Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

otthon, édes itthon
Délelőtt józanodás, utána kis habarcsozás-vakolás, majd pláza, majd Thália színház, majd 160km hajtás... éljen Május 1
Ma mentem dolgozni és épp egy lószállító ment előttem.
jól felszerelt műhely is van
Elkerülendő az lószállítózást
ez esetben még kéne jól felszerelt műhely, év eleji átvizsgálás, minden cinkes csere, és boldog szezon ( meg egy rakás lé )
Ebből az első kéznél van
vagy nagyon kell érteni hozzá, vagy sok pénz az üzembiztosság
vagy nem merted eléggé húzni
Basszus kell a francnak motor, ha ezek így meg tudnak szivatni
nem, nem, de.
Tudom, holnap kikapok mindent elektronikát átpucolom és kiderül
Az nem jó megoldás!
Naná kis benzin meg 1 gyufa és kész


Meg tudod csinálni?
Az volt hogy ha valakinek eddig baj volt az Ac-val a fórumon akkor az enyém gondol 1 et és besztrájkol. Ment 1x csak elfogyott a nafta félreálltunk, bizti ok, szétkapom benzintank tele a cső nincs megtörve, gyújtást ráadom ac kerepel feltölt elindul megyen kb 3km néha dadog 1 kicsit és 1x megint megáll mint amikor elfogy a nafta, ac kerepel feltölt de már nem indul
Mi történt?
Hali Mindenkinek
Ezért jó a vidéken lakni: tegnap elindultam a postára ,ami kb 3 perc . Mire odaértem :áramszünet lett.Ma 20/h ra lett megint. Azt mondták a főkábelt valami átvágta.Se net, se tv, se a hütőgépek nem müködtek. Kaja : hideg vacsi, reggeli, ebéd megint vacsi és láss csodát ,lőn világosság
De ha nagyon belemerülök a mondókádba, akkor azt írtad hogy az egyszerű szabályzás az az a szabályzás amit ugye mindenki ismer, vagyis ami ismertebb... tehát amikor a végső fordulatnál "vibrál" a fordulat, míg a komolyabb vagy normálisabb szabályzás az a kopp fordulatnál visszaejti a fordulatot egy kicsivel kisebb fordulatra, és ott tartja, tehát ilyen volna a mi szabályzásunk... ha jól értelmeztem... ugye?
őőőő... hát ebből kb nem sok mindent értettem, én egy mezei gyerek vagyok aki szereti bütykölni a motorokat és motorozni is imádok... de ezekhez a szakszerű elméleti dolgokhoz, sík vagyok....
nyilván nem tesz jót egy motornak sem ha folyton koppon pörgetik, én sem szoktam és nem is szándékszom a jövőben sem nyelezni a mocit, nem arra vettem és nem is arra akarom használni hogy Ghost Rider-kedjek, vagy stuntoljak vagy vagánykodjak a jányoknak a kocsma előtt, elsősorban túra célra van.
A lényeg a lényeg, hogy ez teljesen egészséges hang volt amit kiadott a motorom, és ez így szabályoz...
De egyébként ha egy kicsit leegyszerűsítve le tudod írni mindezt amit írtál, akkor kíváncsi lennék, mert egyébként érdekel a dolog
Az egyszerűbb vezérlők határfordulaton egyszerűen csak lekapcsolják a gyújtást,majd alatta visszaadják,ilyenkor az el nem égett benzin durran a kipuba.Mivel ez a szelepeknek (és a többi alkatrésznek) nem tesz jót,kitalálták a visszahajló vagy letöréses szabályzást,határfordulatnál az előgyújtási érték visszaesik holtpontra vagy ahhoz közel,megy a motor de a fordulat nem emelkedik tovább.
Lenne egy nagy kérdésem Fzr-esekhez. Volna Egy 92es évjáratú Yamaha Fzx 250-esem amibe a blokk kuka lett. Ebbe tudomásom szerint passzol az Fzr 250 blokkja, azt mondják, ugyan az a 2 csak az fzx ugye naked. Na most én 250es blokkot nem találtam de viszont fzr 400 blokkot igen. Kérdésem a következő ez bele passzol-e simán vagy csak nagy átalakításokkal. Felfogatások ugyan ott vannak-e? Maga a blokk nem nagyobb-e külsőre ?
Előre köszönöm a segítséget.
olvasd el az előzményt és a rá kapott választ

Nálam 11500-ig pörög a gép, amíg nem tudsz pontos fordulatszámot sokkal többet nem tudok mondani. Az évjárat meg másodlagos, mert papír szerint enyém is 87-es, de a motor kód alapján 85-ös 1FN.