Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó volt,kár hogy nem jöttèl!
Mi köszönjük,hogy eljőttèl! Akkor megvolt a fürdès?
Ez lemaradt:
Ez egy természetes jelenség, valamennyire mindegyik karburátoros motornál jelen van.
Viszont ha csak a kettesnél látod NAGYON, akkor az a karburátor több üzemanyagot kap/nem megfelelő sebességgel mozog a súber (az a fekete műanyag izé a tűvel) mert pl:
- a tű nagyon magasan van vagy kikopott körülötte a műanyag ház (kép)
- a karburátor gumimembránja (fent) nincs a helyén vagy ki van lyukadva (ha kivetted akkor nézd át /fény felé/ hogy nincs-e rajtuk lyuk vagy repedés)
Még annyit az előző hosszú átnézni valókhoz:
van még két fúvóka a karburátor légszűrő felőli tölcsérében (két lyuk van, a jobb oldali az alapjárati, a bal oldali a féklevegő fúvóka) vékony csavarhúzóval ki lehet venni őket (ha sikerül) itt a féklevegő fúvóka száma kellene még és hogy tiszta-e, mert ez tud még túlfogyasztást okozni ha el van dugulva.
Szia mester!
Lassan elérek a festés részhez... Meg tudjuk valahogyan oldani a csutkákat és a szintjelzőt hogy eljusson hozzám? Meg ha adsz valami elérhetőséget akkor megbeszéljük az árat is hogy mi hogy merre hány méter.
Az a második tökvakarós kép elég sokat elmond.
ja. egyszer már kellett.
azta ku
Olajat cseréltél már?


Úgy érzem, hogy a kis pözsóm lassan be lesz járatva.
Az kemény! egy 0km-es Fzr ami 24 éves!
Köszönöm Robiéknak a vendéglátást, Feribának meg az idegen vezetést
De jó lehetett az a kis találkozó!
Hazaértem pont 9-re, 7-kor még a velencei strandon tologattuk a verdát kb. 180 km, a fogyit nem tudtam lemérni, mert nem volt kedvem még1x tolni tankolás után
Szevasztok skacok!
samsung fényképezővel készült képet nem enged feltölteni, ide a facebookra sikerült. Thomaskám szedd már le facebokról a képet a 000000.t és pl told fel ide