kicseréltettem a szelepet ah átsó kerékben, mert valami paraszt túl hosszú derékszögűt rakatott be, és az kicsit beleért a hajtás házába, ettől lekopott az egyik széle, így a köcsög kompresszorfej nem csatlakozott rendesen, hanem kifújt. így sem normálisan fújni nem tudtam, sem nyomást beállítani pontosan.
Kibaszott 6000 ft-volt egy tisztességes ferde szelepet berakatni.
A szimmeringeknek 500-volt darabja, hézagolókat én is adtam pluszba,volt még egy hengerfej,ami hiányzott azt meg Ábrus csereberélte valami szervízben.Okos szerelő nem vesz külön,hanem cseréli abból ami neki van.A hengerfej pakolás is 12500-volt.Maga a felújítás 30000-ből kijött.
Szerintem kicsit vastagon számolta az alkatrészeket,a szelephézagolókat és a szimmeringeket. A szelepeket meg a fészkeket csak szakműhelyben,gépen csináltasd mert az kézzel nem lesz jó.Az enyémet Ábrus újíttatta fel Mazda szervízben,még szépen le is tisztították.
Kibaszott 6000 ft-volt egy tisztességes ferde szelepet berakatni.
Rám csörögsz vagy jelzel és megbeszéljük a talit
Yamaha FZR 1000 Genesis (2LA) datum.gif 1987 - 1988
P423705 Kilométeróra spirál 2220 Ft /db Kosárba rakom
Kilométeróra és fordszám. spirál katalógus
Yamaha FZR 1000 Exup (3LE1,2) datum.gif 1989 - 1990
P423705 Kilométeróra spirál 2220 Ft /db
motoroswebaruhaz.hu/spd/SPE221/Kilometerora-spiral-SPE221
Érdekelne a befogók Feribá
Valaki feltalálhatná már a hideg kipufogót. Megègette a lábam.