Bármilyet és bármennyiért is veszel, helyből számolj rá 200e-t ráköltésnek. A rugókat orosz rulett nem kicserélni, meg még lesz ez-az.
Ha majd ott tartasz hogy mennél nézelődni akkor szólj és leírom hogy mire kell odafigyelni. (sok kellemetlenségtől kímélhet meg)
Szóval:
Nekem 99-es 2,0HDI van (90Le-s, ebben még nincs kéttömegű hülyeség) már az S2 fajta (az újabbik elejű)
Nagy, kényelmes, minden nagyon könnyen mozog benne (kormány, pedálok, váltó, gombok-kapcsolók) a térérzet hatalmas belül (egy kombiban meg már félelmetes)
A dízel mint mindegyik, kerreg és remeg, ezt érezni enyhén a kormányon és a pedálokon is. Cserébe vegyesben ennyit fogyaszt.
Én ha ilyet vennék megint, akkor 2,2 HDI kombit és mindenképpen automata váltóval. (sokkal erősebb és szebben jár mert az már 16 szelepes, kiegyensúlyozó tengelyes motor)
A benzinesek félelmetesen csendesek és ésszel használva 8-9L körül tarthatók (kivéve persze a 3,0 V6)
A rugózásuk fantasztikusan kényelmes de nem billeg össze-vissza (amíg el nem törik benne a rugó) kanyarban is lehet feszegetni a határokat.
Menni nem nagyon megy (a 90Le-s Td és a HDI) azaz kimondottan nyugis autózásra való, persze azért ez nem azt jelenti mint a Szívódé 200-as Mercik, amik egy beszívott tetű dinamikájával rendelkeznek.
A 2,1-es Td és a 2,2-es HDI már sokkal erősebb, főleg kissé átprogramozva.
Nem rossz ez, majd megszokom.
Ha majd ott tartasz hogy mennél nézelődni akkor szólj és leírom hogy mire kell odafigyelni. (sok kellemetlenségtől kímélhet meg)
Nekem 99-es 2,0HDI van (90Le-s, ebben még nincs kéttömegű hülyeség) már az S2 fajta (az újabbik elejű)
Nagy, kényelmes, minden nagyon könnyen mozog benne (kormány, pedálok, váltó, gombok-kapcsolók) a térérzet hatalmas belül (egy kombiban meg már félelmetes)
A dízel mint mindegyik, kerreg és remeg, ezt érezni enyhén a kormányon és a pedálokon is. Cserébe vegyesben ennyit fogyaszt.
Én ha ilyet vennék megint, akkor 2,2 HDI kombit és mindenképpen automata váltóval. (sokkal erősebb és szebben jár mert az már 16 szelepes, kiegyensúlyozó tengelyes motor)
A benzinesek félelmetesen csendesek és ésszel használva 8-9L körül tarthatók (kivéve persze a 3,0 V6)
A rugózásuk fantasztikusan kényelmes de nem billeg össze-vissza (amíg el nem törik benne a rugó) kanyarban is lehet feszegetni a határokat.
Menni nem nagyon megy (a 90Le-s Td és a HDI) azaz kimondottan nyugis autózásra való, persze azért ez nem azt jelenti mint a Szívódé 200-as Mercik, amik egy beszívott tetű dinamikájával rendelkeznek.
A 2,1-es Td és a 2,2-es HDI már sokkal erősebb, főleg kissé átprogramozva.
Nem rossz ez, majd megszokom.
És igen perverz vagyok!
Egy jó kombi valami vagy egy egyterű Multipla!
És nem bírom a kommersz dolgokat.
Mennyire vagy vele megelégedve? A tied dízel mi? Gondolkodok hogy ha úgy lesz akkor egy ilyen bejönne kombiba.Véleményed?