Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyet? Olyan utángyártottat amiről képet tettem fel? És hova tetted(kötötted) a feket sarus vezetéket. Lefényképeznéd?
Üdv. Mindenkinek!
Amikor nekem is kiment a szabályzóm én is ilyent raktam fel ideiglenesen! Azóta is úgy van! Szigetelt rádugóssarukkal oldottam meg!
A jó testet arra értettem hogy ha a csoki ban nincs test viszont az szabályzot van akkor vázra lehet csavarozni, ekkor kell figyelni hogy jó kontaktus legyen.
Itt a keeway amely 7500 Ft ba kerül. Egy jó test mit is jelent pontosan. Mert ott van egymás mellet a két csúszó csatlakozó. A piros és a fekete. Ja és most a feszéltségszabályozó az ülés alá van téve. Nem is érnek le a vezetékek a gyári helyre. Bocs az értetlenkedésemért.
A fekete egy jó testre megy. Egyébként mindegy melyiket veszed. Minőség a fontos. Keeway- t nem ismerem nem is javitunk.
Köszi hogy áldozol rám az idődből de sajnos elvesztettem a fonalat. A három egybe csatlakozót összedugom az addig világos. De a gyárin csak egy piros van. Ha azt összedugom a pirossal akkor hova /mihez tegyem a fennmaradó feketét ? Továbbá ilyet vegyek vagy régebben olvastam, hogy a keeway shadow 250-es feszültségszabályozólya is jó bele. Azon mondjuk 5 kimenet van, igaz vezetékelni kell. Szerinted melyik a jobb?
150/90 vagy 15/80 ment fel hátra?
Köszönöm Tamás, megfogadom a tanácsodat . Szép napot !
Mi mindig alacsony nyomású pumpát használunk ha a vevő nem tudja vagy nem akarja meglenni a gyárit. A tuszelepeket kell cserélni. Rendeld meg őket és ha kell innen telefonon segítek hogy kell kicserélni és mire kell figyelni. Annyira nem bonyolult.
3 fázis az akku pozitív és a negatív azaz test ami 4 vezetékkel a szabályzó háza.
Találtam feszültség szabályozót a motorsport.hu-n 5400 FT. Ide teszem a képet. De ezen csak négy csatlakozó van.Pontosabban 3+1 Közben kiderítettem, hogy ami benne van az Ducati-é és annak a képét is mellékelem. Az viszont 3+1+1 el van bekötve. Vagyis ha a Viragomhoz valót rendelek egy csatlakozó üres maradna. Ezt nem értem. Van valaki aki tudna segíteni?
Rámértem. Ha jól odahúzom neki 16 -al is tölt. Az aksi teteje megint csupa folyadék.
Nem volt kérdés csak mérgelődtem. Zárt csappal is megy a motor csak akkor nem folyik a benzin. Felújítás nem volt csak szét, takarítás, össze. A privát nem hozzáértő véleményem az, hogy mégsem volt jó választás az állandóan dolgozó bár alacsony nyomású benzinpumpa. Az olajat természetesen figyelem, nincs emelkedés a szinten és jó a szaga is. A nőm lassan kiszeret a motorból a problémák miatt, de nincs reális cserére esély amíg a Magna problémázik.
Jól emlékszel és nem titkos a történet. Az első pont ugyanaz mint nálad, de akkor adják a legkevesebb pénzt. A másodikat nekem nem ajánlották, mert szerintük totálkáros volt a motorom. A Dekrás kárszakértő korrekt volt, de a k&h fő kárszakértője felülbírálta és kb megfelezte az összeget. Ezután ügyvédnénihez fordultam, levelezgettek és peren kívüli megegyezéssel visszatértünk a korrekt összeghez. Pont 1 év volt cakk pakk. Az ügyvédnő minimális tiszteletdíja 75000, de esetemben ezt 45000-re csökkentette, remélve, hogy nem tartom titokban a nevét ha valamelyik motorostárs bajba kerül és ügyvédi segítségre szorul. Szerintem a te esetedben nincs szükség jogi lépésekre! Válaszd a második lehetőséget ha van olyan lakatos, fényező akiben megbízol és számlaképes! A szakszerviz nem tudom mennyire ajánlatos. Számlázni vastagon tudnak az biztos, de az nem , hogy ők a legjobbak.
Ès mi a kérdés? Ezek szerint a csapod még jó. A tűszelepek viszont átengednek. Ha tűszelep végében elgyengül a a picit stiftet nyomó rugó, akkor bizonytalanná válik a zárása a szelepnek. Volt most a nagy rendbetétel kapcsán a porlasztó is felújítva?
Vigyázzatok vele, mert lefolyhat az olajtérbe, felhígítja a kenőanyagot, és komoly károk lehetnek belőle.
Szia Tamás ! A segítségedet szeretném kérni . Úgy emlékszem, Neked volt vitás ügyed / finoman fogalmazva / a K&H biztosítóval . Az én szabályosan parkoló autóm elejét is sikerült lebontani lopott autóval egy kedves honfitársamnak, szerencsére a rendőrség bravúrosan elfogta , mivel lerobbant a saját háza előtt ... A lopott kocsi kgfb -ja a K&H biztosító . Kárszakértő álláspontja szerint : 1./ Megszakérti a kár összegét , aztán kifizetik nekem - azt csinálok , amit akarok . 2./ Elviszem egy általam kiválasztott szervizbe , / akár VW szakszervíz , akár sufni tunying , csak számla legyen !!! / , aztán a számla összegét átutalják nekem, ha a rend éber őrei megállapítják pár hónap / év? / múlva a baleset okozójának felelősségét . Mivel az autóm már " elmúlt " hat éves, 20 % -os avultatás van a vásárolt alkatrészekre , de a karosszéria munka és a fényezés díját teljes egészében térítik. Valóban így működött ez Nálad ??? A reglapomon ott az e.mail címem , ha nem publikus. Előre is köszönöm a segítséged !
Töltésmérés kellene először! Ha több mint 14,5 V, akkor az sok. Esetleg járó motornál ránézel az akksira és pezseg, az nem jó jel. Szerintem ampervadász, ha te nem vágod!
Szóval jó nyomon járhatok? Feltöltöttem savval az aksit, kb 2 órát töltöttem. Pezsgett mint a fene minden cella. Beletettem pöc-röff indult. Keressek egy autó villamossági szerelőt?
Ennél olcsóbbat sehol nem tudsz venni:
https://www.aliexpress.com/ite...
En iden vettem elore es hatra is Exedra-t. Volt mar tobb fele fent, de batran merem mondani eddig messze ez a legjobb. Jol tapad, igazan kezes a kanyarokban tole. Eszre sem venni mennyire dol a motor, mar csak amikor a labtartok szolnak. En 150-est tettem hatra elfer es jobban nez ki vele. Menetstabilitast nem befolyasolja. Csak egy 5let.
Írok már egy kicsit problémáról én is, nehogy irigykedjetek. Persze nem a Katana vagy a Virago problémázik. A Brigi Magnája néhány nap állás után folyton folyvást folyatja a benzint. Jövünk, megyünk semmi baja. Áll egy hetet, beindítom és dől a benya a innen onnan bőséggel. Járatom kicsit zárt benzin csappal, abbahagyja. Aztán kinyitom és lehet menni. A mai napig volt így. Most már ha kinyitom a benzincsapot megint megy mellé. Apróságnak tűnik de kalmi tudja mit lehet oboázni a V4 között elhelyezkedő 4 Keihin szerelgetése közben. Annak idején kicsit kula voltam a Viragom állítólag nagyon érzékeny Hitachi karburátorai miatt. Jelentem, hogy lassan 3 év alatt egy csavar meg nem lazult, a fogyasztás elfogadható keretek között mozog és mindig indul, szépen megy a gép. A Katanáról szokás szerint nincs mit mondani, persze az Suzuki! Azzal csak menni kell.
Még viszonylag jól jártál. Mentettem fórumtársat 22-óra után a tök sötét régi 5-ös útról, neki szét durrantak az izzók és az akku is. Nem biztos, hogy a nem gyári feszültség szabályzó nem jó. Egy időben rendszeresen vették a fórumtársak valamelyik koreai vagy tajvani virgács másolat alkatrészeit és jók voltak azok is(meg olcsók).
Én ilyet vettem és jó.
Milyen gumit ajánlanátok hátra 535-ösre?
Ez jó lehet? http://www.steelhorsemotor.hu/...
Na megtaláltam az utas lábtartó mögött a feszültségszabályzót, jól elrejtették. Szerintem ebay lesz belőle, mivel itt is úgy veszem észre, hogy az itthoni boltok megrendelik onnan és rápakolnak egy 10est minimum....