- A kuplungkar alatti fedelet kell levenni (két csavar) és az alatt vannak a trafók, a rögzítését majd látod. (ügyesnek kell lenni és akkor nem kell bántani a fejidomot)
Az oldalidomot levéve (fent 3 a benzincsapnál 1 csavar tartja és egyszerűen letekered a bukógombát /ha még megvan/) a kábelek bele vannak(?) húzva egy gumi belsőbe és úgy mennek a pipákig. (a pipákat újonnan vettem és a kábelek is azok)
- Azt a kábelt ádám kérésére húztam be 12V-nak hogy a telefonját tudja tölteni menet közben. (arra bőven elég lett volna)
- Az oldalidomon az a betét a CBR bukócsövét takarja, ha jól emlékszem egy csavar rögzíti és egy kis fül a másik végén, próbáld meg megigazítani mert illeszkedett rendesen.
- A kormányt egy kicsit állítsd hátrébb és egyből nem fog zavarni semmit.
- A "zárat" kend meg a gombnál és azt amit működtet (Riga Delta oldalfedél gomb eredetileg) Két ujjal működött eredetileg. (vész esetére volt egy krómozott karika magán a záron amit a rendszám felett benyúlva lehetett működtetni, bár sosem volt rá szükség.
- "Fékfolyadék fogyasat jelezné" Persze ha jól megnézzük akkor az egy kis mikrokapcsoló, aminek semmi köze az olajtartályhoz és ugyanolyan mint a féklámpa kapcsolója. (arra való amit emre is írt)
Nagyjából ennyi.
A többit már megválaszolták a többiek.
Ha kérdés van akkor nyomassad bátran. (még van pár műszaki tudnivaló amit megosztok majd veled, de ez most még nem fontos)
Mint mondtam is, ha nem ott laknál a g...ba akkor mondanám hogy hozd el, hagyd itt és rendbe szedem neked becsületből teljesen díjmentesen.
Itt Jó az idő ,hidegnek sem mondható 8 fok ,
de szélvédett helyen/ ablakpárkány 13 fok /
Lakásban 22 fok
/kazánban 60 /
Lehet válogatni
Egyébként ha megy a szívató, akkor nem folyik a túlfolyón a benzin. Amint teljesen visszanyomom, már igen. Ömlik.
Az oldalidomot levéve (fent 3 a benzincsapnál 1 csavar tartja és egyszerűen letekered a bukógombát /ha még megvan/) a kábelek bele vannak(?) húzva egy gumi belsőbe és úgy mennek a pipákig. (a pipákat újonnan vettem és a kábelek is azok)
- Azt a kábelt ádám kérésére húztam be 12V-nak hogy a telefonját tudja tölteni menet közben. (arra bőven elég lett volna)
- Az oldalidomon az a betét a CBR bukócsövét takarja, ha jól emlékszem egy csavar rögzíti és egy kis fül a másik végén, próbáld meg megigazítani mert illeszkedett rendesen.
- A kormányt egy kicsit állítsd hátrébb és egyből nem fog zavarni semmit.
- A "zárat" kend meg a gombnál és azt amit működtet (Riga Delta oldalfedél gomb eredetileg) Két ujjal működött eredetileg. (vész esetére volt egy krómozott karika magán a záron amit a rendszám felett benyúlva lehetett működtetni, bár sosem volt rá szükség.
- "Fékfolyadék fogyasat jelezné" Persze ha jól megnézzük akkor az egy kis mikrokapcsoló, aminek semmi köze az olajtartályhoz és ugyanolyan mint a féklámpa kapcsolója. (arra való amit emre is írt)
Nagyjából ennyi.
A többit már megválaszolták a többiek.
Ha kérdés van akkor nyomassad bátran. (még van pár műszaki tudnivaló amit megosztok majd veled, de ez most még nem fontos)
Mint mondtam is, ha nem ott laknál a g...ba akkor mondanám hogy hozd el, hagyd itt és rendbe szedem neked becsületből teljesen díjmentesen.