Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jo igazad van de a rakás pénzt kifizettem az eddigi munkákra tehát ezért ugyanugy fizetnemkell.de igaz hogy karbiszinkront csak ö tud csinálni.(azért a 8000 forintnyi lejért)
Meg tudnád de ha már kifizettél egy rakás lét akkor ne neked kelljen már sz@rakodni vele.
Fúvókát szerintem bármelyik autósboltban vehetsz (bár nem ismerem az ottani viszonyokat) elviszed mintának az egyik fúvókát (vagy az egész karbisort) és néztek bele 125-öst. (mifelénk 100-150 Ft körül van darabja, most nekem is ilyen van a GTR-be, a 115-ös gyárikat cseréltem 110-esekre)
A tű az keményebb menet és egyelőre ne csinálj velük semmit, egyszerre mindig csak egy dolgon változtatunk, aztán megnézzük hogy mi történik.
ja igen a fuvokan,de 99% hogy ezek a számok mert kétszer néztem meg nagyitoval
a tün az irás?
Ha polírpapírral megcsiszolod egy kicsit akkor szépen kirajzolódnak a számok és olvashatóbb.
A suberen elég ha átfurom a többi lyuk méretére a kicsi lyukat?
szia.Én nem tudnám megcsinálni?nem vinném már a szerelöhöz.Honnan tudnék fuvokákat venni és vajon mennyiért?és mit kéne még kicserélni,biztos ami biztos alapon?a tüket?
A kicsi "kocka" a Japán Mikuni jel. (kanji)
Megjöttem. (dógoztam)
Nos ha ez így igaz akkor az úgy baromira nem jó, a fúvókák méretei a képeken vannak.
A tű felső harmadán kéne lenni egy 5CEW8 vagy valami hasonló feliratnak de gyanítom hogy itt is egy "tuning" karbival van dolgunk amit össze-vissza fúvókáztak.
Azt látom az 1,5-ös fordulatból a keverék csavaron és a tűbiztosító zéger helyzetéből hogy a szerelő mindent megtett hogy elvegyen az üzemanyagból de ekkora fúvókákkal esélye sem volt. (de hová tette a szemét hogy nem látta?)
Na szóval:
-a főfúvókák gyárilag 122-127 közöttiek (én 125-öst max. 130-ast tennék bele, nem kell okvetlenül gyári Mikuni jó az utángyártott is az autósboltból ha a menet megegyezik)
-a keverékcsavaroknak 2,5-3 fordulatra kell kitekerednie
-a tűbiztosítónak felülről a másodikban vagy a harmadikban kéne lennie (de ha nincs a tűn semmi felirat akkor az valami barkács vagy tuningtű aminél ez nem érvényes mert a jó ég tudja hogy mihez való)
Ha a súberen a kisebb lyuk a benzinpárát visszaköpködőhöz tartozik akkor meg is találtad az okát (egyformáknak kéne lenniük, az is lehet hogy ezt egy másik karbiból tették át ami nem nyitott változat volt és erre nem figyeltek)
A gumicsonkok nem túl jók ha össze vannak repedezve de ha csak a széle az nem nagy baj.
Én azt javaslom hogy ha nincs messze a szerelő akkor vidd el neki a karbit és mondd neki hogy ezeket találtad és ha ezek a méretek igazak akkor az úgy nagyon nem jó. (mellékelem a szervizkönyv lapját is)
Ha neki esetleg van eszköze amivel meg tudja mérni a fúvókákban a lyukat akkor mérje már meg, ha meg nincs akkor túrjon már a fiókból 4 db 125-ös fúvókát és cseréljétek ki és majd azokkal kell beállítani a karburátort. (és feltehetőleg megszűnik a túlfogyasztás és a sz@rul menés is)
Átnéztem ujra a fuvókákat
1 es -190
2 es -275
3 as -275
4 es- 130
elég kopottak,nehéz kivenni de szerintem ezek vannak benne.
sziasztok! Újra kezdek hinni a csodákba! Karbiszinkron óta a 10- es figyasztás lement 6-ra!
A féklevegöfuvóka tiszta és 115 ös
Várjunk csak,az exuposnak nem 125-ös gyári főfúvókája?Rémlik hogy valaki a régi Skodáét tette bele,mert az is ekkora és sokkal olcsóbb.
Ott a súbertűn még lenni kéne egy fém alátétnek is.Ábrus képén látszik is a súbertű szárán.Nagyobb gond az eltérő fúvóka méretek.Igaz hogy a két belső hengeren eltérő a főfúvóka,de nem ennyire.Ha a főfúvókákat írtad,az a 190-275 nagyon sok,a 600-on 107.5-es van!Az ezrest nem ismerem,de szerintem a 130-as méret a gyári érték.Ha szerelőd erre mondta hogy jó,akkor keress másikat,mert erre még a konzervnyitómat se bíznám.
Ja és az eggyik tün az a kis müanyag karika mozgott a zégertöl lefele a többi bevágás felé.
A tükön nem találtam semmi számot,pedig látod nagyitoval fényképeztem
A szivotoroknál a gumik kicsit töredezettek,és benzinesek voltak a képen látszik.es a 4 közül ennél a (mi ez?) a két oldallyuka közül eggyik nagyon kicsi volt a többiéhez képest.
Ábrus mester,szétszedtem a karbit.
A fuvokákon kopottak a számok de irom amit láttam nagyitoval
1-es karbi 60 R és egy kicsi kocka masik fuvoka 190
2-es...........60 R ............................másik fuvoka 275
3-as........... 50 R...........................masik.............130
4-es...........50 R............................masik..............130
A tün a zéger az elsö vágásban van
A levegöcsavar 1,5 körre van kicsavarva
jo reggelt
Mi van, senki sehol? akkor én is megyek fűnyírni, amíg nincs annyira q meleg
Szép jó napot mindenkinek
A lehetősé adva van ,bármikor jelzés jön egy talira --szivesen látok bárkit.
Naná hogymeg. Ferivel usztunk egyet, mmég néztünk csajokat