{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5585118] 2020. 01. 13. 14:17
motobogyó
nemjó az fz főtengely....sokkal nehezebb....lehet tudok segiteni főtengelybe
[#5585070] 2020. 01. 13. 11:20
Rotel
RN12-es gyári kormánycsillapítót újított már fel valamelyikőtök? Van értelme (sokáig jó lesz és nem kerül sokba), vagy kell rá venni valamilyen új nem gyárit?

ThX!
[#5584126] 2020. 01. 09. 21:23
Norbeee-
Generator deklire estek a motorral, a forgoresz elszabadult es a fogaskereket ledaralta sajnos, ezen kivul gyonyoru szep es hibatlan a fotengely, amugy csapagyakkal szokott még baj lenni, az meg gondolom kenési hiba miatt
[#5584046] 2020. 01. 09. 20:19
Chaparral_2j
Sportmotornal nem nehez. Eleg gyakori eset.
[#5584028] 2020. 01. 09. 20:02
freazer
Hogyan sikerült galyra vágni a főtengelyt?
[#5583984] 2020. 01. 09. 14:11
Norbeee-
Már irtam is :)
[#5583979] 2020. 01. 09. 13:01
Chaparral_2j
Face en van yamaha r1 r6 adok-veszek csoport, ott tobben bontanak motort, ha ott nem talalsz, irj ram privatot.
[#5583978] 2020. 01. 09. 12:55
Norbeee-
Egyertelmuen 5vy fotengelyt szeretnek amugy bele csak egyszeuen nincs a piacon elado, kenyszer lenne belerakni ezt a 2d1 et, ha valaki tud 5vy jo allapotu fotengelyt akkor arra vevo lennék
[#5583977] 2020. 01. 09. 12:53
Norbeee-
De az egyertelmu hogy az fz1 fotengellyel nehezebben porogne fel
[#5583976] 2020. 01. 09. 12:51
Norbeee-
Nem dontottem még el, fz1 em volt ez elott az r1 elott ezzel a fajta fotengellyel amit most ebbe az r1 be szeretnek rakni de a vezermutengelyek meg az injektorok is masok az r1en mint az fz1 en szoval lehet hogy a fotengely miatt lenne egy linearisabb nyomatekkal rendelkezo motorom az r1 koritessel meg lehet picit erosebb lenne mint az fz1, meretek amugy stimmelnek, plug and play a 2 fotengely
[#5583932] 2020. 01. 09. 9:17
Sedu
le tudod mérni hogy egyeznek-e a méretek, gépműhely lekönnyíti.
[#5583914] 2020. 01. 08. 23:06
Chaparral_2j
Amugy mar eldontotted, hogy ugyis az lesz, csak egy kis megerositest varsz? Mert szerintem nagyon csoves egy nem belevalo fotengelyt sportmotorba rakni :D
De ha ram hallgatsz azt csinalsz, amit akarsz.
[#5583825] 2020. 01. 08. 20:45
Norbeee-
En is igy tudom de a bontobol meg akarnak gyozni hogy 2d1 kell nekem, gondolom nem tudnak r1 fotengelyt szerezni fz1 meg van boven... Viszont erdekelne a velemeny, szerintetek hogy mukodne egy nehezebb fotengellyel? Leginkabb utcan hasznalom a motort de eleg agresszivan
[#5583805] 2020. 01. 08. 19:16
Chaparral_2j
5VY van az RN 19 ben.
[#5583712] 2020. 01. 08. 10:28
Norbeee-
Sziasztok!

Lehetseges az hogy 2007-2008as r1ben 2d1 kodu fotengely lenne gyarilag? En ugy tudom hogy az Fz1 fotengely de nekem r1be kene es nem tudom hogy belerakjam e, eleg nagy a sulykulonbseg
[#5581525] 2019. 12. 29. 9:35
Sedu
egyszer vettem mannol váltó olajat, többet nem fogok. Szűrt tesco olaj színe és szaga van, hidegen nehezen veszi a kocsi a sebességet azóta.
[#5581374] 2019. 12. 28. 19:24
motorskiller
Megkaptad a választ a kérdésedre!
Amúgy en is nagyot néztem ezen rajta van mind kettő. Lehet válogatni.
[#5581361] 2019. 12. 28. 19:03
pohi


Mannol 7812-4ME Motorbike 4-Takt Ester Technology 10W-40 motorolaj, 1 liter fémdobozos

Modern, kíváló minőségű, nagy teljesítményű észter bázisú motorolaj, utcai és verseny használatra is alkalmazható 4 ütemű motorkerékpárokhoz.

Alkalmazható, sport, pitbike, enduro, trial motorkerékpároknál is.

Különösen alkalmas a mindennapi használatban, gyakori hidegindítás és magas üzemi hőmérséklet mellett is.

Kiváló teljesítményt nyújt, megőrzi a motor tisztaságát, csökkenti a lerakódások képződését, miközben csökkenti az olajfogyasztást.

Ideális az injektoros, katalizátoros modellekben való használata.

Viszkozitás:
10W-40

Jóváhagyások:
API SL
JASO MA/MA2
KAWASAKI
YAMAHA
SUZUKI
HONDA
HUSABERG

Kiszerelés:
1 literes fémdoboz

a duma jó volt csak az olaj nem volt jó
[#5581203] 2019. 12. 28. 11:36
Chaparral_2j
Egyszerre ma es ma2 nem lehet. Erre mindketto fent van dobozon. Remek :D
[#5581148] 2019. 12. 28. 9:28
Sedu
10w40
[#5581057] 2019. 12. 27. 18:50
motorskiller
Eleg olcsók is, nem hiszem hogy sok olyan jó dolgot tartalmazna mint egy drágább társa. Bár meglepődnenk hogy a marketing mögött sincs tobb...
[#5581046] 2019. 12. 27. 18:17
pohi
Jó volt a besorolás "papíron", de az életben nem teljesítette szerintem.
A váltó kemény volt, a kuplung csúszott nagy terhelésen olyan 7-8.000 körül......
Blokkmosónak jó volt
[#5581045] 2019. 12. 27. 18:15
pohi
[#5580966] 2019. 12. 27. 0:06
Chaparral_2j
A mannol milyen besorolasu volt, jaso ma, vagy jaso ma2?
[#5580937] 2019. 12. 26. 21:07
pohi
85.000-nél szedtem szét az alját ugye, mert a tömszelencéhez hozzá kellett férni, akkor lekerült az alsó dekli.
Nagyon vékony szürke filmréteg volt rajta, de sárnak nem mondanám. Kis féktisztító és már dobta is le magát...
Belül feljebb minden tiszta volt. Szerintem is a rövid intervallumú olajcsere megakadályozza túl sok piszok képződését.
Az enyém elég jól le lett csurgatva véréről, le is takarítottam a kis olaj figyelő ablakot, mert azon is kiült egy kis barnás filmréteg és nem volt átlátszó.
Aztán jött a mannol olaj próba, ami nem vált be és kb. 1500 km után le lett engedve mert csúszott vele a kuplung.
H.ringen engedtem le, ott került bele fuchs ami jónak bizonyult azonnal megszűnt a kuplung csúszás.
120 km ring, aztán haza egy 100 km majd állt tavaszig.
Ekkor olaj le és ment bele a shell.
Azt gondolom elég jól át lett mosva a rendszer mert ugye csalóka az olajcsere. Azt hiszed teljesen lecseréled, de nem.
Leengeded, olaszűrőt leszeded....aztán tuti még vagy fél liter ott van a rendszerben, az alkatrészeken stb.
Azt hiszem az enyém, most elég tiszta belülről