Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy szerintem a 30x korrekt ár a ki-be szerelés, javításért.
Más esetben, helyzetben. biztos elvittem volna.
Nem, nem! Dehogyis annak veszem.......
Ez kereskedelem.....
Amikor a tulaj belenyul, akkor mar barmi lehet. Nem szemelyes "tamadas" ez, de sokszor van olyan, hogy van egy javithato hiba, Gipsz Jakab beprobalkozik es utana sokkal kunsztosabb kezelni. Valszeg ezert.
Nyilan te nem csinaltal semmit, de ok ezt nem tudhatjak
Semmi gond, csak ilyenkor megszólal a "vészjelző" és felsejlenek emlékek.....
Anno autómentőztem egy cégtársammal. Hááááát...... Áll az út mellett a delikvens.... világít a töltés jelző....
Artúr kinyitja, nézegeti, - eltorzult fej - Uram! Ezzel idáig közlekedett? 20perc mókolás az autó alatt, szerszám ki, szerszám be, káromkodás...Lényeg a lényeg > lecsúszott a gerjesztő tekercsről a saru. Az ár pofátlanul magas.
Ugyan ilyen hasonló "előadás" > alapjárati levegő csavar állítás.
Kiléptem a cégből!
Igen, a Béláék.
Egyszerű kérdés: 535 Virago szabadonfutó szétverte a lendkerék egyik menetét. Vigyem oda a motort, megcsinálják, olyan 30x ezer körül.
Ok.
Több kérdés felmerül.
Ha egyben van a gép, honnan tudom, hogy szétverte a menetet?
Ha a lendkereket viszem oda, úgy már nem tudják mennyi egy furatnak a felhegesztése, menetvágás?
Hüüüüüüümmmm....... 🤔
Bocs. A 12.9 az van itt eltörve.
Mármint a Béláék? Kiszerel, meghegesz, megfúr, beszerel lett volna 30 ezer?
Közben megnéztem, végül is (nem könnyen), de elnittelhető a 10.9-es csavar. Ha túlér a furaton egy 0,8 mm-ert.
De szerintem nem szerencsés megoldás, mert szétszedésnél elcseszi a "puhább" anyagból készült lendkerék menetét.
Megkérdeztem azokat a srácokat, vigyem oda, és olyan 30 körül van. Mondtam, kezemben a lendkerék, úgy már nem tudtak árat mondani a felhegesztésre menetvágásra.
A féknyerged más, az fix. Nem tudom, mikortól lett 34 vagy 32kW belőle (emissziós balhé), lehet az is csak 96 után.
Akkor azért zabál ennyit ez a dög 😂
Volt 20 kw körüli virágo koppintásu Keeway supershadowom 2,5-3l fogyasztott attól fényévekkel jobban megy.
Azaz 50 paci! 😂 😂
Szerintem mindkettőnké 37Kw.
3BT a modellkód. a 4 karakter az évjárat vagy a célpiac függvényében változik.
És igen, 37 kilowattos.
Akkor 3BTJ az alkatrészek kódja és igazából 37 kw?
Pontosan 2YL055729 a motor és vázszám.
Jó, akkor Gyuláé 4KU model, Jocié 3BT. Én vagyok a barom, a modellkód nem fedi a vázszámot a tiéteken.
Akkor az csak papíron 20kW, pajtás. A 2YL 88-94 közötti fojtatlan. (papíron 37kW)
A 3BR a 20kW.
2YL163112
1992 Yamaha XV 535 2YL
XV535S VIRAGO (4KU3) 1994
Az OEM szerint, az alvázszám alapján.
Azok csak simán mindent gyártanak, ami eladható.
A 750-1100-ről folyton lopkodják meg elhagyják az oldaldekliket az ülés alól. A gyári 60-70 euró. A kínai egy párat krómozva ad 45 dollárért - mert van piaca. A szívócsonk is ilyen fogyóeszköz. Más kérdés, hogy elég ergya minőség az a szívócsonk, amit ők csinálnak.
Az enyém a váz és motorszám is 2YL
Akkor többek között ezért árulják a kínaiak a csontokat.