Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már csak egy jó kis RD blokk kéne bele...
Nincs mit, nem biztos hogy kellett volna neked, van itt egy picit sérült de nincs elgörbülve, azt tudtam volna nélkülözni.
Szia! valóban, a 250 es nem jó 350 es hez.semmi gond.

Üdv András
De igen,a lényegen nem változtat.A tüske így is célba talált.
Cibor! Bocsánat, az a szám már nem jó. De közben Dimma közbenjárásával lett villa, köszönm azért!
De a képen a kipufogó oldal van letörve, nem?
megjött a cucc köszi!azt hittem a karbit is odateszed,megnéztem volna...........a dugóknál van egy kis fejmagasság különbség majd meglátom mire jutok vele
http://www.rzrd500.com/phpBB3/... Ttaláltam egy jó kis oldalt, ha valakit érdekel,akkor itt vannak érdekes infók power controller módosításról meg sok más hasznos dolog.
Bocs,de a 250-é nem jó a 350-be,így már tárgytalan a dolog.
Adatlapomon az utólsó sor a cím! szusedli@freemail.hu
Szia ! ne haragudj nem látom az e-mail cimed, de hivhatsz, félretettem a powert.

06303771181
A power érdekel,mail cimem az adatlapon!
A képek a hengerröl:
Sziasztok!

Rd 250 ypvs-hez 2 db nagyon szép henger eladó 55.00 méretü.

25.000 ft /2db esteleg powerszelep is van hozzá+ aproságok.

Üdv : andrás
Sziasztok. Yamaha RD125 AS3 kéthengeres 1974-es mocihóz jobb oldali hengert keresek, lehetőleg alapméretűt 43mm.
aprilia alkatrészeket keresek .
azért gyorsulsz,mert íven vágod a füvet is és különösen figyelsz arra,h a csúcsponton érintsél a fűnyíróddal és még őstehetséges is vagy.te.
ha tucc eladó apriliát szólj lszi
Azt azért elfelejtetted oda írni,hogy akkor ott a 3.versenyen egy bukás után csak fél kipufogókkal motoroztam és így is megkergettelek rendesen.A második esetnél meg mi is lett a futam vége? Lehet,hogy én emlékszem rosszul?
De a viccelődést félretéve tényleg sokat gyorsultál idén
Vagy én lassultam....?
Facebook/Péter Volosinovszki
Hello Urak!

Petku Racing dobot gyártó úriemberhez tud valaki elérhetőséget adni?

Köszönöm!
Igazad volt...guta ütöget. Orbitális cumi eddig az olasz melló még a végén szemlesütve vissza térek classicba....
áhá! most már értem.... te ilyen dugókat beraksz a motorodba.....eddig nem értettem, hogy a francba lehet, hogy egy Magyar és Alpok-Adria bajnoknak csak úgy elkeni a száját már a harmadik 350-es versenyén egy kertész csávó és bemutatja neki,hogy hogyan kell szakszerűen felemelni a győztes kupát ráadásra egy évvel rá, még kegyelem döfésként egy csattogó lepke 250-el még körbe is motorozta külső ívről brrrrr.
Ezek még simán visszatahetők.....Az nem olyan rendkívüli,hogy leszakad a dugó hátulja.3-4évvel ezelőtt vettemvmi.tajvani gyártású dugókat,kb.már nem emlékszem pontosan olyan 25euro volt a 2 db.dugó,amiből gyorsan berendeltem még egy garniturát.Az első motorozáskor kb.1 óra után hatalmas csörömpölés a blokkból.Eddig bírta a bejáratós motorozást a "preisgünstig"dugattyú.Ugyan így letört a szívóoldala mint a képen amit betettél. Na most mi legyen?Volt még egy garnitúra "jóárasított"(hogy kedvenc klasszikusomat idézzem) tajvani aluhulladékom amit azért sajnáltam volna kivinni a MÉH-be,ezért aztán megelőzve a bajokat azt a kettőt már eleve úgy tettem be,hogy levágtam a szívóoldalt.Mert ugye ami nincs az nem tud letörni Ezeket a dugókat most vettem ki a motorból(3 szezont így mentem vele) és cserélem ki Wössnerre.
Úgy ,hogy most már tudod,hogy 2db.fél dugattyúval kentem el a szádat évről-évre ]
SNYI AZ EBAY.COM-ON láttam főtengely darabokat.