Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

R6, de egy csomó más gépen is ilyen van, mert eléggé bevált.
Hali pacito
Szombaton vagy Vasárnap egy barátom a balaton parton ./badacsony/ Ha van kedved szivesen látlak ,egyűtt leugranánk!140/km
Ez valami elég újfajta féknek láccik, eriggyé? Kíváncsi leszek, milyen lett
A teló tegnap kapott ábus olajat lehet ha kész a fék menek kipróbálni.

Viszont van egy garnitúra száram amit teljesen fel akarok újítani.
Nem, most éppen féket.
Még mindig telót szerelsz, vagy már megint?
41mm-es első telóhoz hol lehet csúszóperselyt venni?
Az faxa..... Gurulhatnánk már végre egyet!
Dolgozok szerdán forgatás és építik a díszletet elbaszták a hosszú hétvégém
bytheway, úgyfest felmondok melóban ma, gyűjtöm a mondanivalót... Felvettek a hónap végén nyíló Breitling üzlebe, az andrássyn. 26.-án már megyek bécsbe képzésre. Nem piti a dolog, szerencsére pénzben sem, és a főnik is jó fejnek tűnnek. Azért ma mielőtt megmondom, hogy ukmukkfukk, még felhívom őket, nehogy valami gáz legyen, én meg nagy rendesen bejelentem hogy még egy hét
nálunk azért látni érdekes autókat, és már csak a Caddikre, h1-h2-es hummerekre kapom fel a fejem, van egy 6.3 biturbo AMG S merci mindennap (annak a hangja legatglózó), meg az ukránok járnak egy óriási infiniti qx56-tal. akkora mint egy busz.
Szia PUPU,hétvégén nem futunk össze?
morningen

Jó reggelit!
hali gali
Pálinkás jó reggelt mindenkinek!
és veszek mellé egy másikat, mondjuk túramotort.
holnap akkor ledumálom a szerelővel, mert azért idén szeretnék még vele menni egy "keveset". A motort igazából nyertem, forgattam egy kicsit a kereket, és erre futotta, egyébként önerőből még nem tellett volna mocira, ezért nincs kilátásban sem a következő egyenlőre. ezért akarom megjavíttatni, meg imádok vele menni, nagyon egyben vagyok a géppel :) a problémáit leszámítva nagyon jó kis gép. azt hittem a simson után durva lesz ( azért eléggé adja 9-es kompresszióval is), de nem érzem, h sok lenne, vagy h nem bírnék vele. még pár szezont tervezek vele. aztán mikor beindul a vállalkozásom, akkor azt tervezem, h patentre felújítom
Helló, valakinek véletlen 2db felesleges karburátor membránja? yzf 750 be kellene de elvileg az fzr-e is olyan.
Nos én mint hozzá nemértő azt mondanám hogy szelepszár szimering csere és hézagellenőrzés oszt annyi. (ahhoz nem okvetlenül kell levenni a hengerfejet)
Hogyha a gép még mindig füstöl-teleokádja a gyertyákat olajjal és nehezen indul, akkor ha alapvetően jó főtengelyileg és hajtásilag (meg váz-futómű-esztétika és szereted/nincs kilátásban más a jövőben) akkor (a 9-es kompresszió miatt, mivel az az alsó limit) ha kell max. kapjon még a gép egy gyűrűzést és nyomhatsz vele gond nélkül további 50-80e km-t.
A váltó ha nem rugdosod akkor még sokáig él, szóval nem olyan rossz a helyzet mint amilyennek látszik.
A bontott blokkal meg nem tudod hogy mit veszel, lehet hogy nem sokkal jobbat mint amilyened már van. (30e km-rel )
Jó jét
A váltó volt a kérdés eredetileg. (hogy hangos)
És mire használja? Nehezéknek a nyakába hogy a folyóba ugorjon?