Igen, ez egy különleges darab.
Annak idején csak olyan gép mehetett a 750-es Superbike kategóriában aminek volt utcai változata, ezért a gyárak kénytelenek voltak legyártani egy rövid szériát ami alapjaiban megegyezett a versenygéppel. (persze azt utána szénné építették a pályára)
A fogyasztás nagyon használatfüggő. Sanya ezrese elmegy ugyanannyiból mint csövi 750-ese és azoknál andi 500-asa sem fogyaszt kevesebbet. (mindegyik 5 liter környéke ha finoman van kezelve)
Durva használat mellett az 1000 és a 750 is 9-10 litert és az 5-600-as is benyel 8-at.
A 900és az 1000 között igazából nincs különbség.
Azta! Ez ilyen különleges volt? Nemsemmi a paripa. Mennyivel eszik többet egy 750, mint a 600, és mennyivel kevesebbet, mint mondjuk az ezresek?....és ha már itt tartunk, gazdaságosság szempontból mi a különbség a 900, és az 1000 között?
Halló skacok. Tom... A mi pirosunkban most van 140000. 38000 volt mikor vettük. Most 7 éves és semmit nem kellett még cserélni rajta. Tegnap beálltam hivatalos műszakira, és átment. Annyi hogy az első szilentek repedtek. Ennyi.... Pedig nálam nem egy vigyázós üzem van vele. kapja rendesen, de bírja.
engine stop switch = motor leállító kapcsoló
ignition switch = gyújtáskapcsoló
front brake light switch = első féklámpa kapcsoló
fuse box = biztosítéktábla
battery = akku
turn signal relay = index relé
horn = duda
high beam indicator = refi visszajelző
turn signal indicator = index visszajelző
meter light = km óra világítás
head lamp = első lámpa izzó tompi refi
left = bal
right = jobb
Akkor egyszerű,a fesszabályzó piros/fehér és fekete vezetéke összekötve,ez egy biztin keresztül megy az akkura,onnan egy másik biztosítékon keresztül a gyújtáskapcsolóra,onnan meg a fekete/fehér plusz vezetékkel a gyújtásmodulra,A vezérlő tekercset és a nagyfesz trafót kell bekötnöd,adni neki testet a zöld vezetékre meg a zöld/fehérre és menni fog.Más nem lesz,de megy.
A fesszabályzóról jövő piros/fehér a + töltőszál,és a gyújtáskapcsoló a fekete vezetéken ad vissza vezérlő pluszt a fesszabályzónak.Ez érdekes megoldás,mert amíg van töltés az akkuban,addig még menni fog a motor hiába vette el a vezérlést a fesszabályzóról.A gyújtásmodul plusz vezetékét szokás megszakítani,akkor azonnal leáll a gép.
Nem hangzik rosszul,de szerintem megvárom a következőt! 2 óra után gondolhatod mit éreznék. Még egy kicsit furcsa a kakucsring után,de azt mondják ennek most kezdődik az igazi szezonja,majd belejövök!
a tiétekben fele annyi van mint az enyémben. havi 1000-1500 között megyek, eddig kb. 40 ezret mióta nálam van. el van használódva. sajnos a földút és a városi furikázás nem barátja, ráadásul ülögetek nagy hajó céges szarokba néha, és azokhoz képest trabant. van ismerősi körben egy 1,2-es fabia és 7 éves kora ellenére az ac-n át az injektorig már minden szart cseréltek benne. na az egy szopás az a kocsi. kevesebb mint 100 e futással.
Igen,ez egy egyszerű CDI,kap egyszer töltőimpulzust a 300V-os tekercsről,kap egy gyújtóimpulzust,és rátölt a nagyfesz tekercsre.Kap testet,meg van a leállító vezeték szintén testre.
amúgy olyan gondjaim vannak vele, hogy zörög belül egy csomó minden, elszakadt a kalaptartó zsinórja, az ablaktekerő letört bal hátul, a vezető oldali ajtókapaszkodó műanyagja állandóan szétesik, az ablakmosó spricni amire rávan fogatva műanyag szar el van vetemedve emiatt alulra spriccen a mosófolyadék. el van kopva a váltó. a nyelestengely csapágy miatt zörög. Csupa-csupa apró de bosszantó dolog.
Az, hogy javíttatni kell, meg most baja van, az értelemszerűen nem azér van mert fábia. a gyujtótrafót, meg azt fiaskót leszámítva, hogy az első kerék csapágyak csak azzal a szarral együtt voltak cserélhetők amire ott rámegy, csak kopó alkatrészt cseréltük. Ez a kocsi olcsó, ezért olyan is a minősége
Ez A rajz nem lesz jó hozzá. Nincs a quadon stenderkapcsoló, meg ilyen pöcsöm egyenirányító bdiódák. ráadásul önfenntartó rendszerű 90 százaléka, tehát akku nélkül is megy. Ezen a rajzon a cdi bekötése se az mint ami a quadokon van. Azé ilyen
Annak idején csak olyan gép mehetett a 750-es Superbike kategóriában aminek volt utcai változata, ezért a gyárak kénytelenek voltak legyártani egy rövid szériát ami alapjaiban megegyezett a versenygéppel. (persze azt utána szénné építették a pályára)
A fogyasztás nagyon használatfüggő. Sanya ezrese elmegy ugyanannyiból mint csövi 750-ese és azoknál andi 500-asa sem fogyaszt kevesebbet. (mindegyik 5 liter környéke ha finoman van kezelve)
Durva használat mellett az 1000 és a 750 is 9-10 litert és az 5-600-as is benyel 8-at.
A 900és az 1000 között igazából nincs különbség.
Ha hajtják őket akkor