Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon csattogósan vette be az 1est meg már nehezen. Most meg rászáll egy pillangó a váltókarra és lehelet finoman pici csattanással beesik
De nem a GP-t,csak a simát vetted.
Nekem a negyedik zörög kis fordulaton,de aztán abbahagyja.Egyelőre a hengerfejet hozasd rendbe,szelephézagot mindenképp állíttasd be,aztán ha majd kidobálja valamelyik fokozatot, van a pincémben egy tartalék blokk, majd megalkudunk rá.
Én mindig is castrolt raktam mióta váltottam elf ről és semmi gond vele
csak a hozzá nem értők nyavajognak állandóan
Castrol-t tettél bele? Az jobb mint a Repsol?
Na ez is megvolt. Hátsóbetét és olaj csere 7000nél.
Asszem rosszat nem tudok elmondani a motoromról, annak ellenére hogy a lánckerék szimeringnél csöpög az olaj 6dl/7000km olajfogyasztás volt mérhető
Na mentem dolgozni.
A kis kompresszió lehet még a nem megfeleéő szelephézagoktól is. Sztem sem kéne atomjaira szedni.

Azért lehet 12mp-nél jobb időt megy a 600al 9es kompresszióval 200méteren
A 9-es kompresszió nem túl jó, de még használható így is a gép.
Talán annyi a gond vele, hogy Atit nem tudod megfogni a gyorsulási versenyen.
Hali mindenki

ez az igazi hozzászólás amig konkrét baj nincs a váltóval addig nem szabad hozzányúlni.
a többivel is egyet értek!
egyébként köszi az infót!
9-es a kompressziója, de még a tömítés is egy vagyon lehet... akkor lehet megpróbálom csak a szimeringcserét, hátha mérséklődik az olajfogyasztás
Cseréltess szelepszár szimeringet és semmi több! 50-ből nem jön ki a blokk felújítás vagy csak hitvány munkával, gagyi alkatrészekkel. A váltót meg ne cseréld majd ha csak bajod lesz vele. Hidd el nem úgy fog tönkremenni, hogy felrobban mint egy bomba. Bőven ráérsz majd akkor gondolkozni a javításon amikor konkrét baj van. Az, hogy Te egy kicsit hangosnak hallod az nem jelent semmit lehet hogy túl érzékeny a füled az ilyen zajokra. Ne várd azt egy 20 éves géptől, hogy hangtalanul suhanjon. Nem baj ha zúg visít egy kicsit ameddig nem dobálja a fokozatokat és tudsz váltani nincs gond! A motorját meg ne bántsd főleg ha a kompresszió megfelelő tényleg elég csak a szimeringeket cseréltetni. Inkább költsd benzinre azt a több SZÁZEZRET! és élvezd a motorozást! Ha meg mindenáron ragaszkodsz hozzá, hogy elkölts rá egy vagyont akkor hiába is mondunk Neked itt bármit. A szerelő úgysem fogja azt mondani, hogy nem kell ezt meg ezt megcsinálni, hisz ő ebből él!
Ezt tényleg csak segítő szándékkal írtam a döntés a tiéd.
Ideje lenne már.....
Andit néztem a TV-ben tegnap az aligátor költöztetésnél,de nem találtam sehol!
Pár csöpp nem volt jelentősége sajnos

De úgy látom a mai nap el van baszva mert jönnek folyamatosan az esőfelhők
Felétek esett tegnap?
Sziasztok...
nekem egész lassú gurulásnál remeg kicsit
sziasztok motorostársak! kérlek segítsetek, tanácsra lenne szükségem. A motorblokkal vannak még mindig gondok, és a javítása ( szelepszárszimeringcsere, új gyűrűk, hónoltatás, + munkadíj kb 50-be lenne durván a szerelő szerint és akkor még nincs benne kettes fokozat cseréje, mert ugyan nem dobja ki, legalábbis 80-nál sem tapasztaltam, de már elég hangos. namármost ajánlották a sugo-motor bontót, fel is hívtam őket, h megkérdezzem őket egy komplett motorblokk áráról, és azt mondták, h van egy 90-es 30 ezer km-rel egy 100-asért. szerintetek mitévő legyek? cseréljem a blokkot, vagy javítsam meg a régit, ami nem is biztos h jó lesz.( mert eléggé füstöl hidegen is már, később persze alábbhagy). nagy a dilemma...
Valszeg azé, mert 85 juró/éj én fele ennyiért keresgélek
7 körül szeretnénk.
Mentem dolgozni.