Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tegnap neki álltam láncot lánckereket cserélni de hosszú lett a lánc és le kellett csapnom belőle 17/44 lánckerék lett 16/46 helyett. most meg rakom össze megvolt a teló szimering csere is és első tárcsát is rakok fel 320ast 297es helyett vizsgán azzal volt
Mit bütyizel? Már nincs elmacskásodva a kezed?
Sanya jelentkezz felkerült a tárcsa délután tesztelem. Számlaszámot pörgess már nekem emilre.
freddurst75@freemail.hu
http://youtu.be/2yQC-wil8hg
Morning, reggel 6 óta motort bütykölök
Jo reggelt!
Jó reggelt.
Majd megmutatom, ha jössz a kipufogóèrt ha mlas majd hozza.
A tiédnél nem olyan egyszerű mert fordított villája van a gépednek. (a szárak felül bazi vastagok)
Az én exemen komplett Spiegler villahíd van ami újonnan elég drága de az Ebay-en nem lehetetlen használtan találni.
Úgy lehetne megoldani olcsón ahogy pupué is van de arra számítanod kell hogy a kormány az idomtól nem fog elférni, így azt is alakítani kell.
Voltam dolgozni,most értem haza.
Szép dolog a család.
jóccakát
Voltam motorozni,most értem haza.
Érdekelne.Mennyiért válna meg töle?
Vettem egy nyári Cordura kabátot (Shox-os ócó) meg Givi táskákat, szal minden megvan
Holnap felpróbálom a motorra, ma nem volt idő, mert sürge sörözés jött közbe
Hali!
nekem,van olyan átalakító!
Itt egy múkodés közben.

Ui: jöttalevél.

http://youtu.be/POP18iZ7W-E
baszóggyon meg na retry
Nem jöttalevél.
De jó a kép, nem is tudtam, hogy a régi oldalszelepelt
Jó kis vas lesz ez... a múltkor egy talin volt egy 100 éves R45, az úgy járt, mint egy óra... az enyém nem jár úgy, mint az
Mindjárt nézem...
Kezd össze állni a szíve.
Eltörtem az olaj áteresztő gyűrűt. De ez volt a szerencsém mert lecseréltem az összeset és akkor láttam, hogy akitől vettem az egyik dugattyúra két olaj lehùzó gyűrűt tett a másikra meg két kompresszió gyűrűt...
Módosító indítványom láttad?
Nem vagyok expert ennek a gmail felületnek a használatában, nekem vhogy nem áll rá a szemem