Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet, megoldódik a lehúzó! 🙂
Holnap reggel lemegyek érte. Itt van Harasztiban.
https://auto.jofogas.hu/pest/Egyedi_lendkerek_lehuzo_blokk_szet_huzo__120639992.htm
Csak elég erős legyen. 🙂
Tárcsa átmérő 150mm., vastagság 5mm. Tolótengely átmérő 12mm.
Nincs abban semmi. Én is követtem már el ostoba hibákat autón, motoron, elektronikában, meg úgy általában mindenhol. 🙂
Tényleg nézd meg a mechanikát.... lehet, egy buta akadás van valahol.....
Hát lehet rosszul is . Szerintem jól lefelé áll.
Biztos jol szerelted vissza a valtokar csuklos mechanizmusat a ricnis tengelyre?
Szia. Összeraktam elmúlt a főtengely hang most viszont jobban hallatszik a szelep ciripelés meg a kuplung. De sokkal kellemesebb. Viszont a legnagyobb gondom most az hogy 1-es van. 2-3-4-5 felé nem mozdul a váltó. Hülyét kapok ettől a motortól. 😬mintha megszorult volna a léptetővilla, de mi a fenétől mikor a másik oldalhoz nem nyúltam.
Szia!
Köszönöm szépen, rendes Tőled. Sajna a benzin többe kerül..... 😦 😦 80Km 4szer, az nekem kb. 16.000.-
Hogy haladsz a javítással?
Nagyon szívesen kölcsön adom a most gyártott lehúzómat . Csak én 70 80 km-re lakom Bp.-töl.
Nagyon jó az elgondolás..... 👍️ köszönöm....
Körülnézek holnap, van-e valami ilyesmim...
Mászó vasam van, azt hiszem 2db. még megboldogult antenna rendszer szerelési időkből. Lehet, kijön belőle 3db. 80mm-es darab.
Az 3, vagy 4mm-es 50x50-es "L" vas.
... , de csak ha eleg vastag lemezeket hasznalasz. Vagy csinalsz mondjuk 6-9 db -ot es tobb retegbe pakold fel.
Vagyis mukodhet, ha igy hasznalod azokat a lemezeket.
Igazad van! Túlgondoltam! 🙂
Ezzel nem tudod kikuszobolni, mindenkeppen marad hajlito nyomatek a csavar feje alatt, mert nem a csavat tengelyeben ebred a huzoero. Hanem attol 4-5 mm - ami igy nyomatek lesz az ero es erokar altal.
Lemértem, a tengelyközéptől a kihúzó csavar közép 40mm. Azaz az kiszedő csavarok körátmérője 80mm.
A kihúzó "körátmérője" 50mm.
Sajna ezért nem találok hazai viszonylatban ekkora lehúzót.
De köszönöm az ötleteket, segítő szándékot.
Ez is felmerült, "kiegyenlítendő" a közép felé fellépő húzóerő (csavargörbület) csökkentésére.
Hogy működne-e.... ?????
Hol lenne a 40mm a villan? Mert ha egymasra teszel pl 5 db erosebb alatetet es ezt hegeszted fel a villa vegere
Ohh, nagyobbnak tunt...
Gondoltam erre is..... csak valszeg ennél sokkal erősebb "alátét" kell.....
Ezt a felét értettem, csak sajna nagyon kicsi az átmérő!
A becsavart csavaroknak a tengelyközéptől a távolsága 40mm.
Tekerd ki a csavarokat es vedd ki a csàpokat. A csàpok villaja ugyan nem " furat" a lehuzo csavaroknak, de megfelelo alatettel be tudod akasztani a 3 db csavart amit a forgoreszbe rogzitesz. Azert mert nem tarcsa alakja van attol meg funkcionalhat...
Így próbáltam de meg sem mozdult, elgörbült az M8 csavar..... 🙁
Nem igazán vagyok képben......
Mire gondoltál?
... vagy ideiglenesen felhegesztesz a villa aljara tetejere pozicioba alatete ami adja a csavarnak a poziciot, ha kell utana meg leflexeled.
Ha kiszeded a lehuzodbol a csapokat es eleg nagy a radius, akkor tudod hasznalni 3db M8-as csavarral, csak kell par komolyabb fakötesu ( DIN9021 vagy DIN921) alatet a csavar fejek ala ahogy a villakba " beakasztod". Persze picit veszelyed igy a szerszam, de mondjuk egy csobilinccsel korbe lehetne meg fogni a nyitott villakat, hogy ne repuljenek el...
Meg van mire gondolok?
Ismerve a szabadonfutot, sanszosan nem.