Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak a japán belpiacos gépeké 180as.zxr-be is van 180as meg 200akárhányas.rgv-be is..Tzr-be nemtudom.Somáéba azér kell ilyen óra mer az a motor bele is szalad az utolsó vonalakba:D
csak hangosan okoskodtam arra gondoltam,hogy a műszerfal maradt,de a kmóra bele az cserés,de majd soma kijavít
Micsodaaa? A fordulatszámmérőt egy az egyben beletették más tipusokba is? mert az megegyezik a TZR-ével. A másik hogy RGV250 + VFR400 (RVF)-nél is láttam aminek 240-260-as órája volt, amikor gyárilag 180. én onnan vettem a cserét... na mind1
ez másik óra nem csak számlap
Attól hogy kicseréled a km/h számozását egy sűrűbbre, attól a mutató még ugyanúgy fog kitérni, mintha egy 180 (190)-es óra lenne benne. Nem? Ezért ha 160-al mész akkor az az új számpzáson 210-nek felel meg kb. Azt kérdeztem, hogy milyen módszerrel lehet hozzáigazítani a mutatót az új számozáshoz.
Mért mutatna 210et 160 nál?
Jól néz ki, de azt hogyan csináltad meg hogy 160-nél ne 210-et mutasson?
Nekem nincs ilyen gondom
Egyszerű... leszeded a km-órát vagy kikötöd a spirált. 2 másodperc és meg lehet nézni hogy megy. Nekem leakasztja az órát 180nál és utána még rakom 6.ba, tehát nem nagyon találták el a készítők ezt a 180at. Amúgy sok 250es TZRre raknak 600as FZR órát.
Ki is szeretném cserélni, de valami óriási összegekért vesztegetik, azt a 2 kis szart. Meg úgy tudom hogy a 2 kiegészíti egymást, vagyis jobb ha nmax is van az óra mögött ha van nyitott elektronikád...
Bár ezek csak ilyen innen-onnan összeszedett infók, az egészet nem látom át.
Jakab vóóót
Akkor az az a fekete sz@r ami a műszerfalam mögé van (volt) kábelkötőzve?
Amúgy ha már ilyenen gondolkodsz playloud, jobban jársz ha kicseréled az egész gyújtáselektronikát
6.-ban na
Barátom rd jein néztük/találtunk 1iken 1 reléféleség elvileg az a km korlátozó(és piac függö is manual szerint) ..többet nemnagyon tudok rola.Ha lenne manuálod(értelmes nyelven )ott bennevan ha van rajta..Keres üres csatit a motorodon most nemnagyon motorozol ugysem
hát nem tudom de a 3ma tzr az a szívem csücske marad bárki bármit mond ha a világ visszafele fog forogni akkoris.minden küzedelem ellenére borzasztómód szerettem azt a rotációskapát
Azt az Nmaxot nem feltátlen szükséges megvásárolni,Soma motorján helyettesítve van egy 1,2Ohmos ellenállással.De akkor is csak. ban lesz jobb,mert az elektronikád visszaveszi az előgyujtás 0 fokra.szóval csak tovább fog forogni,tolni már nem fog onnan.
Én valakitől úgy hallottam hogy ezt a legegyszerűbb beszerezni, meghogy guglin is meg lehet találni, de én erről semmit sem találtam.
Chevy ha már tudod miről van szó, azt nem vágod hogy hol lehet ilyet kapni?
Igy már tudom És a helyét (csatit)megtaláltad a motorodon,mert elvileg ott kell lennie,mert jopár tipuson rajtavan ..
a sokadik folytás a km-órában van a tzr-ben. nem engedi a motornak hogy 180-nál gyorsabban menjen. Ahogy eléri azt a sebességet az óra szerint elvesz a gyújtásból. Ezt a dobozt rá lehet csatlakoztatni az elektronika és a km-óra közé, és onnantól, lehet annyival menni amennyivel ki nem leheli a belét a mocc. Remélem jól tudtom...
Szia/sztok.Persze a yamaháéknál kapsz amugy miaz az nmax doboz
Ha már témánál vagyunk (hogy nem lehet kapni) Esélyes ilyen kérdést feltennem hogy V2-höz teljes rendszert, gyújtáselektronikát, nmax dobozt, vagy karbikat (36-38) tudsz szerezni? vagy itt az oldalon bárki, Mo-n, a világon?
Hát, Te tudod.. Idomot lehet h nem akarsz, viszont gyári üléspúpot meg nem kapsz sehol
Háát. legtöbbször egyedül megyek, de ha van utas akkor meg törné a seggét az idom. Bár az ülés is töri, szóval nagy különbség nincs. De idomot biztos nem akarok. Na mind1 azért kösz!
Üléspúp baromság, ha csak egyedül motorozol tényleg inkább együléses faridomba gondolkozz...