Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy meg szép a motor, gratula hozzá! csak az eleje van 1 kicist lestrapálva. Amúgy biztos vagy benne hogy 90-es? mert sztem ez 89-es lesz, még az mk1-es. 90-91-ig gyártották az mk2-eseket. azoknak már fordított villájuk volt. Ja és az mk1-eseknek köztudottan motor és karbi problémáik voltak
Ő sem tudja.
Így használta és amikor megmutatta, szerintem nem hozzáértő szerelőnek, akkor ő is csak meghúzta a vállát. Mindegy lényeg, hogy indul, majd arra leszek kiváncsi, hogy a nyári időben is igényelni fogja ezt a hidegindítási formát.
A legegyszerűbb dolog, ha megkérdezed az előző tulajtól, hogy mi az és miért kell fújogatni.
Valakinek elfogadható baráti áron nincs egy első sárvédője eladó?
1990-es, felülcsöves, dupla tárcsafékes,normál nem fordított teleszkópos.
Köszi
Üdv! Először is csináltam képet. Viszont mint már írtam szívtam, fújtam és rugásra simán indult, utánna már nem kellett szívni,fújni csak berugni. Ezt csak az első hidegindításnál csinálja, ha meleg vagy legalábbis langyos a motor, akkor színte minden rugásra indul. Rakok fel képet arról a szerkezetről amit szívni-fújni kell.Ez a gumicső belemegy egy kettős fémhengerbe, amiből a képen is látható egy-egy vezeték jön ki. Tényleg nem tudom, hogy mi lehet? Talán a benzin vagy a vákum összezárhat valamit benne és ennek hatására történik valami elektromos csoda? Nem tudom. A karbikat nem bántottam még, majd valamikor az is sorra kerül. Egyenlőre ennyí. Most ti jöttök.
Köszi az infókat!
A hétvégén majd kisérletezek, meg készítek képeket is amit felrakok.
Ami képek fent vannak az adataim közt azok 4 ütemüek, velük jelenleg nincs gond.
A kettő ütemet meg most újra kell tanulnom, de biztos, hogy nagy gond nem lesz, hétvégén bőven lesz rá időm.
üdv,az a szekunder levegőrendszernek a "légszürője" amibe fujogatsz,egyértelmüen dugulás van a karbidban ha ezt fujogatnod kell.ez amugy gázállás függvényében kis mértékben befolyásolja a keverékképzés minőségét(benzin-levegő).Nekem a felülcsöves hidegbe ugyindult,gyujtás nélkül szivatoval rárugtam 3-at 4et,majd gyujtás rá és röff.kikell pucolni,felülcsöves tzr-en nemlehet elégszer karbit pucolni..
majd rakhatnál fel képet a motorról.
Amit hallasz az a powermotor,ahova az a csö megy(baloldalon az a henger alaku kettö db ) az valami elektromos szelep ha huzod a gázt kattog.Valami levegő szabályzó lehet(gyorsitó talán )...A szivató is valami elömelgitös elektromos ha tekergeted változik az hogy milyen gázállásban kattanjon az a szelep szerüség...na ezt elégszarul irtam le de talán érthető
Levegőt kell befújni szájon át. Mesterséges lélegeztetés! A következőket mondta a volt tulaj, nála tökéletesen indult. 1.Szivatót ráadni, 2.Gyújtás, 3. Ezt a csövet megszívni kb.2másodpercig, 4.Full gáz és közben a csövet megfújni kb.5-6másodpercig, 5.Gáz nélkül indítani.
Egyébbként ez a cső az üzemanyagtankkal valamilyen összeköttetésben van, mert ha belefújok a tankban bugyborékol a benzin.
Amit látatlanban el tudok mondani, hogy úgy gondolom elektromos üzemanyagszivattyú van raja, mert az a gyújtás ráadásakor berreg, aztán gondolom feltölt és leáll, aztán amikor rugdosom akkor újra berreg.Vagy a Power motorja? De én még nem tudtam elindítani.
Egyébbként azt el birom képzelni, hogy valami dugulás van a karbiban és azért kell rásegíteni ezekkel a fujásokkal. Söt még azt is mondta, hogy hidegen, ha fulladozik, természetesen álló helyzetben, akkor néha bele kell fujni. Lehet, hogy a karbi szivatószerkezeténél kellene keresni a hibát?Melegen nincs gond az indítással. Ennyit tudok, majd a hét végén fogok újra kisérletezni.
Még annyít, hogy a benzincsapon levő felíratok mit jelentenek?
Addig szívesen fogadok mindenféle tanácsot és ötletet a felülcsöves TZR-rel kapcsolatban.Okosságokat akár privát is küldhettek. Köszi
Ja bocs, rájöttem, hogy levegőt fújsz bele. Na azt nemtudom miért kell. A sejtésem az, hogy elég koszosak a karurátorjaid, és eltömödnek, azért kell fújogatni, de ez csak 1 tipp. Én a helyedben kiszedném őket és kitisztítanám, aztán úgy próbáld el elindítani.
Minden indításnál bele kell fújnod oda valamit, vagy csak a téli hidegindításoknál? + mi az amit oda fújsz? hidegindító?
Erre nekemsem sikerült rájönni pedig küzdöttem vele rendesen aztán feladtam......
Sziasztok! Hozzájutottam egy TZR-hez. A tulaj elmondása szerint a képen bejelölt műanyag kütyübe bele kell fújni, közben teljes gázt kell adni és utánna indítható a motor. Na most ez a kütyü mi célt szolgál? Ez a benzincsap mellett található, vagy ide van kivezetve ezen a motoron. Mert gyárilag biztos, hogy nem kell fujogatni, illetve ez hova csatlakozik, vagy ez egy szellőző? Ha belefújok, akkor a benzintankban hallom ahogy az üzemanyagban bugyborékol a levegő. Hozzáértők segítsetek, informáljatok. Ja és felülcsöves 1990-es a motor. Köszi.
köszönöm
Majd megkérdezem a barátomat hátha van neki és mennyiért adja.A 125-é szélesebb (4" ugy emléxem)elvileg beletehetö nekem a TDR-ben az van,csak a féknyeregnél kell hézagolni.
Nem lenne rossz, de mit csináljak 4 kipufogóval?
Csak a furulyáktól mennyiért válnál meg?

Más: 2.5*17-es kerekem van hátul, ez elég keskeny, létezik hozzá szélesebb, vagy ne is keressek?
Csak komplett kipufom van(20e/2db) de jópénzért kiszedem neked ...
Sziasztok!

1kt vagy 2ma kipufogó furulyára lenne szükségem.
Ha valaki tud jó áron "szerezni" írjon pls.
köszönöm
Van TZR125topik is..
Kösz az infót,és hogy eloszlassam kételyedet tisztában vagyok azzal hogy 250-es fórum. Ugygondoltam tudtok nekem segíteni. Arra lettem volna kíváncsi mik a gyenge pontjai? Mi az amre figyelnem kell ha meg vásárolom? Köszönöm a segítségeteket!
Üdv,neharagudj hogy kételkedem szellemi tisztaságodban,de amint látod ez a tzr250 fórum.
nem sok közös vonás van 250 és 125 közt max a külsejük.jókis motorok tartósak ha tetszik vedd meg.üdv
Sziasztok most szemeltem ki egy tzr125 öst. Mi a véleményetek? Jó mocik?93 as évjáratu szép a motor és a hangja is nagyon finom. köszi!
Hali! brunobiaggi@freemail.hu illetve telefonon tudsz érdeklődni, a 0670-566-50-20as számon!
Csá! Mailben hol tudlak elérni a motorod miatt kellene privát értekeznünk.Mészi
A km óra a TZReden a fordulatszám mérővel ellentétben spirálos, amit ha megnézel, az első kerékagyhoz megy be, és ott tekeri a spirált az első kerék mozgása. Tehát ha veszel egy másik órát, annak nem csak a számlapja más, hanem a spirál sem úgy tekeredik benne mint a 180as órába, ergo nem csal le. Akkor állna fent az az eset amit mondasz hogy a jelzett 210 helyett 180at mész, ha csak a számlapot cserélnéd ki. De a 600as FZRé amúgy 260 nem 210. Na mindegy, a lényeg az hogy ha órát cserélsz reál értéket ad, nem csal le. Mellékesen hozzátenném hogy egyik óra sem a valós értéket mutatja japánéknál, mindegyik kicsit csal felfelé, hogy a száguldozni vágyó motoros elmondhassa hogy ő bizony ment 260at...