Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

260ra hozza ki 16-43al nekem 16-46al hozza a 260at nem 42vel mint írtam
Valamit kell mert 16-42 re nagyon karcsú vége lenne de azt nagyon hozná
Pupu, a végáttételen terveztél változtatni? mert ugyi a 6-os váltónak mások az arányai...
Ábrus azok a rugók a karbiba sokkal finomabbak a fedél felrakásnál lehetett érezni lessz ott adok kapok Fábi majd retteghet
Grat
köszi.

kicsit messze van nekem.

a börzén amúgy is csak elcsábulok, mint kisgyerek a játékboltban...
Itt az éjjel eset 10 cm azt most reggel fél 8 tol eddig a 10 cm megint kb 3cm es pelyhekben esik
Mennék csak dolgozok
Csak a honlapot láttam én is, még nem rendeltem tőlük...
Szombaton börze lesz a Savoya parkban. (Campona helyett)
csövi!

ismered ezt a céget?
http://kamioldmotor.boltaneten...

rendelnék tőlük...
itt volt 2 szállingózós időszak de semmi egyenlőre
Itt még nem esik. +1C ovad, szomszéd kakas kukorékol.
Szakad ez a kiqrt hó.
Még annyit ehhez hogy ha pl. új Yamahám lenne, akkor gondolkodás nélkül megvenném bele a gyár által ajánlott Yamalube olajat mert tudom hogy azt a Yamaha mérnökei kísérletezték ki konkrétan ezekhez a motorokhoz és adták le a receptúrát az épp aktuális olajgyártó partnerüknek.
De mivel általános volt hogy az aktuális motorjaim életkorának a megállapításához szinte mindig kevés volt a kezeimen található ujjak száma, így szinte mindig kompromisszumkész voltam az ideális megoldás keresése közben.
Reggelt

Én igazából sosem színeztem túl ezt az olajdolgot. Megnézem hogy mit ír elő a gyár, aztán annak megfelelően kiválasztom a legolcsóbbat ami megfelel ennek.
Én nem gondolnám azt hogy ma létezhet olyan olajcég ami sz@r minőséget állítana elő. Hétköznapi használatra szerintem bármelyik ismertebb gyártó megfelelő teljesítményszintű olaja megfelel az elvárásoknak.
Sokféle olajat használtam már autóban és motorban is de nekem az vált be a legjobban amelyik épp a legolcsóbb volt. (egyéb különbséget sosem vettem észre)
repsol
Nekem nem jött be. Az első évben csak győzködtem magam, hogyha a honának jó akkor biztos nekem is. Aztán második évben is azt vettem, de nem jött be. Hogy miért is ? Nem ment rosszabbul a gép, nem ette az olajat sem de valahogy zsigerből éreztem, hogy nem ok. Talán néha megcsúszott a kuplung hidegen 8-9000 felett, de nem biztos lehet hogy csak úgy éreztem. Néha kidobta a 2-es (csak gyorsulási versenyen ) 9000 felett és csak melegen. De ezekhez lehet semmi köze az olajnak, vagyis ahhoz, hogy ezek elkezdődtek csak bennem kétségek merültek fel. Idén motult veszek, kipróbálom. A castrol 10W40-es volt

Nagyon várom a következőt!