Megint hívtak az olajosok.
"Elnézését kérjük de el van írva a termék ára, legolcsóbban 2200 Ft-ért tudom küldeni/liter. Mert hát biztos látja hogy a 10w40-es is drágábban van mint ez. De még így is nagyon jó árban van és csak ajánlani tudom mert ennyiért nemigen van máshol."
Köszönöm akkor viszont nem kérem ennyiért.
Ha meg lehet hegeszteni akkor meg kell próbálni, ha meg nem akkor inkább érdemes bontottat keresni. Volt hogy le tudtam gyártatni ezt-azt a Vasműben de igazából nem érdemes sz&rakodni vele mert nem olcsó és legalább nem is biztos hogy tartós lesz.
A bal oldali az semmiképpen sem FZR-é mert egyrészt más, másrészt ott a pillangószelep potenciométer vezetéke, ami az FZR-eknek még csak a közelében sem volt. A jobbos elvileg lehetne 600-asé de én mindig azt mondtam hogy karburátorsorból csak jót és hibátlant érdemes megvenni tartaléknak, ami nemrég még használatban volt. (ha sokáig áll/állt valahol leszerelve akkor összeszáradnak benne a gumialkatrészek és az miatt nem lehet beállítani őket az Istennek sem)
Ha sikerül találni egy jó sort (amiben nincsenek szétqrva a fúvókák és a csavarok) akkor azt szétszedni-elmosni majd szárazon és tisztán lefújni szilikonsprével vagy lekenni (a gumialkatrészeket) szilikonzsírral és becsomagolva eltenni akkorra ha szükség lesz rá.
Persze ez csak az én véleményem, én így szoktam.
erre a geciségre senki nem fog emlékezni fél év mulva, viszont az a pár pontocska jol jöhet a végén... a kis geco tavaly is 3 ponttal lett VB.
Egy tetü alak, de tud nyerni, és akar is, elnézik neki. Miként sumákernek is elnézték, azt se érdekelte semmi, csak a gyözelem.
"Elnézését kérjük de el van írva a termék ára, legolcsóbban 2200 Ft-ért tudom küldeni/liter. Mert hát biztos látja hogy a 10w40-es is drágábban van mint ez. De még így is nagyon jó árban van és csak ajánlani tudom mert ennyiért nemigen van máshol."
Köszönöm akkor viszont nem kérem ennyiért.