Hellò mindenki :) 2000 R1 szakértő szerelőt keresek aki átnézné nekem A-Z ig ugyan is legutòbbi szerelés (hüvely repedés miatt) a gép nem ùgy muzsikál ahogy kellene .. szeretném megnézetni konkrét R1 "specialistával" kit ajánlotok ?
1.- GOPRO HERO2 MOTORSPORT EDITION! 35 000 Ft
2.- GOPRO HERO 3 BLACK EDITION RENGETEG EXRAVAL 75 000 Ft
3. .GOPRO HERO 4 BLACK EDITION RENGETEG EXTRA 125 000 Ft
4.- GOPRO HERO 4 BLACK EDITION RENGETEG EXTRAKKAL 125 000 Ft
Tel: 06 70 77 37 822
Shox nyári szett XL 28 000 Ft kifogástalan az ár fix
Spyke 56-os méret Verseny overál fekete75% marha bőr 25% Kenguru bőr
160 000 Ft
tel: 06 70 77 37 822
Vadi új, fehér fekete neon EREDETI SPYKE egyrészes versenyhuák eladóak készleten 56-ot méret csak kép erejeig lett a zsákjából kiszedve a ruha Eredeti Spyke egyrészes motoros borruha feltűno jelenség az utakon vagány és ami a legfontosabb látható viselet
56-os méret 80-95 kg-ig max. ajánlom
Szemelyesen Tatabanyan vehető at
06 70 7737 822
Bolti Ár Töredéke 150 000 Ft
Mert amikor decemberben darabokban volt a blokk úgy lett megítélve a szerelő szerint hogy érdemes kicserélni . a külső rész alatt azt értem amiben a mágnesek vannak .
Segítségeteket kérném , 2005-s R1 hez , a probléma a következő gyorsításnál,terhelésnél lehet hallani csörgést,kopogást , 3000 fordulat körül kezdi , plusz alapjáraton is míg be nem melegszik de úgy sokkal halkabb de ha standert állásból egyenesbe állítom akkor elhalkul , itt lehet csak rezeg valami , a fő zavaró tényező ez a gyorsításos dolog . Ezek lettek cserélve rajt: kuplungkosár,szabadonfutó,generátor külsőhöz, vezérműlánc, hajtókar csapágyak. új gyertyákat is kapott. Segítséget előre is köszönöm !!
Sziasztok.
Eladó a képen látható, 0km-es JT lánckerék pár. 0km-es, a kép kedvéért lett kibontva.15-44 fogszámúak. Cikkszám alapján más típúsokhoz is jó. Személyesen Debrecen, Vámospércs. Posta OK. Tel.: 06/30 600 1753
Legkeményebbtől vissza puha felé 5 klikk felül és alul is.... Nekem ez volt a ringes beállítás.
Ha túrázni mentem akkor pedig 10 klikk ugyan ezen irányba mindkettő esetén.
Hátha neked is beválik.....
A rugót ne kérdezd...de talán az a gyári értéken volt.
Ha laza a kormánycsapágy, vagy a felső villahíd leszorító csavarja, az tud ilyen tüneteket produkálni. Lehet rá következtetni, ha megtolod a motort előre, megfogod a felső villahidat,, húzol egy féket, ha mozdul akkor ez a hiba.
A kormánycsapágyat, érzésre kell összehúzni, ne szoruljon, ne lógjon. A felső villahidat viszont 110-115Nm-el kell lehúzni. Ez nem kevés!(előtte lazítsd fel a teleszkóp befogókat.) A manualban van pontos nyomaték érték, de nagyságrendileg ennyi.
Nem óráztam ki még, de gondolom legalább egy minimális pulzálást kellene éreznem ha nem így lenne. De ha gyanús akkor meg is tudom mérni, csak előbb gondoltam tippeket gyűjtök . Szerintem nem koppan le az eleje, legalább is érzésre nem, de valszeg rendesen összeülnek. Anno R6-on is az alap beállítást használtam, ott soha nem volt ilyen gond, mondjuk csak Euroringen jártam vele.
50/140-150-es tempónál evett 5,6 litert.....1 tankkal hazajöttem Zakopáneból.
9-11 litert nekem a Hungaroringen evett, ahol nyelezve volt végig.....
Túrán 9 liter siralmas lenne.... :D