Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na nekem is ez a félelmem...első nagymocim a keeway supershadow volt (250es virago). kb 5 éves korában már foszlottak szét rajta a műanyag,gumi részek :(
És ha csak a membránt veszem meg,mennyire nehéz kicserélni?feszegetős?ragasztós?
Tisztelettel üdvözlöm kedves motoros társaimat. Tanácsot szeretnék kérni. Az 535-ös karburátoron az egyik alapjárati keverékszabályzó csavar olyan szinten berohadt hogy lehetetlenség meg mozdítani. Mit javasoltok a meg mozdítására,vagy ki kell cserélni a karburátort?
A kínai membránokkal, szívócsonkokkal, gumi tömítésekkel nincs jó tapasztalatom.
A motorradbay-es membrán ellenben német, eská tettem be kettőt 2009-ben, (35 ezer kilométerrel ezelőtt) egy 700-asba és még ma is dolgozik.
Ennyit tudok hozzáfűzni.
Köszönöm! ez biztossan gyorsabb mint az Ebay, de ugyan azt a Taiwan-i membránt adják,amit Ebayen töredékéért...igazából komplett szetteket adnak olcsóbban:
https://www.ebay.com/itm/32472...
Köszi!
Szia! Lehet,h mégis érdekel ez a membrán! Ha még aktuális! :)
motorradbay.de
Csak membrán, 30 euro/db és egy hét alatt itt van.
Sziasztok! 535 (sajna csak most folytatòdik a javìtás) 2 karbi membránra lenne szüksègem! Kiderült,h gyárival 90 ezer lenne a 2db. Utángyártott meg nincs itthon. Honnan tudok venni,ha nem hònapokat szeretnèk várni mint az ebayesekre!?!?
Oké rendben Gyula .
Szia Anti!
Örülök, hogy rendben hazaértetek.
Nem semmi bakker! 60 ezer! 😕 Lényeg, hogy rendben van a paripa!
Miklós > olyan nagyon "nyugdíjasan" már elmerészkenék, de ez a hetem, sajna végig foglalt. Talán szeptember közepén lesz rá lehetőség. Ha bármi változik, írok itt.
A negatívum.
Diagnosztika plusz egy akksi helyi árakon.
Sziasztok!
Sajnos túl kevés idő maradt motorozásra a meghibásodás miatt. Egy nap volt teljes, ami klasszul, problémamentesen zajlott, kb 260 km a hegyekben. Bevallom, voltak helyek 1500 m felett, ahol olyan mélységek mellett vitt az út, hogy csak a felezővonalra koncentráltam, tőlem jobbra csak néha néztem a korláton túl.
A tériszonyom miatt sok helyen nem élvezhettem a látványt, szédítő volt.........az utak viszont kifogástalanok.
Pár fotó az útról.
Hello Gyula !
Hogy van a bokád ? Esetleg hétköznap egy laza karikát ? Hát Antit nagyon sajnálom , remélem nem rontotta el nagyon ez a malör a motoros túráját .
Köszi, abszolúte egyértelmű a dolog.
Eleve hetes a gyárilag előírt, tehát a hetes irridium ebből a szempontból nincs beljebb.
Másfelől az XV blokkokon (és a legtöbb japán V2-n) a hengerek úgy vannak elrendezve, hogy ne legyen jelentős eltérés a hőmérsékletben a két henger között. Oldalirányban el vannak tolva egymástól és a vezérlés is ellentétes oldalra kerül.
Ennek a feltételezésnek olyan léghűtésű blokkoknál van érvénye, ahol a hátsó henger pont egy vonalban van az elülsővel és a hengerek vezérlés felőli oldala is egy irányba néz, pl. Harley-k. Ott valóban előfordul, hogy akár 30-40C különbség van a kettő közt.
Esetünkben ez nem áll fenn, mindkét henger 7-es hőértékű gyertyát kér az NGK skálán.
Szia!
Erre gondoltam én is, főleg a ccr 5 ezer forintos árát látva.
Azzal magyarázták (már nem tudom, hol olvastam) hogy a hátsó henger jobban melegszik, (mondjuk ez logikus) és azért kell bele magasabb hőértékű.......
Holnap veszek 3 db. NGK BP7ES-t.
Az irridium eleve nem csodaszer, szeretnek az emberek minden szépet belelátni. A fő előnye, hogy elmehet 60-80 ezer kilométert is akár, de sem jobb fogyasztást, sem jobb teljesítményt nem kapsz tőle, csak többe kerül. A legjobban a mezei NGK BP7ES, Denso W22EP-U vagy Bosch W5DC gyertyákkal jársz. A hátsó nem igényel mást, mint az elülső.
Szia blackiex!
Kösznöm szépen, a hátsó henger rakoncátlankodott. Kicseréltem a gyertyát, csak sajna 6-os volt tartalékba. (bár a kiszedettnek sem volt "ránézésre" semmi baja, szikrát is adott.) Pöcre indult, szépen jár. De ahogy írtad, meghúzattam, és motorfék.
Valahol azt olvastam, hogy a hátsóba 7-es iridium kell. Muszáj az neki?
Hagyd a gyertyakat. Jo esellyel az allasban az alapjarati fuvokad bedugult egy picit.
Pont ugyanigy jartam. Tavaly szeptemberben lett telire elpakolva a motor, marciusban kaptam vissza es ossze-vissza krakogott. A srac, aki eltette nekem ertetlenul allt a jelenseg elott, mert Spurit es 100-as benzint tett a tankba, es megis.
Kohogve, rangatva, idonkent egyhengerezve indultam el, a orszagutra erve viszont harmadikban 6500-ig kinyujtottam, majd hirtelen gaz vissza es motorfek 50-ig. Ebbol a mutatvanybol 3 kellet neki, de helyre jott.
Szia Miklós!
Köszi, egy pár kör után megszűnt a jelenség. De azért majd kicserélem a gyertyákat. Bár alig van bennük talán ezer km.
Képzeld, Anti lerobban Svájcban.... 🙁 ☹️ Elektromos gond.
Üdv. mindenkinek.

Keresnék Yamaha Virago XV 1100 hoz (96' évjárathoz) eladó tankot. Ha lenne valakinek, kérem küldjön képet és árat, elérhetőséget info.belfoldifuvar@gmail.com email címre. Köszönöm!
Laza 170 km-t csak beszorítottam a sok meló közé 🙂
Sziasztok !
Svájc előtt valószínűleg sehova, rengeteg munka torlódott össze. Minden nap hazaérkezés után kaja, utána 8-ig meló. Most a hétvége is erről szól majd, de mindenképp akarok még menni párat ebben a szezonban.
Szia Gyula !
Remélem mire Anti meg érkezik Svájci túrárol te is harcra kész leszel . Nekem az első téli le állás után csinálta , nekem a gyertya csere segített .