Vess be mindent hogy észhez térjen mert igazán jót csak drágán lehet találni.
Nálam járt kettő is (318 és 323 a f.sz kivolt velük) és láttam hogy mit adnak 1M környékén. (nem az a legendásan csodás dolog amit fantáziál az ember a BMW-ről)
Mit dobsz el?
A sárga és a fehér csatlakozót azért mondtam hogy nézd meg mert azoknál fogva húztam be a kábelköteget a vázba. (és ott elég szűk a hely)
Lehet hogy a vezeték nem érintkezik rendesen a csatlakozó nyelvével. Gyújtáson ott kell lenni a 12V-nak a piros-fehér vezetéken a fehér és a sárga csatlakozóban is. (persze a multiméter másik vezetékét a testhez rakod)
Még esetleg meg lehet nézni az 1-es henger pipáját is hogy abban nem lazult-e ki a kábel.
majd hétfőn eldobom. nagyon nem láttam semmit a multiméteren, vagyis amennyit láttam, annyi nem elég infonak, me alig tudtam odafogni rendesen tuti valami apróság, faszom
Nálam járt kettő is (318 és 323 a f.sz kivolt velük) és láttam hogy mit adnak 1M környékén. (nem az a legendásan csodás dolog amit fantáziál az ember a BMW-ről)
http://youtu.be/y8cDMlQOtT0
Én megmondtam...
Tegnap, ma, holnap, örökké...
http://youtu.be/t5G6FPcGXps
http://youtu.be/QxOxJerOwEA
"Hogyan idegeljük ki Ábrust" 3. fejezet...
A sárga és a fehér csatlakozót azért mondtam hogy nézd meg mert azoknál fogva húztam be a kábelköteget a vázba. (és ott elég szűk a hely)
Lehet hogy a vezeték nem érintkezik rendesen a csatlakozó nyelvével. Gyújtáson ott kell lenni a 12V-nak a piros-fehér vezetéken a fehér és a sárga csatlakozóban is. (persze a multiméter másik vezetékét a testhez rakod)
Még esetleg meg lehet nézni az 1-es henger pipáját is hogy abban nem lazult-e ki a kábel.