milyengumicsövet?
pedig olyan gecigumicsövet egész olcsón adnának
én megadtam neki a cikkszámot és az alapján de vicces volt nagyon 90utánit tudnak csak rendelni és gyári yamahába
+alvázszám alapján nem tudják beazonosítani a motort,menjek fel pestre fizessem ki(utalás nincs),majd ha megjött menjek fel érte(posta nincs)...bohócok...