Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első automata variátoros nagymotor, minden robogó őse

Eindhoven, DAF gyári múzeum
nagyon tuti kis gépeket láttam, dakaros teherautót, F1 truckot, katonait, stb. meg egy csomó felvágott hajtásláncot.
Egyébként eléggé díszletmotornak tűnik.
Elég egyedi alkotás.
Eredetileg ezres Goldwing csak a boxer helyett betettek valami petróleumkályhát hajtóműnek.
Ki tudja, mi ez? Nem BMW
Melóban így szoktam. A műszerfalra, kezelőszervekre nem szeretem ha esik, az ülés meg a tank nem olvad el. Itthon meg nagyponyva.
Adam szerint még jót is tesz neki pedig az idő az ami mindent megesz
Megyek tanfolyamra.


Hát egy takaróponyvát megérdemelne igazán. Tönkre fog menni mire jó idő lesz. Miért nem bringával mész? Abban azért nem okoz akkora kártez az idő,bár odabasz annak is.
Üdv uraim!Ááááá! Valódi motoros nem csinál ilyet ,az asszonyom még az elektromos biciklijét is latakarja,1 takaro folia simán elférne az ülés alatt!
itt ilyen lenne belepusztulnának sokan
Reggelt mindenkinek Itt is 20 +os és szakad most is
Reggelt!ittis 20+pár cm
Reggelt kurva hó 15cm
Te bolond vagy most már biztos. A tükröt nehéz lett volna rendesen letörölni mi?
Nem Te fogod az első potykát? Kivel versenyeztél? Én február elején fogtam 3-t egy nap ( 2x 3kg és 1x3,5kg)
Irány motorral haza...
akkor neked már lassan a nőkről is le kell szoknod
Én dolgozó ember vagyok öregszek meg még nem tudom milyen kifogást találjak ki
hová alszol ennyit
jó jét